مکمل بنزین
گوناگونخبر

ریماک C_2 اعجوبه نمایشگاه ژنو همه را متحیر کرد

نمایشگاه ژنو با قدرت فعالیت خود را آغاز نموده است و برخی از خودروهای این نمایشگاه واقعا حیرت‌آور هستند. Rimac به طور رسمی هایپرکار قدرتمند خود را با نام C_2 معرفی کرد که مشخصات منتشر شده آن بسیار عجیب و غریب است.

بنابر ادعای شرکت تولید کننده این خودرو 1،888 اسب بخار (1،408 کیلووات) و 1696 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور را تولید می‌کند و قادر است تنها در مدت زمان 1.85 ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. این اعداد ارقام به‌معنای واقعی دیوانه‌کننده هستند و بعید بنظر می‌رسد، رانندگی با این خودرو برای افراد عاقل مهیج باشد بنابراین ریماک ادعا می‌کند C_2 مجهز به فناوری سطح ۴ خودمختاری است.

C_2 از لحاظ ظاهری یک هایپرکار واقعی بوده که در تصاویر هم شرایط ایده‌آل آیرودینامیکی آن کاملا مشخص است و بخش اعظمی از بدنه آن با فیبرکربن پوشانده شده. ریماک درحال حاضر سفارش تولید این خودرو را از طریق سایت خود دریافت می‌کند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا C_2 در سال ۲۰۲۰ بدست مشتریان برسد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا