مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیش نمایشی از پورشه 911 مدل 2019

شرکت نام‌آشنای پورشه این بار نیز با یک ابر خودروی اسپرت قصد متحیر ساختن همه‌ طرفداران و خریداران خودروهای خود را دارد. خودرویی که هم‌اکنون تنها سه تصویر از آن منتشر شده و قرار است تا پایان سال جاری میلادی به‌صورت رسمی رونمایی شود. درست مانند تمامی مدل‌های پورشه که از سبک طراحی خاص و منحصربه‌فرد این شرکت پیروی می‌کنند، این 911 جدید نیز با پیروی از مدل‌های گذشته و به ارث بردن ویژگی‌های آنان حرف زیادی در بدیع بودن در عین پیروی از قوانین طراحی پورشه خواهد داشت.

پورشه 911 جدید آن‌طور که در رسانه‌ها بیان‌شده، قرار است یک خودروی پلاگین هیبرید نیز بوده و احتمالا در سال 2023 روانه بازار خواهد شد. خودرویی که با این پیشرانه خود توانایی تولید 561 اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور 761 نیوتون متری خود دارد.

طبق گفته‌های یکی از مقام‌های مسئول شرکت پورشه، سوپر خودروی 911 کماکان فرمان داخل اتاقک خود را حفظ خواهد کرد و اگر فناوری خودروهای خودران زودتر ازآنچه که انتظار می‌رود، در جهان گسترده و شایع شود، او قول داده که 911 آخرین خودرویی خواهد بود که به این فناوری خودران خواهد پیوست.

اما نسخه غیر هیبرید این پورشه جذاب نیز از یک موتور توربو S بهره می‌برد. موتور 6 سیلندر تختی 3.8 لیتری که می‌تواند 630 اسب بخار قدرت به زیر پای راننده منتقل کند. همچنین بر روی پلتفرم MMB سوار شده و به لطف استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد باقدرت بیشتر، از وزن آن نیز کاسته شده است. باوجوداینکه خریداران 911s به دنبال جای پای بیشتری در درون اتاقک نخواهند بود، اما باوجود پلتفرم جدید فضای داخلی اتاقک نیز کمی بزرگ‌تر شده است.

انتظار می‌رود که 911 جدید در ماه اکتبر 2018 در نمایشگاه خودرویی پاریس به‌صورت رسمی رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا