مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به 7 تصویر رندر از خودروهای قهرمانOff-road!

زمان آن فرارسیده است که به شما عزیزان و همراهان چرخان، یک سری از خودروهای تخیلی و البته خوش‌قیافه و عجیب را که اتفاقاً از نوع خودروهای Off-road هستند را معرفی نماییم. خودروهایی که هرکدام حاصل تخیلات و بر اساس ویژگی‌های یک خودروی به‌اصطلاح جاده خاکی رو (Off-road) به‌صورت تصاویر رندر مشخص‌شده‌اند.

تمامی این تصاویر گرافیکی کامپیوتری از یک شرکت بیمه‌ای استرالیایی سر برآورده‌اند. خودروهایی که حاصل تخیلات بسیار گسترده و زیبای اشخاصی است که در ذهن خود این خودروهای عضلانی شاسی‌بلند را تصور کرده‌اند. البته منظور ما و تعریف‌هایی که از این خودروهای می‌کنیم به معنای این نیست که خواهان ورود تمامی این هفت هیولای تخیلی هستیم. بلکه شاید ورود یک یا دو مدل از این خودروهای به دنیای واقعی بتواند جذابیت دوچندانی را به این حوزه ببخشد.

با چرخان همراه باشید تا به‌صورت مختصر این هفت غول حجیم تخیلی را به شما عزیزان معرفی کنیم:

1-بوگاتی شیرون

بیایید از همان اول سراغ یک خودروی سریع و قدرتمند برویم. این درست همان خودرویی است که ما دوست داریم با این شکل و قیافه پا به عرصه وجود بگذارد. البته شاید برای شما کمی متعجب کننده و عجیب به نظر برسد که بوگاتی شیرون اسپرت و خوابیده را با این شکل و قیافه ببینید. اما تنها تصور کنید که این‌یک خودروی غول‌پیکر مخصوص رالی داکار بوده و هست.

2-دوج چلنجر SRT Demon

آیا به نظر شما این‌که یک خودروی مسابقه‌ای در شکل یک آف رود دربیاید کمی عجیب نیست؟ شاید باکمی جستجو در اینترنت بتوانید مدل دست سازی از چلنجر را که به‌صورت یک آف رود به وجود آمده است را پیدا کنید. چلنجری که ازنظر ظاهری نیز زیباتر از این تصویر رندر است.

3-نیسان جی- تی- آر

بله سومین تصویر رندری از این خودروهای ذهنی متعلق به یک ژاپنی است که بیشتر شبیه ماشین‌های مسابقه‌ای بازی‌های رایانه‌ای شده است تا یک آف رود واقعی. حجم به‌کاررفته در بدنه این نیسان و خطوط تیز به‌کاررفته در آن این مدل را بسیار شبیه به ماشین‌های رایانه‌ای کرده است.

4-تسلا رودستر

بد نیست بدانید که در دنیای خودروهای آف رود این گشتاور خروجی موتور است که پادشاه قدرتمند عرصه خودروهای غول‌پیکر است. گشتاوری که تسلا مدل رودستر حرف زیادی برای گفتن در آن دارد. با نگاهی به این تصویر متوجه پنل های خورشیدی روی سقف آن می‌شوید که به‌صورت مضحک و البته خلاقانه‌ای پشت چراغ‌های سقف آن قرارگرفته‌اند. البته ایلان ماسک به‌اندازه کافی ریسک‌پذیر است که بخواهد یک تسلا رودستر با این شکل و قیافه را به تولید برساند.

5-پورشه 911

یک آلمانی شاسی‌بلند که با سپر جلوی بسیار حجیم و خطوط تیز و سطح‌بندی روی بدنه تمامی تصورات ما از پورشه 911 دنیای واقعی که به معنای واقعی کلمه، یک سوپر اسپرت بی‌نظیر است را به چلش می‌کشد. خودرویی که امیدواریم هیچ‌گاه در دنیای واقعی آن را نبینیم.

6-جگوار مدل F

برای دلایلی که ذکر کردنش در این مقاله مطرح نیست، این جگوار بیشتر شبیه به خودروی معروف فیلم مکس دیوانه شده است تا یک آف رود از مدل F خودروی جگوار انگلیسی. جگواری که مانند تصویر قبلی دارای یک تایر زاپاس در عقب که به‌صورت بسیار بد جایگذاری شده و همچنین سپر جلوی بالاآمده است.

7-فراری 488

ازنظر ما این فراری یکی از زیباترین تصاویر رندر در بین این هفت خودروی ذهنی است. یک فراری اصیل که با تایرهای بزرگ و سپرهایی که به نظر می‌آیند چون ساخته فراری خواهند بود از جنس فیبر کربن باشند تا پلاستیک نامرغوب. البته به دلیل اینکه تاکنون شما یک فراری شاسی‌بلند ندیده‌اید شاید این تصویر کمی عجیب به نظر برسد. اما باید گفت که این طرح می‌تواند زیباتر از بقیه طرح‌ها جایی برای خود در دنیای واقعی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا