مکمل بنزین
بازارچه

برای خرید سانگ یانگ کارکرده چقدر باید نقدینگی داشت؟ (اسفند 96)

به گزارش چرخان، روز گذشته آماری از خودروهای پرفروش وارداتی در سال 96 منتشر شد که در آن حضور یکی از برندهای نسبتا تازه وارد به کشور خودنمایی می‌کرد که این برند چیزی نبود جز سانگ یانگ که با خودروی تیوولی خود توانسته رتبه چهارم خودروهای پرفروش سال 96 را از آن خود کند. در ادامه به گزارشی از بازار خودروهای کارکرده سانگ یانگ می‌پردازیم که از این گزارش می‌توانید برای خرید خود استفاده نمایید.

سانگ یانگ

اولین مدل از خودروهای سانگ یانگ در این گزارش قیمت، مربوط به تیوولی اسپرت 2016 است که با 30 هزار کیلومتر کارکرد در بازار خودروهای خارجی با قیمت 120 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تیوولی الیت مدل 2016 دومین خودرویی است که با کارکرد 32 هزار کیلومتر با نقدینگی در حدود 112 میلیون تومان قابل خریداری است.

سانگ یانگ

سانک یانگ تیوولی الیت 2016 با 22 هزار کیلومتر کارکرد در بازار خودروهای کارکرده قیمتی در حدود 130 میلیون تومان دارد.

اکتیون یکی دیگر از مدل‌های موجود از برند سانگ یانگ است با مدل 2014 و کارکردی در حدود 42 هزار کیلومتر با قیمت 130 میلیون تومان معامله می‌شود. همین مدل از این برند کره‌ای با کارکردی در حدود 74 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 99 میلیون تومان دارد.

سانگ یانگ

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش برند سانگ یانگ، خودروی موسو است که جزو خودروهای ارزان‌قیمت این برند نیز محسوب می‌شود. موسو مدل 83 و کارکرد 141 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 42 میلیون تومان دارد. همین خودرو با مدل 84 و کارکردی در حدود 80 هزار کیلومتر با نقدینگی 65 میلیون تومانی قابل خریداری است.

موسو با مدل 85 و کارکرد 163 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 75 میلیون تومان دارد. گفتنی است که قیمت‌های مذکور قیمت‌های دریافت شده از بازار خودروهای خارجی بوده و مشتریان می‌توانند طبق همین قیمت‌ها به خودروی موردنظرشان دست پیدا کنند. بدیهی است به دلایل مختلف قیمتهای پایین‌تر و بالاتر از قیمت‌های مذکور نیز در بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی ویدئویی سانگ یانگ تیوولی: کراس اوور محبوب خانواده‌ها

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وانت اریسان ماشین خوبیه تقویت شاسی هم شدن تا یک تن راحت میشه بار زد همون کولرش میرزه به صتا وانت پیکان کانال اریسان لینک Arisuns@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا