مکمل بنزین
خبر

سوپراسپرت زیبای ایتال‌دیزاین در ژنو دیده شد

فقط پنج نفر شانس خرید نسخه هاردتاپ Zerouno را داردند و برخی ممکن است بگویند قیمت 1.6 میلیون دلاری بیش از حد زیاد بوده اما تولید محدود این خودرو، قیمت بالای آن را منطقی می‌کند. حال ایتال‌دیزان قصد دارد ورژن جدید خودروهای خود را با نام Zerouno Duerta روانه بازار کند که تنها ۵ نفر می‌توانند، شانس خرید این خودرو را داشته باشند. زیرونو اساسا یک آئودی R8 زیر پوسته جدید با بدنه فیبر کربنی است که طراحی جذاب آن طرفداران زیادی را جذب کرده.

Italdesign از افزایش وزن این خودرو چیزی نگفته، اما بر عملکرد بی‌نقص این محصول پافشاری می‌کند. این به‌این معنی است که سرعت بالای “320 کیلومتر بر ساعتی” خبر از توانایی بالای زیرونو می‌دهد. البته نسخه‌‌های سریعتر زیرونو در گذشته عرضه شده بود. در بخش فنی این خودرو از یک موتور 5.2 لیتری V10 آئودی بهره گرفته شده که به‌طور طبیعی 610 اسب بخار (455 کیلووات) قدرت تولید می کند. از لحاظ قیمت این نسخه نسبت به مدل قبلی، رشد داشته و ۲.۴ میلیون دلار برای Zerouno Duerta درنظر گرفته شده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا