مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید فروش و پیش‌فروش نقد و اقساط سایپا برای نوروز 97 اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش و پیش‌فروش نقد و اقساط محصولات پرطرفدار خود را اعلام کرد که طبق آن مشتریان می‌توانند نسبت به خرید محصولات متنوع این گروه خودروسازی با شرایط خاص و ویژه نوروز 97 اقدام کرده و از تسهیلات متنوع این گروه خودروساز ایرانی بهره‌مند شوند.

این شرایط ویژه نوروزی سایپا در سه نوع مختلف ارائه شده است که طبق آن مشتریان می‌توانند از بین شرایط فروش فوری و نقدی،  فروش فوری اعتباری، پیش‌فروش نقدی و اعتباری استفاده کنند.

فروش ویژه سایپا برای نوروز 97فروش ویژه سایپا برای نوروز 97

در بخش فروش فوری نقدی این گروه خودروسازی خودروهای پرفروشی همچون: تیبا 2، سایپا 151، ساینا، آریو دستی و اتوماتیک، تیبا صندوقدار، چانگان، سایپا 131 و سراتو آپشنال وجود دارد. البته منظور از فروش فوری در این اطلاعیه سایپا تحویل 7 تا 60 روزه خودرو بوده که صرفا در مورد سایپا 131 و سراتو که بیشترین زمان تحویل را دارند، سود مشارکت 200 هزار تومان و یک میلیون تومانی تعیین شده است.

همچنین خریداران دیگر خودروها به صورت فروش فوری می‌توانند از تخفیف 400 هزار تومان تا یک میلیون تومانی گروه خودروسازی سایپا استفاده کنند. مشتریان تیبا صندوقدار و چانگان از این تخفیف بی‌بهره خواهند ماند. همچنین سایپا برای خریداران سراتو آپشنال کارت 5 ستاره رایگان هدیه می‌دهد که یکی از آپشن‌های خوب فروش نوروزی این خودرو توسط سایپا محسوب می‌شود.

در شرایط فروش فوری اعتباری مشتریان این گروه خودروسازی می‌توانند از تسهیلات 8 تا 30 میلیون تومانی سایپا استفاده کنند که بیشترین مقدار تسهیلات متعلق به خودرو آریو بوده و کمترین مقدار تسهیلات مربوط به سایپا 151 است. نرخ این تسهیلات از صفر تا 22 درصد تعیین شده است که طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا مشتریانی که در اقساط 6 تا 9 ماهه بتوانند تسهیلات را عودت دهند، می‌توانند از نرخ بهره صفر درصد بهره‌مند شوند.

فروش ویژه سایپا برای نوروز 97

فروش ویژه سایپا برای نوروز 97

البته سایپا صرفا برای خودروهای آریو دستی، تیبا 2، ساینا و سایپا 151 تسهیلات فروش فوری تدارک دیده است و سایر خودروهای گفته شده در بخش فروش فوری نقدی در این طرح حضور ندارند. گفتنی است که سایپا با همکاری دو شرکت رایان سایپا و آتی‌نگر اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده است. این بدین معنی است که احتمالا قوانین حاکم بر صنعت لیزینگ در این قراردادها حکمفرما خواهد بود.

در شرایط پیش‌فروش نقدی مشتری می‌بایست برای انواع خودرو پیش‌پرداختی 6 تا 40 میلیون تومانی داشته باشد که بسته به میزان پرداخت می‌تواند از سود مشارکت 15 تا 18 درصدی سایپا بهره‌مند شود. همچنین در صورت انصراف نیز سود 12 تا 15 درصدی شامل سرمایه وی خواهد شد.

فروش ویژه سایپا برای نوروز 97

زمان تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به صورت نقدی اردیبهشت تا تیر 97 تعیین شده است که مشتری می‌تواند بسته به نیاز و نقدینگی خود انتخاب کند. همچنین مطابق فروش نقدی، سراتو آپشنال دارای کارت 5 ستاره رایگان خواهد بود.

در آخرین بخش از شرایط ویژه نوروز 97 گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش اعتباری وجود دارد که در آن 4 خودروی تیبا 2، ساینا، چانگان و سایپا 151 به مشتریان عرضه شده است. مشتریان می‌توانند با پرداخت 8 تا 30 میلیون تومان نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و از تسهیلات 9 تا 30 میلیون تومانی سایپا در این طرح ویژه نوروز 97 استفاده کنند.

فروش ویژه سایپا برای نوروز 97 فروش ویژه سایپا برای نوروز 97

نرخ بهره تسهیلات ارائه شده صفر تا 22 درصد بوده که بسته به شرایط پرداخت مشتری تعیین می‌شود. تحویل این خودروها نیز بسته به نیاز و نقدینگی مشتری بین دو ماه اردیبهشت و خرداد در سال آینده خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید من متوجه نشدم. من اگه بخوام ساینا شرایطی بگیرم چقد باید پیش بدم؟ چند تا چک با چه مبلغی؟ موعد هر چک چه زمانیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا