مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه هاچ‌بک Fiat Tipo 2016 را ببینید

چندی پس از معرفی رسمی سدان جدید فیات با نام Tipo، نسخه هاچ‌بک این خودرو نیز توسط چشمان تیزبین یکی از رسانه‌ها در هنگام تست فنی در خیابان‌های اروپا رویت شد. کمپانی فیات همچنین در نظر دارد تا نسخه واگن تیپو را هم به زودی وارد بازار کند. هر سه نسخه سدان، هاچ‌بک و واگن تیپو به زودی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهند شد.

fiat-tipo-hatch-spy-2-hero

به نظر می‌رسد که نسخه‌های هاچ‌بک و استیشن این خودرو در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2016 که در ماه مارس برگزار می‌شود، برای اولین بار نمایش داده شوند.

بنا به گزارش‌های واصله این خودرو بر روی پلتفرم Fiat 500X و Jeep Renegade تولید شده و نسخه سدان آن بیش از 4.5 متر طول خواهد شد. بنابراین، این خودرو محصولی در کلاس Ford Focus خواهد بود. در زمان عرضه، مشتریان می‌توانند نسخه سدان را با یکی از 4 موتور پیشنهادی این کمپانی تحویل بگیرند.

fiat-tipo-hatch-spy-3-side

موتورهای بنزینی 1.4 لیتری با توان 69kW و 1.6 لیتری با توان 79kW و در کنار آن موتورهای دیزلی 1.3 لیتری با توان 69kW و 1.6 لیتری با توان 87kW گزینه‌های موجود هستند. لازم به ذکر است که سری جدید تیپو برای فروش در انگلستان هم آماده‌شده است و به زودی نسخه‌های ویژه این محصول با فرمان دست راست نیز تولید خواهد شد.

fiat-tipo-hatch-spy-5-rear

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا