مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از ولووS60 سدان خوش چهره در تابستان 2018!

شرکت ولوو به‌تازگی از مدل S60 جدید خود که یک خودروی واقعاً زیباست رونمایی کرده است. خودروساز سوئدی قبلاً نیز اعلام کرده بود که یک خودروی جدیدی را در تابستان سال جاری میلادی در کارولینای شمالی، جای که مرکز جدید آمریکایی این شرکت در آنجا واقع‌شده است را رونمایی خواهد کرد.

ازآنجایی‌که طرفداران این خودروی خوش‌چهره اشتیاق زیادی برای ورود این خودرو داشتند و این تصاویر جدید نیز اشتیاق آن‌ها را برای این خودرو اضافه می‌کند باید منتظر رونمایی عمومی این خودرو توسط ولوو باشند.

در قسمت جلویی این خودرو، به‌صورت طبیعی و البته سنتی می‌توانیم جلوپنجره شش‌ضلعی زیبای مخصوص ولوو را با علامت بزرگی از برند این شرکت مشاهده کنیم. در قسمت عقب نیز چراغ‌های C شکل توانسته‌اند مأموریت خود را در خاص‌تر کردن چهره این خودرو به‌خوبی به انجام برسانند. قسمت عقبی که علاوه بر این چراغ‌ها، با یک اسپویلر (باله عقبی) ثابت و یک دیفیوزر بزرگ را به همراه دو عدد خروجی اگزوز دوقلو همراه شده است.

در داخل کابین نیز همان‌طور که انتظار می‌رود، می‌توان یک داشبوردی شبیه ولوو V60 که با یک صفحه‌نمایش 9 اینچی بزرگ که رسانه، ناوبری و سامانه‌های کنترلی روی آن سوار شده‌اند را مشاهده کرد.

خودروی جدید S60 قطعات مکانیکی مشترک زیادی را با ولوو V60 داشته و از دو موتور انتخابی هیبرید نیز بهره خواهد برد. اولی یک موتور T6 با 30 اسب بخار (254 کیلووات) قدرت و نسخه پرچم‌دار و قدرتمندتر نیز با 50 اسب بخار (37 کیلووات) قدرت بیشتر عرضه خواهند شد. موتورهای توربویی که همگی چهار سیلندر توربو هستند و قدرت قابل قبولی را به زیر پای راننده منتقل خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا