مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی از نسخه‌ ویژه Countryman رونمایی کرد

طرفداران شرکت مینی برای دیدن نسل جدید Countryman باید تا سال ۲۰۱۷ صبر داشته باشند. اما مینی مدل کنونی را رها نکرده و با فیس‌لیفت و ارائه‌ نسخه‌های ویژه، سعی بر این دارد که میزان فروشش کاهش پیدا نکند.

نسخه‌ جدید که Countryman Cooper D ALL4 Business نام دارد، با مقدار بیش‌تری از امکانات عرضه می‌شود و نیاز خریداران را به تیک زدن آپشن‌های مختلف برطرف می‌کند. قیمت ۲۲۴۵۵ پوندی برای این خودرو درنظر گرفته شده (۱۴۰۰ پوند بیش‌تر از مدل استاندارد) که به طور قسط‌ بندی شده نیز قابل خرید است. موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با خروجی ۱۱۰ اسب‌بخار وظیفه‌ی تامین نیروی این خودروی کوچک را دارد که در هر کیلومتر تنها ۱۲۳ گرم CO2 تولید می‌کند.

مدل استاندارد خودرو به چرخ‌های ۱۷ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سنسور پارک، تهویه‌ هوا و فرمان سه پره‌ مجهز شده است. همچنین سیستم روشن و خاموش شدن خودکار چراغ و برف‌ پاک‌کن و فضای مخصوص ذخیره‌ سازی وسایل را نیز به لیست امکانات این خودرو باید افزود.

MINI-Countryman-Cooper-D-ALL4-Business (2)

رییس بخش انگلستان مینی می‌گوید که مدل جدیدALL4 Business  به طور خاص برای رفع نیاز‌های تاجران طراحی شده و مقدار انتشار گازهای گلخانه‌ای به مقدار بسیار کمتری رسیده است. همچنین این خودرو رانندگی لذت بخشی را به راننده منتقل می‌کند.
لازم به ذکر است که مینی سال گذشته با عرضه‌ی مدل پنج در کوپر، فروش خوبی را در بازار انگلستان تجربه کرد و شاید جذابیت این بازار باعث عرضه‌ی این خودرو شده است.

به نظر می‌رسد مینی نقشه‌های بزرگ‌تری را در سر می‌پراند و به سختی مشغول ساخت مدل ۲۰۱۷ و آماده سازی آن برای فروش در بازارهای مختلف است. در ادامه نیز شما را به دیدن رندری از مدل ۲۰۱۷ کانتری‌من دعوت می‌کنیم.

New-Mini-Countryman-2017-view

منبع

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا