مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه‌های رنو در ژنو 2018؛ نسخه ویژه تلیسمان در راه است

ظاهرا کمپانی رنو برای نمایشگاه خودروی ژنو  2018 سورپرایز ویژه‌ای ندارد؛ اما این خودروساز فرانسوی قصد دارد که دو خودروی جالب را در سوئیس معرفی کند. براساس اطلاعات منابع خبری مختلف؛ رنو یک کانسپت جدید را معرفی کرده و با استفاده از آن، آینده صنعت خودروسازی را پیش‌بینی می‌کند. به گفته منابع خبری نام کانسپت جدید رنو، Algo می‌باشد.

علاوه بر این کمپانی رنو قصد دارد که از یک نسخه ویژه و جدید از خودروی محبوب تلیسمان را معرفی کند. این خودروی جدید مخصوص عرضه در بازار قاره اروپا بوده و یک پیشرانه جدید برای یکی از زیباترین محصولات رنو در نظر گرفته شده است.

همچنین رنو نمایشی قدرتمندانه با معرفی نسخه برقی مدل Zoe خواهد داشت و به همراه آن از یک پیشرانه بنزینی 1.3 لیتری توربوشارژ رونمایی خواهد کرد. پیشرانه مذکور با همکاری کمپانی بزرگ دایملر توسعه یافته و از نوع TCE Energy می‌باشد. موتور جدید رنو برای استفاده در خودروهایی مانند کپچر و Scenic توسعه یافته و توان آن در سه نوع مختلف به ترتیب؛ 115، 140 و 160 اسب‌بخار است.

اما این پایان کار رنو در نمایشگاه ژنو نیست و این خودروساز فرانسوی روی دو برند خود حساب ویژه‌ای باز کرده است! بنابراین ما باید منتظر نسخه جدید A110 از برند Alpine باشیم و در طرفی دیگر شاهد جشن رونمایی از نسل جدید داستر و نسخه جدید ساندرو استپ‌وی توسط برند داچیا خواهیم بود!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا