مکمل بنزین
بازارچهخبرداخلی

قیمت خودروی جیلی GC6 نیوفیس در ایران مشخص شد + مشخصات کامل

به گزارش چرخان، نماینده شرکت جیلی در ایران جزئیات بیشتری از خودروی جدید این شرکت در ایران منتشر کرد که طبق اطلاعات منتشر شده، جیلی GC6 نیوفیس خودروی جدید جیلی است که به زودی در ایران عرضه می‌شود و خیابان‌های ایران میزبان این خودروی جدید خواهند بود.

این خودروی جدید جیلی که در خط مونتاژ بم خودرو تولید می‌شود، اولین محصول سدان از برند جیلی است که به صورت غیروارداتی در کشور عرضه می‌شود. تولید این خودرو در کشورمان به این ترتیب است که قطعات منفصله وارد و در خط مونتاژ بم خودرو مونتاژ شده و در بازار عرضه می‌شوند.

جیلی GC6

طبق اعلام گروه خودروسازی بم، قیمت این خودرو با تیپ اکسلنت 58 میلیون و 900 هزار تومان عنوان شده است که با توجه به نوع طراحی و آپشن‌های موجود، قیمتی مناسب به نظر می‌رسد که باید دید در بازار چه استقبالی از آن خواهد شد.

این خودرو که در کشورهای عرضه شده از استقبال خوبی برخوردار است و رکورد بیش از 60 هزار خودروی فروخته شده را به خود اختصاص داده، در حال حاضر به ایران وارد شده و طبق پیش بینی‌ها، استقبال داخل ایران نیز خوب خواهد بود. شاید یکی از دلایل موفقیت این خودرو در دنیا، استفاده از مشورت‌های شرکت ولوو است که توانسته با طراحی داخلی این خودرو زیبایی خاصی بدان ببخشد.

این خودروی سدان 4 سلیندر دارای حجم موتور 1498 سی‌سی بوده و 105 اسب‌بخار توان دارد. نوع گیربکس این خودرو AT/JATCO بوده و دارای گشتاور 146 نیوتن متر است. باک این خودرو تا 45 لیتر بنزین را حمل می‌کند و مصرف سوخت متعادلی را در تست‌ها ثبت کرده است.

جیلی GC6

4 دنده و 16 سوپاپ بودن این خودرو از دیگر ویژگی‌های جیلی GC6 نیوفیس است که بایستی به آن مواردی همچون: فرمان هیدرولیک، محور جلو بودن نیرو محرکه، دیسکی‌بودن ترمز جلو و وزن خالص 1132 کیلوگرم اضافه کرد.

از امکانات رفاهی قابل ذکر برای این خودرو می‌توان به دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین اشاره کرد. استفاده از سیستم ایمنی ABS EBD و سیستم تهویه مطبوع برقی از دیگر ویژگی‌های این خودرو از برند معروف جیلی است.

یک مانیتور 8 اینچ برای سیستم صوتی و تصویری خودرو استفاده شده و سیستم صندلی به صورت دستی طراحی شده است. این خودرو از سیستم روشنایی day light بهره‌مند بوده و دارای امکانات روتین کولر، قفل مرکزی، قفل کودک، گرمکن شیشه عقب و سانروف است.

بیشتر بخوانید: نگاهی کوتاه به جیلی GC6 به بهانه حضور در ایران

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اون قسمت مشاوره رو خوب اومدی جیلی فقط امگرند نه اینی که هنوز حتی مونتاژم نشده

    1. سلام سینا جان
      به هر حال این برندها تو ایران جایگاه پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا