مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای ۱۴۰هزار سوناتا را به دلیل مشکل کمربند ایمنی فراخوانی می‌کند

01-2015-hyundai-genesis-1

«هیوندای» درحال برگرداندن حدود ۱۴۰،۰۰۰ مدل از «سوناتا ۲۰۱۵» در آمریکای شمالی به کارخانه است تا یک مشکل با بسته نشدن کمربند سرنشین جلو را حل کند. به طور خاص این مشکل ۱۲۹هزار سواری‌ در ایالات متحده و ۱۰،۴۰۱ سواری در کانادا را شامل می‌شود.

در این مدل‌ها، اگر زبانه کمربند با قدرت زیاد به داخل سگگ فرستاده شود، همان‌جا قفل خواهد شد و درست بسته نمی‌شود. تنها سرنشین‌های جلو با این مشکل مواجه هستند و راننده وقتی از این مشکل خبردار می‌شود که یک چراغ خطر در جلوی داشبورد روشن شود. طبق گفته‌های هیوندای، این کمپین امنیتی، سوناتا ۲۰۱۵های ساخته شده بین ۲۵ آپریل تا ۴ دسامبر ۲۰۱۴ را شامل می‌شود. هرچند هیچ گزارشی از مصدومیت به دلیل این مشکل وجود ندارد. صاحبان این ماشین‌ها تا یک‌ماه دیگر یک اطلاعیه از طریق ایمیل دریافت می‌کنند. برای حل این مشکل تعمیرگاه‌های ماشین این بخش را بررسی و درصورت نیاز آن را تعمیر یا جایگزین می‌کنند.

هیوندای تا همینجا «NHTSA» (مدیریت امنیت ترافیک بزرگراه‌ها در آمریکا) را از این فراخوانی مطلع کرده است. اما این کمپین هنوز به وب‌سایت این نهاد اضافه نشده است. شرکت حمل‌ و نقل کانادا اما یک‌سری اطلاعات دراین باره منتشر کرده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا