Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک صندوقدار ویژه نوروز 1397 اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خوردوسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اطلاعات کاملی از مشخصات یکی از محصولات جدید خود را منتشر کرد که از جمله ویژگی‌های پژو 207 صندوقدار اتوماتیک می‌توان به طراحی داخلی زیبا و همچنین استفاده از آخرین سیستم‌های امنیتی روز اشاره کرد که در اطلاعیه مذکور از آغاز فوری طرح پیش‌فروش این خودرو گفته شده بود که این گروه خودروسازی به قول خود عمل کرد و شرایط پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک صندوقدار را به مناسب نوروز 97 اعلام کرد.

طبق اطلاعیه جدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو پیش‌فروش این خودرو از روز یکشنبه 13 اسفند 96 آغاز خواهد شد و تمامی افرادی که تمایل به خرید این خودرو دارند طبق ظرفیت تعیین شده می‌توانند اقدام به خرید نمایند. از نکات و قوانینی که ایران‌خودرو برای این طرح پیش‌فروش تعیین کرده است، محدودیت ثبت نام برای هر کد ملی است که در اکثر طرح‌های این شرکت وجود دارد.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک

همچنین ایران‌خودرو ثبت نام مشتری دوم و نمایندگی و خریداران حقوقی را ممنوع کرده و در این مرحله، فروشی به این گروهها نخواهد داشت. قیمت نهایی خودرو مشخص نیست و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور حواله مشخص خواهد شد که مشتری می‌بایست مابه‌التفاوت پرداخت اول و قیمت نهایی را پرداخت نماید.

ثبت نام در این طرح صرفا به صورت مراجعه به سایت اینترنتی ایران‌خودرو مقدور بوده و روش دیگری برای ثبت نام وجود ندارد. همچنین امکان یکبار صلح در این بخشنامه در نظر گرفته شده است. همچنین ایران‌خودرو اعلام کرده است که در هر لحظه که ظرفیت تولید این خودرو به اتمام برسد، سایت ثبت نام را خواهد بست و از این جهت به مشتریان توصیه شده است که خرید خود را به تاخیر نیندازند.

شرایط پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک صندوقدار نیز بدین صورت است که این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند موعد تحویل خرداد تا شهریور 97 را برای تحویل خودروهایشان انتخاب کنند.

مبلغ پیش‌پرداخت در این طرح 27 میلیون تومان تعیین شده است و سود مشارکت نیز بسته به موعد تحویل متفاوت است. مشتریان تحویل خرداد از 13 درصد سود و مشتریان شهریورماه از 16 درصد سود مشارکت بهره خواهند برد. سود انصراف نیز 3 درصد از سود مشارکت کمتر خواهد بود.

لازم به ذکر است این طرح پیش‌فروش پژو 207 اتوماتیک صندوقدار از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 13 اسفند آغاز می شود و ثبت نام پس از پرداخت وجه قطعی می‌شود.

لازم به ذکر است که حجم موتور این خودرو 1587 سی‌سی بوده و قدرت موتور 105 اسب بخار ذکر شده است. حداکثر گشتاور این خودرو 142 نیوتون بر متر عنوان شده و این خودرو از استانداردهای آلایندگی یورو 4 بهره می‌برد. خودروی 16 سوپاپ پژو 207 صندوقدار اتوماتیک دارای 4 دنده اتوماتیک بوده و قابلیت سرعت 189 کیلومتر بر ساعت را دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.