مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر فیس لیفت بنتلی 2017 را ببینید!

نسخه فیس لیفت پرچم‌دار بنتلی، برای سال 2017 در حال آماده شدن است که تصاویری نیز از آن منتشر شده است. با ثبت تصاویری مخفیانه از ورژن جدید بنتلی Mulsanne مشخص شده است که تغییرات کمی در مدل 2017 رخ داده و فاصله محورهای بین چرخ‌ها نیز افزایش یافته است. تصاویر جاسوسی ثبت شده نشان می‌دهد که تغییرات کمی در این فیس لیفت جدید از سوی بنتلی انجام شده است که از آن‌ها می‌توان به جلوپنجره مشبک اشاره کرد.

bentley-spies-2015-1-052

قسمت جلویی ماشین با بهره گیری از نوارهای روی کاپوت کمی با نسخه‌های قبلی تغییر کرده است و چراغ‌های LED آن نیز بدون نوارهای کروم رنگ عرضه شده است. البته شمای جدید طراحی شده این خودرو از همان زبان قبلی طراحی پیروی کرده و تنها سعی نموده است تا کمی تغییرات نرم و مبهم را بر روی آن ایجاد کند. بیشتر تمرکز این مدل بر روی قسمت جلویی و سپرها بوده است.

قسمت پشتی mulsanne با کمترین تغییران نسبت به نسخه قبل طراحی شده است و چراغ‌ها و سپر آن نیز تنها دارای تغییراتی بسیار کم و مبهم هستند. مهم‌ترین تغییر این نسخه را می‌توان به افزایش فاصله محورهای این خودرو نسبت داد و البته به نظر می‌رسد که اتاق نیز کمی تغییر کرده باشد.

bentley-spies-2015-1-056

موتور این خودرو یک نمونه توربو شارژر دوقلو 6.75 لیتری V8 است. این پیشرانه دقیقا همان موتوری است که در سال 2010 بر روی اولین mulsanne کمپانی بنتلی قرار داده شد و به نظر می‌رسد که بدون تغییر خاصی بر روی این فیس لیفت جدید نیز نصب شود.

قدرت این موتور 505 اسب بخار و گشتاور آن 752 نیوتن بر متر است. بنتلی اطلاعات خاصی از این فیس لیفت منتشر نکرده است، اما با توجه به وجود یک نسخه هیبریدی برای شاسی بلند جدید بنتلی یا همان Bentayga، به نظر می‌رسد که Mulsanne جدید نیز دارای نسخه‌ای هیبریدی باشد. لازم به ذکر است که در سال 2014 بنتلی کانسپتی هیبریدی از این پرچم‌دارش را معرفی کرد، حال به نظر می‌رسد که این کانسپت رو به سوی واقعیت می‌رود.

باید دید که آیا مولسان جدید بنتلی می‌تواند مشتریان خاص این کمپانی را برای تعویض خودروی گران قیمتشان راضی سازد؟ اگر ملکه انگلستان یکی از این محصولات را پیش از همه خریداری کرد، اصلا تعجب نکنید!

bentley-spies-2015-1-058

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا