مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش مشارکتی نقد و اقساط محصولات 2018 رنو با تسهیلات 120 میلیون تومانی!

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن به پایان سال شرکتهای داخلی و خارجی اقدام به راه‌اندازی طرح‌های مختلف فروش می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریانشان را بیش از پیش جلب کنند و به نیاز آنها پاسخ مناسبی دهند. شرکت نگین خودرو که نماینده رسمی محصولات رنو در ایران محسوب می‌شود در جدیدترین اطلاعیه خود از طرح فروش مشارکتی نقد و اقساط محصولات رنو با مدل 2018 خبر داد که تسهیلات خوبی نیز برای این طرح در نظر گرفته است.

در این طرح فروش مشارکتی دو خودروی پرطرفدار رنو حضور دارند که نگین خودرو با توجه به استقبال مشتریان نسبت به برقراری این طرح اقدام کرده است. مشتریانی که قصد خرید رنو تلیسمان و رنو کولئوس را دارند، می‌توانند از تسهیلات 100 و 120 میلیون تومانی این شرکت استفاده کنند.

این تسهیلات به صورت بدون بهره و 12 ماهه به مشتریان داده می‌شود که از جمله شرایط قابل توجه نگین خودرو محسوب می‌گردد. مشتریانی که قصد خرید نقدی این دو خودرو را دارند می‌توانند از تخفیف 4 و 5 میلیون تومانی بهره‌مند شوند که شرایط نقدی را برای مشتریان جذاب کرده است.

همچنین مشتریانی که قصد خرید اقساطی دارند می‌بایست برای خودروی رنو کولئوس 100 میلیون تومان و برای خودروی رنو تلیسمان مبلغ 80 میلیون تومان پیش‌پرداخت واریز کنند. همچنین 50 میلیون تومان پیش‌پرداخت دوم به صورت یک چک 30 روزه از مشتری دریافت می‌شود. البته زمان چک بسته به نوع طرح، تا 60 روز امکان‌پذیر است.

همچنین نگین خودرو برای پیش‌پرداخت‌های انجام شده سود مشارکت 18 درصدی در نظر گرفته و مشتریانی که به هر دلیل از خرید این خودروها منصرف شوند، می‌توانند از سود 15 درصدی “انصراف” استفاده کنند. تحویل خودروها 60 تا 90 روزه بوده و مبلغ نهایی به قیمت روز و پس از کسر سود مشارکت محاسبه خواهد شد.

لازم به ذکر است طی گزارشی که از وزارت صنعت منتشر شده است، دو خودروی تلیسمان و کولئوس خودروهای پرفروش سال 96 لقب گرفته‌اند که نشان از کیفیت بالای این دو خودرو در کشور دارد.

فروش مشارکتی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا