مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل بعدی تویوتا راو ۴؛ در رندر جدید با ظاهری تهاجمی ظاهر شده است!

زمان معرفی نسل جدید راو ۴ است

خودروی شاسی‌ بلند خوش فروش و محبوب، مدل‌های جدید و هم مدل‌های قدیمی راو ۴ همگی در بازار به راحتی فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. گرچه در بازار فروش خودروها در این سگمنت رقابت بسیار شدید است، اما خودروسازان امیدوارند با تولید این کلاس خودروها در سایز و اندازه‌های مختلف در این مسیر محدودیت‌ها و مرزها را کنار زده و به پیشرفتی شایان دست پیدا کنند.

تویوتا راو۴ جدید

کراس‌آور راو۴ محصول تویوتا در حال حاضر از فروش خوبی برخوردار است، این کمپانی توانسته است با افزایش فروش، حدود ۶۰۰ دستگاه تویوتا راو ۴ در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال گذشته را تجربه کند. که این آمار خبر از افزایش فروش ۱۵.۷ درصد خودروی راو ۴ نسبت به سال ۲۰۱۶ است. جالب است که بدانید پلت‌فرم تویوتا راو ۴ متعلق به سال ۲۰۱۲ است که برای اولین‌بار در نمایشگاه Auto Show لس‌انجلس معرفی شد.

تویوتا راو۴ جدید

  بله، در سال ۲۰۱۵ تغییراتی بر روی پلت‌فرم راو۴ صورت گرفت. عکس‌های شکار شده جاسوسی توسط عکاسان از این خودرو، حاکی از یک خودروی کاملا جدید می‌کند. اما در طراحی این خودروی نسل جدید، این کمپانی ژاپنی کاملا اصالت محصولات خود را طراحی حفظ کرده است. در تصاویر جزئیات ظریف به خوبی استتار شده است و مشخصات خاصی را نمی‌توان مشاهده کرد. اما می‌توان حدس زد که محصول جدید تویوتا، نسل تازه نفس راو ۴ کاملا دارای طراحی و تغییرات متفاوت است.

تویوتا راو۴ جدید

 جزئیات ذکر شده گمانه‌زنی‌‌هایی است از آنچه که برای نسل جدید راو ۴ انتظار می‌رود. در نسل جدید این شاسی بلند موفق، سعی شده است نقطه ضعف‌ها برطرف شود و همچنین شاهد خودرویی قدرتمند و کاملتر از این کمپانی باکیفیت باشیم. همچنین در قسمت طراحی این خودرو شاهد پنجره مشبک همراه با چراغ‌های خیره‌کننده که با قوس چرخ‌ها کاملا هماهنگی می‌کند. طراحی زیبای این خودرو مجذوب کننده است. روی بدنه چند خطوط سراسری متمایز وجود دارد که این قوس از جلو تا چرخ‌ها و چراغ‌های عقب امتداد دارد.

تویوتا راو۴ جدید

نسل جدید راو ۴ نشانه‌هایی از مفهوم FT-AC را با خود یدک می‌کشد، که در نمایشگاه Auto show لس‌آنجلس در سال گذشته به نمایش گذاشته شد. این نسخه از تویوتا توانسته عنوان خودروی خوش فروش را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد. بنابراین از ذهن به دور و بعید است که اعتبار، محبوبیت و فروش بالای این محصول، با گزارش‌هایی از سوی خریداران مبنی بر مشکلات فنی و نارضایتی از خرید خود روبرو شود و زیر سوال برود. بر اساس این رندرینگ و تفاسیر، با خودرویی متفاوت از نسل جدید راو ۴ روبه‌رو خواهیم شد.

شاسی بلند سئات تاراکو؛ محصول جدید هفت نفره از اسپانیا

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا