مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش خودروهای هایما S7 توربو شارژ و سوزوکی گرند ویتارا ویژه اسفند ۹۶ اعلام شد

به گزارش چرخان، ایران‌‌خودرو طبق آخرین ابلاغیه خود در آخرین ماه از سال ۹۶ شرایط فروش دو خودروی شاسی بلند هایما S7 اتوماتیک توربو شارژ و سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک را از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۲۸ اسفند ماه ۹۶ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت اعلام کرد، که به صورت پیش فروش به متقاضیان واگذار خواهد کرد. این بخشنامه از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه عملا فعال خواهد شد. شرایط فروش در این طرح به شرح زیر است.

شرایط پیش فروش خودروی هایما S7 توربو شارژ (اسفند ۹۶)

هایما S7 توربو شارژ

در طرح شرایط فروش، ایران خودرو اشاره ای به قیمت نهایی خودروها نکرده است، متقاضیان می‌توانند به صورت تک‌ ودیعه‌ای با پرداخت نقدینگی ۴۷ میلیون تومان در زمان ثبت نام مابقی مبلغ خودرو را در زمان صدور دعوت‌نامه بپردازند و خودروی هایما S7  را در مرداد ماه ۹۷ تحویل بگیرند. همچنین متقاضیان می‌توانند بسته به انتخاب خود مبلغ ودیعه ۷۴ میلیون تومان را در دو نوبت بپردازند، مرحله اول می‌بایست مبلغ ۳۲ میلیون تومان پرداخت کنند. ۱۵ میلیون تومان نیز در مرحله بعد (خرداد ۹۷) باید پرداخت کنند، متقاضیان خودروی هایما S7 را شهریورماه ۹۷ می‌توانند تحویل بگیرند.

شرایط پیش فروش خودروی سوزوکی گرند ویتارا (اسفند ۹۶)

سوزوکی گرند ویتارا

متقاضیان شاسی بلند سوزوکی گرند ویتارا نیز می‌توانند در صورت انتخاب پرداخت تک ودیعه‌ای مبلغ نقدینگی ۷۴ میلیون تومان بپردازند، و مابقی مبلغ را در زمان صدور دعوت‌نامه بپردازند و خودروی مورد نظر خود را در مرداد ۹۷ تحویل بگیرند. و یا مبلغ ۷۴ میلیون تومان را در دو مرحله بپردازند. در ودیعه اول می‌بایست مبلغ ۶۰ میلیون تومان بپردازند و در ودیعه دوم (خرداد ۹۷) نیز مبلغ ۱۴ میلیون تومان پرداخت کنند و ما به‌التفاوت مبلغ را در زمان صدور دعوت‌نامه پرداخت کنند و خودروی مورد نظر خود را در شهریور ماه ۹۷ تحویل بگیرند.

نکات مهم

  • ثبت‌نام تنها از طریق وب سایت رسمی ایران‌خودرو امکان پذیر خواهد بود.
  • در این طرح سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد محاسبه خواهد شد.
  • در این طرح امکان ایجاد تعھد برای شماره مشتری دوم نمایندگی و امکان صلح تا یک مرتبه در نظر گرفته شده است.

 

 

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا