مکمل بنزین
بازارچه

خودروهایی که می‌توان با 5 میلیون تومان نقدینگی خریداری کرد (اسفند 96)

به گزارش چرخان، بسیاری از گزارش‌های قیمت خودرو از بازار خودروهای تهران و شهرستانها معمولا مربوط به خودروهای بالای 10 میلیون تومان بوده و اکثرا در مدلهای صفر خودروهای کارکرده هستند که بعضا باعث دلسردی بسیاری از مشتریان خودروهای ارزان‌قیمت می‌شود که آیا می‌توان با 5 میلیون تومان نقدینگی فعلی خودرو خرید؟ اگر نقدینگی کمی دارید و به دنبال خرید خودرو برای ایام نوروز 97 هستید، این گزارش ویژه شماست.

اولین خودرو از بازار خودروهای ارزان‌قیمت در این گزارش به پراید صندوقدار اختصاص دارد که با مدل 85 و کارکرد 250 هزار کیلومتر با نقدینگی در حدود 5 میلیون تومان قابل خریداری است. لازم به ذکر است که این خودرو و خودروهای دیگر طبیعتا دارای نواقصی هستند که از جمله این نواقص می‌توان به خوردگی‌های بدنه خودرو، مشکل فنی، کارکرد بالا، مدل پایین بودن و دیگر اشکالات معمول اشاره کرد که دلیل ارزان بودن آنها نیز به همین موارد مربوط می‌شود.

دومین خودرو از این لیست قیمت خودروهای با 5 میلیون تومان نقدینگی به خودروی پی‌کی اختصاص دارد که این خودرو با مدل 81 و کارکرد 160 هزار کیلومتر با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است.

اگر علاقه‌مند به برند پژو هستید پژو 405 جی‌ال مدل 72 با نقدینگی 5 میلیون تومان قابل خرید است. پیکان بنزینی دیگر خودرو از بازار ارزان قیمت‌هاست که با مدل 80 و کارکرد 170 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 4 میلیون تومان دارد.

پراید هاچبک مدل 79 و کارکرد 170 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 4 میلیون تومان دارد. پراید صندوقدار مدل 76 و کارکردی در حدود 300 هزار کیلومتر با قیمت 5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

یکی دیگر از خودروهای این گزارش قیمت 5 میلیون تومانی مربوط به رنو پی‌کی مدل 82 و کارکردی در حدود 200 هزار کیلومتر با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

آخرین خودرو از این لیست قیمتی مربوط به پیکان بنزینی است که با مدل 78 و کارکرد نامشخص توسط فروشنده حدود 3 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا