مکمل بنزین
خبرداخلی

کرمانشاه میزبان جدید تولید پژو پارس اتوماتیک ایرانخودرو شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در حال گسترش فعالیت‌های خود در شهرهای مختلف کشورمان است، در جدیدترین اقدام خود، تولیدات پژو پارس اتوماتیک را به کارخانه استان زلزله‌زده کرمانشاه برد تا بتواند سطح تولیدات این کارخانه را بالا ببرد.

سيد احمد حاجی خليلی معاون مهندسی ايران‌خودرو در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت گفت: ما با راه‌اندازی سایت کرمانشاه توانستیم 400 نفر را به صورت مستقیم استخدام کنیم و در کارخانه به کار بگیریم. در حال حاضر شیفت دوم کارخانه راه‌اندازی شده و تولید 120 خودرو در روز را ثبت کرده است. ما می‌توانیم این تعداد را به 150 خودرو افزایش دهیم که در دو شیفت کاری صورت میگیرد. ما در سایت کرمانشاه خودروی پژو پارس اتوماتیک را به سبد محصولات این سایت اضافه کردیم تا سطح تولیدات را بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: یکی از نتایج استانی‌شدن تولیدات و راه‌اندازی کارخانه‌های استانی افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی تولیدات است که روند رو به رشد تولیدات این موضوع را تایید می‌کند. به طور مثال در پروژه مازندران نیز این ارتقا صورت گرفته و ظرفیت تولید این کارخانه از 100 خودرو به 200 خودرو افزایش یافت که به دلیل افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی تولید بود.

همچنین سيد احمد حاجی خليلی معاون مهندسی ايران‌خودرو در مورد تولیدات این گروه خودروسازی در زمینه خودروهای شاسی‌بلند گفت: در سایت ایران‌خودرو خراسان سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی برای تجمیع تولیدات شاسی‌بلند شرکت انجام شده است که منجر به افزایش تولید و بهره‌وری این سایت خواهد شد و به زودی بهره‌برداری می‌شود.

خليلی معاون مهندسی ايران‌خودرو در پایان گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید این سایت با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از 600 دستگاه در روز به 700 دستگاه افزایش یافته است و این عدد به زودی به 750 خودرو در روز افزایش پیدا خواهد کرد. پیش‌بینی ما از افزایش تولیدات تا تیر ماه سال آینده است که قطعا اتفاق می‌افتد.

 

بیشتر بخوانید: نگاهی به ۱۰ خودروی اتوماتیک ارزان قیمت در بازار خودرویی کشور!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا