Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هر آنچه باید راجع به پژو 206 تیپ 2 بدانید را از چرخان بپرسید!

همان‌گونه که می‌دانید، وب سایت تحلیلی خبری چرخان مدتی است که سرویسی به نام راهنمای خرید و مشاوره را در رابطه با خودروهای موجود در بازار ایران طرح ریزی کرده است که در این بخش، شما علاقمندان می‌توانید اطلاعاتی را راجع به هر یک از خودروهای موجود در کشور به دست آورید.

حال در جدیدترین بررسی انجام شده در این قسمت، به سراغ یکی از پر فروش ترین اتومبیل‌های بازار داخلی کشور، یعنی پژو 206 تیپ 2 می‌رویم و با نگاهی دقیق به این خودرو، دیدگاه کلی و جامع خود را راجع به این مدل بیان خواهیم کرد.

 

1-هدف از ساخت پژو 206 تیپ 2 چه بود؟

به جرات می‌توان این‌گونه گفت که پژو 206 یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط کمپانی فرانسوی پژو در طول تاریخ بوده است. این خودرو به عنوان یک هاچ بک شهری، نخستین بار در سال اواخر سال 1997 طراحی و در سال 1998 به بازارهای جهانی عرضه شد و توانست میزان فروش بسیار بالایی را برای این برند به دست آورد. (این مدل مابین سال‌های 2001 الی 2004 میلادی به عنوان پر فروش ترین خودرو قاره اروپا انتخاب شد)

پیرامون ورود پژو 206 به بازار خودرو ایران نیز می‌بایست این نکته را خاطر نشان کرد که در سال 1380 شمسی، گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری کمپانی فرانسوی، تصمیم به تولید این خودرو گرفت و تا به امروز نیز این گروه صنعتی همچنان به تولید پژو 206 به عنوان یک هاچ بک شهری پر طرفدار ادامه می‌دهد.

2-نمای ظاهری و داخلی این به چه صورت است؟

در رابطه با نمای ظاهری پژو 206 تیپ 2 این‌گونه می‌توان گفت که با وجود گذشت 20 سال از عرصه این خودرو به بازارهای بین المللی، همچنان طراحی بیرونی این مدل از نمای نسبتا جذاب و جوان پسندی برخوردار بوده و به همین خاطر، فروش پژو 206 تیپ در ایران همچنان ادامه دارد و یکی از خودروهای پر تقاضا بازار داخلی محسوب می‌شود.

پیرامون طراحی داخلی و کابین این مدل نیز همانند طراحی ظاهری، می‌بایست گفت که اتاق داخلی پژو 206 تیپ 2 همچنان دارای نمایی نسبتا خوب و رضایت بخش بوده و راننده در طی مسافت‌های طولانی، احساس خستگی کمی را نسبت به فضای داخلی و کابین این خودرو پیدا خواهد کرد. همچنین، کیفیت متریال و ادوات استفاده شده در ساخت اتاق داخلی پژو 206 تیپ 2 دارای کیفیت متوسط هستند.

3-قوای محرکه و عملکرد این خودرو به چه صورت است؟

پیرامون مشخصات فنی این مدل می‌توان این‌گونه گفت که پژو 206 تیپ 2 ، دارای یک پیشرانه چهار سیلندر هشت سوپاپ با حجمی برابر با 1360 سی‌سی بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی 75 اسب بخار و گشتاوری برابر با 118 نیوتن متر است که این قدرت تولید توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود (در واقع پژو 206 تیپ 2، یک خودرو محرک جلو یا همان FWD است)

در رابطه با عملکرد این خودرو نیز می‌توان گفت که پژو 206 تیپ 2  برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت، نیازمند به زمانی برابر با 13.9 الی 14.3 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 175 کیلومتر در ساعت است.

همچنین، مصرف سوخت پژو 206 تیپ 2 در هر صدکیلومتر مسیر شهری و پر ترافیک برابر با 8.5 لیتر بنزین و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف این خودرو برابر با 5.5 الی 5.9 لیتر بنزین بوده که در نمودار سیکل ترکیبی، پژو 206 تیپ 2 دارای مصرفی برابر با 6.8 لیتر بنزین است. (گنجایش باک این خودرو برابر با 50 لیتر و استاندارد آلایندگی آن یورو4 است)

4-قیمت این خودرو در بازار داخلی چقدر است؟

حال نوبت به بررسی قیمت پژو 206 تیپ 2 در بازار داخلی کشور می‌رسد که طبق اعلام فعالان حوزه فروش، ارزش قیمتی این خودرو در نمونه صفرکیلومتر و با مدل ساختاری 1397، برابر با 35 میلیون و 500 هزار تومان است.

حال اگر شخصی بخواهد با بودجه‌ای کمتر از 25 میلیون تومان، به سراغ خرید نمونه دسته دوم این خودرو برود، می‌بایست چه مدلی از آن را انتخاب نماید؟ در پاسخ به این سوال این‌گونه می‌توان گفت که با بودجه مورد نظر، مدل 1390 این خودرو با کارکردی کمتر از 78 هزار کیلومتر در بهترین شرایط موتوری، ظاهری و جانبی (لوازم اضافی و بیمه نامه بلند مدت)، برای خرید در دسترس علاقمندان خواهد بود.

5-هزینه نگهداری و استهلاک این خودرو به چه صورت است؟

همانند سایر محصولات اقتصادی و قدیمی پژو در بازار داخلی ایران، 206 تیپ 2 نیز خودرویی پر استهلاک و با هزینه‌های جانبی نسبتا بالا محسوب می‌شود که مالک این خودرو برای بررسی و سرویس‌های دوره‌ای کامل این خودرو می‌بایست هزینه‌ای در حدود 100 الی 130 هزار تومان را در هر 5150 الی 5650 کیلومتر، متحمل شود.

حال اگر مشکلی همچون ترکیدی لاستیک برای این خودرو به وجود آید، قیمت هر جفت تایر پژو 206 تیپ 2 در بازار چقدر است؟  قیمت هر جفت لاستیک این خودرو که دارای سایزی برابر با 185 است، در حدود 300 الی 340 هزار تومان طبق اعلام شرکت‌های لاستیک ساز ایرانی اعلام شده است.

پیرامون نرخ بیمه نامه این مدل نیز این‌گونه باید گفت که اگر شخصی پژو 206 تیپ 2 را به صورت صفرکیلومتر تهیه نماید، می‌بایست هزینه‌ای برابر با 1 میلیون 230 الی 290 هزار تومان را پرداخت نماید.

6-معایب این خودرو چیست؟

در رابطه با معایب و مشکلات پژو 206 تیپ 2 می‌توان این‌گونه گفت که دارای مشکلاتی همچون ارتفاع کم نسبت به سطح زمین با توجه به دست اندازهای جاده‌های ایران، جلوبندی ضعیف، مشکلات عدیده موتوری و گیربکس در مدل های پایین تر، مشکلات در سیستم برق رسانی، فضای کم سرنشینان عقب و …. است.

در پایان، لازم به یاداوریست که در صورت به‌وجود آمدن هرگونه سوال در بخش‌های مختلف سرویس بررسی و مشاوره خرید خودرو، می‌توانید نظرات و سوالات خود را در انتهای هر مطلب مطرح و جواب کارشناس مورد نظر را دریافت نمایید.

 

به بزرگترین سوپر گروه پژو 206 بپیوندید

91 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    با سلام واقعا عالی و اموزنده بود

    1. امین ایرجی می گوید

      ممنون

  2. علی می گوید

    ایا ۲۰۶ جدید ارزش خرید دارد

    1. امین ایرجی می گوید

      سلام داداش. والا با این قیمت های غیر منطقی من توصیه نمیکنم خریدنش رو با اون بودجه میشه تیپ پنج تمیز گیر اورد

      1. عطا می گوید

        ۲۰۶ دست دوم فقط یه پات باید تو مکانیک باشه

        1. ناشناس می گوید

          من یه ۲۰۶ داشتم ۱۰سال کار فوق العاده تمیز ۴۰هزار کار برا فروش هرنمایشگاهی که میبردم میگفتند خودمون نمیخریدم ریسک هست ۲۰۶ مدل پایین خریدن واست مشتری پیدا میکنیم
          جدیدا الان برا هر مدل هم ۵میلیون کم میکنند
          ۲۰۶ دست دوم حتی از نمایندگی تا خونه هم بوده باشه
          نهایت خریت هست فقط صفر خودت استارتشا بزنی
          تیپ ۲که واقعا مزخرف هست تابستون باید واشر سرسیلند عوض کنی ماشینی هم که سرسیلند باز بشه دیگه اون صدا موتور و کیفیت اول را نداره
          فرمان هیدرولیک شم زود خراب میشه و سفتی فرمان بد تر از پیکان میشه
          خدا شاهده پراید خیلی بهتره دیرتر خراب میشه هزینه کمتری داره موقع فروش حتی اگه مدل ۷۲ هم باشه رو هوا میخرند و همیشه نقد تر از سکه هست ولش کنید میگند امنیت نداره اگه به امنیت باشه که هیچ کدوم ماشین های ایرانی نداره..

    2. امین ایرجی می گوید

      والا داداش با این قیمت الانش توصیه نمیکنم خریدشو با این پول میشه ی رانا گرفت یا تیپ ۵ تر تمیز

      1. ناشناس می گوید

        رتنا در بازار اصلا قرارندارد

  3. سیدوحید می گوید

    سلام جناب ایرجی، وقت شما بخیر
    من قصد خرید یک ۲۰۶ صندوقدار مدل ۸۶ رو دارم. میخواستم بدونم قیمت این خودرو با توجه به شرایطی که عرض میکنم حدودا به صورت تقریبی چقدره؟
    بیمه تا آخر اسفند۹۷ و از اول تخفیف
    بدون رنگ (رنگ ماشین طلایی هست)
    لاستیکها متوسط
    تیپ وی ۱

    1. امین ایرجی می گوید

      سلام داداش خوبی. اقا این ماشین رو نگیر برات دردسر میشه هم بخاطر رنگش هم بخاطر تیپش بودجه ای که داری چقدره؟ اگه تا ۲۳ داری خرج میکنی کیا ریو بگیر اگه ۲۰۶ حتما میخای یکم بزار رو پولت همین تیپ ۲ مدل ۹۰ الی ۹۱ کم کار تر تمیز میشه گیر اورد که حداقل دردسر کمتری داره رنگ هم سفید حتما بگیر یا مشکی یا فیلی بقیه رنگا شناسنامس دادا

      1. سیدوحید می گوید

        ممنون از راهنماییت
        ولا خودش گفته ۲۱ تومن،اما به ۲۰ میده اگه بخوام.
        من خودم حداکثر ۲۰ تومن میخواه هزینه کنم،به نظرتون چیکار کنم؟

        1. سیدوحید می گوید

          البنه یکی دیگه هم هست تیپ۲ مدل۸۸ رنگ مسی و سفارشی کارخونه،جلو کاپوتش یه خرده رنگ داره
          اینو میگه ۱۹ ولی به ۱۸ هم میده

        2. امین ایرجی می گوید

          با ۲۰ تومن هم ریو خوب میشه گیر اورد ولی همین تیپ ۲ بجز رنگ سفید تو مدل های پایین یا خاکستری. رنگ دیگ نگیر خیلی بد فروشه

  4. سامان می گوید

    سلام
    دوستان من یه ۲۰۶ تیپ ۲ دارم، که وقتی سوئیچ زاپاس رو میزنم شروع میکنه به بوق زدن
    بعدش باید با ریموت درستش کن،
    حتی سوئیچ اصلی رو هم توی مغزی کلیدا از طریق در قرار میدم شروع میکنه به بوق زدن و باید با ریموت باز و بسته کنم چند بار که غیر فعال بشه
    اگه باطری ریموت تموم بشه چیکار کنم؟!!!!

    1. عطا می گوید

      ایموبولایزرشه هیچی ماشینو با همون سویچ روشن کنی دیگه بوش نمیزنه

    2. ناشناس می گوید

      واسه من هم همینجوریه نمیدونم چرا

  5. سیدوحید می گوید

    میبخشید جناب ایرجی، تیبا صندوقدار مدل۹۱ سفید،گلگیر جلو سمت راست یه کف دست رنگ،بیمه تا آبان۹۷ و تخفیف کامل رو میگه ۱۷/۵؛ خوبه به نظرتون؟
    چون تیبا استهلاک و مخارجش کمتر از پژو هست

    1. امین ایرجی می گوید

      سلام داداش شما باید کارکرد ماشین رو هم ببینی اگه زیر ۱۲۰ هزار تاس و فنی مشکل نداره داره خوب میشه قیمتش همین حدوده البته اره استهلاک تیبا کمه ولی تعادلش یکم بده سر پیچا حتما لاستیک هاشو عوض کن سایر بالاتر بنداز تا پایداریش بهتر بشه

      1. سیدوحید می گوید

        کارکردش ۷۰هزاره
        دیشب بردم پیش یکی از دوستان مکانیکم
        گفت ترموستاتش باید تنظیم بشه،درجا که کار میکرد آمپر آب بالا میرفت و با وجود روشن بودن فن پایین نمیومد.
        اما به محض اینکه راه افتادم آمپر با سرعت اومد پایین.
        گفت ۲۰تومن خرجشه.
        در کل به نظر شما با این مشخصاتی که گفتم ۱۷/۵ خوبه؟
        چون راستیتش دنبال ماشین کم مصرف و کم استهلاک و کم خرج میگردم و پراید هم دیگه نمیخوام

        1. امین ایرجی می گوید

          با این شرایط خوبه ولی بنظرم یکم دیگ برگرد ببین مدل ۹۲ میتونی گیر بیاری سالم و بدون حاشه چون ۹۲ دیده بودن سالم زیر ۱۱۰ تا کار بود در عقب سمت شاگرد ضربه داشت ولی بی رنگ در اورده بود لاستیک هاشم ۷۰ درصد بود بیمه هم تا شهریور امسال میگفت طرف ۱۸ ۳۰۰ مقطوع البته میشد ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومن دیگ هم از قیمتش انداخت

  6. سیدوحید می گوید

    سلام جناب ایرجی
    میبخشید بازم مزاحمتون شدم
    یه تیبای صندوقدار بنزینی مدل ۹۲ بدون رنگ ۶ ماه بیمه داره و تخفیف از اول
    کارکردش زیر ۱۰۰ هزاره
    میگه ۱۹/۵۰۰
    به نظرتون زیاد نگفته؟

    1. امین ایرجی می گوید

      سلام داداش خوبی مدل ۹۲ با این شرایط رو میگه ۱۹۵۰۰؟ البته خوب داره میگه ها ی سرچی بکنی همه هم تو این رنج قیمتن اگه مطمعن هست بگیر لوازم اضافی مثل باند و پخش هم داشته باشع عالیع وضعیت لاستیک هم بسنج اگه زیر ۴۵ درصد بود ۵۰۰ بیا پایین چون ی جفت لاستیک بخوای بگیری با این شرایط گرونی برات ۳۲۰ تا ۳۵۰ اب میخروه تازه اونم ساخت شرکت هایی مثل کویر یا بارز یا ایران تایز

  7. حسین می گوید

    سلام.وقتتون بخیر
    اقا با شرایط الان با ۱۴ ملیون
    ۲۰۶ مدل ۸۲ بهتره یا پراید ۸۸؟
    مگه ۲۰۶ اینقدر به خرج زیاد میوفته که همه میگن نگیر؟

    1. امین ایرجی می گوید

      سلام. والا تیپ ۲ اونم مدل ۸۲ به نظرم ستمش نرو این مدل ماشین ها رسشون کشیده شده و ریسک هست. پراید گزینه معقول تریه

    2. شاهین می گوید

      لطفا راهنمایی کنید,
      ۲۰۶ تیپ ۲ کولرش توی تابستون چطوره ؟کم نمیاره؟من الان تیبا دارم و تو تابستون همیشه کولرش روشنه و به مشکل نخوردم تاحالا و راضی بودم.اما میخوام تیپ ۲ بخرم.

  8. امیر می گوید

    سلام
    من میخوام با قیمت ۱۶ میلیون یه ۲۰۶ تیپ ۲ تمیز بگیرم که ۳۰۰۰۰۰ تا کار کرده و مدل ۸۲ .
    رنگش سفیده و فنی بدنه هم کارشناس تایید کرده
    نظر شما چیه

  9. پریا می گوید

    سلام، ۲۰۶ مدل ۹۱ که ۱۹۰۰۰۰تا رفته، بدنه هم رنگ داره ولی فنی سالمه، قیمت داده ۳۷ تومن…
    دلم نمیخواد دایم تو تعمیرگاه باشم لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم

  10. امیرحسین می گوید

    سلام الان حدود ۳۰ الی ۳۵ تومن بودجه دارم و دنبال یه ماشینم به نظر شما ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۹_۹۰ بهتره بگیرم یا تیبا مدل ۹۴_۹۵ ؟؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام سراغ تیبا نرو ک بیچاره میشی

  11. ایمان می گوید

    سلام آقای ایرجی

    والله ما نمیدونیم چه کار کنیم!!!! هرکی یه چیزی میگه
    ۲۰۶ مدل نود به پایین تیپ دو خوبه با تیپ پنج؟
    کدوم خرابیش کمتره؟خرجش کمتره؟
    یکی میگه تیپ پنج خرجش بیشتره ،یکی میگه تیپ دو خرجش بیشتره؟!!!
    یکی میگه پنج بهتره قدرت و شتاب داره
    والله نفهمیدیم دو هزینش در کل کمتره و بهتره یا پنج
    البته مدل نود به پایین

    1. ناشناس می گوید

      هیچی ۲۰۶تیپ۲ نمیشه بهترین ماشینه

  12. فرزاد می گوید

    درود دادا تیپ دو مدل ۸۰ را میگه۱۵ بنظرت خوبه با این بازار مزخرف

    1. ناشناس می گوید

      سلام بچه ها ۲۰۶ های تیپ‌ ۲ ایا ایراد دارن جدیدن انگار مگن اشکال برقی دارن انگار میگن برق کشی کولر بخاری اشکال دارن

  13. ناشناس می گوید

    به نظرتون تیبا ۲خوبه

  14. میلاد می گوید

    ba slm mn khodam 206 daram brin y mashin darbo daqon bekhatin ama soraq 206 narin faqat hazinast mn shayad balay 10 ta 206 avaz kardam b khater alaqam ama u in eshtebaho nakonin bara hamashon kharj kardam ama oni k mikhastam nashod faqa ag mikhayn bgirin 206 model 88 motoresh z6 bashe kheyli shetab dare bad b jabe fioz bsm ya jabe fyoz zir dashbord tavajoh konin kol shetab mashin o zaf mashin to ine va hatman b soket sabz ro jabe fioz tavakoh konin k ab shode nabashe va asli bash y dor bezanin bebbinin bolbring cgarkha seda nade ina tavizay por hzinast k har ag kase chrkha kharab bashe har seri bayad dargiresh bashin ag mikhayn mashineton shetab bgire ya kam saro seda sh havakeshesho tarh rana bebandin albate bayad qab batri dar biad bad b nokte asli k bayad tavajoh konin ine k dor motori ta 2 bebarun ta ta 3 mashin ro halay istade bebinin motoresh seday yataqan nade lakh lakh nakone b hich onvan cheraq roqanesh roshan nabashe dinameush khis nabashe mashin gij nazane tabaqash moshkel nadashte bashehatman to mashin zed yakh dashte bashe ag nadare zrd yakh berizin va haq fakhs bgirin ta chand roz zed yakh berizin k mashin zafesho neshon bd ba rashakor az barwname khobeton

  15. میلاد می گوید

    .

  16. میلاد 9006 می گوید

    ببینید دوستان من از سال ۸۲ تا الان ده تا مدل پایین خریدم و فروختم.اصلا دنبال ماشین ضربه دار نرین تا حد امکان چند لکه رنگ .چون فنی درست میشه اما سرو صدا و اتاق درست نمیشه و دلتون میزنه.۲۰۶ قبل خرید باطری ساز نشون بدین سیم کشی و برقش دست نخورده باشه چون مشکل برقی داشته باشه فقط خدا میتونه درستش کنه .ولی اگه رعایت کنین خیلی دیر میوفته تو خرج ماشین سگ جونیه

    1. معصومه می گوید

      بنظرتون ۲۰۶ماشین خوبیه؟میگن خرجش بالاست

  17. قابوس می گوید

    سلام کسی میدونه سیم کلاچ اس دی وقتی اتومات باشه میشه تنظیم کرد یا نه من بردم مکانیکی گفت این اتوماته سیمش تنظیم نمیشه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

  18. امیر می گوید

    دوستانی که میگن تیپ ۵ خوبه بنظر من تیپ ۵ بخاطر موتور تیوفایو شتاب عالی و کند محشری داره اما با ترمز های کاسه ای و وزن کم و سبک بودن ماشین اصلا تو سرعت های بالا تعادل نداره حتی لاستیک ۲۰۵ و ارتفاع هم اونقدری بهش چسبندگی نمیده من پارس تیوفایو داشتم فروختم ۲۰۶ تیپ ۵ گرفتم تا هفته اول که چن بار میخاستم برم رو هوا سر پیچ ها با پارس یه ارتفاع کم زده بودم سر پیچ های جاده بدون سرنشین با ۱۲۰ تا دور میگرفتم اما با ۲۰۶ بزور با ۵۰ تا میشه پیچید بنظرم روی اتاق سبک ۲۰۶ تیپ ۲ همین موتور عالیه اگ دنبال شتاب گیری بیشتر هستید رانا هم خوبه اگه اتاق و قیافشو تحمل میکنید ولی نسبت به تیپ ۵ خیلی بهتره اگه کولر و بالابر شیشه عقب رو تحمل کنید

  19. mahdi می گوید

    ایا ۲۰۶ تیپ دو بهتره یا تیبا ۲

    1. داوود می گوید

      ۱۰۰ درصد ۲۰۶ بهتر و اصالت داره اصلا قابل مقایسه نیستن تیبا قیافش رو ببین خودت کجاش با مهندسی درست ساخته شده اخه

  20. E می گوید

    ایا موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ضعیف نیست?

    1. محمد می گوید

      جون نداره من دارم

    2. دانیال می گوید

      ببین نسبت به وزن ماشین خیر. به نظرم بسیار مناسبه چون اگه موتور تو ۲۰۶ تیپ دو ۱.۶ یا tu5 بود ماشین پرواز میکرد. برای تیپ دو موتور خوب جواب میده.
      یک توصیه بکنم : ماشین دست دوم (هر ماشینی باشه)
      اصلا نگیر.

  21. ناشناس می گوید

    سلا

  22. محمد می گوید

    سلام جناب.من ۲۰۶ تیپ ۲ رو یک هفته تحویل گرفتم.ام اصلا شتاب نداره.بخصوص از ۲ به ۳ میخواد بمیره تا شتاب بگیره.میخواستم مینم اگه برنامش عوض کنی شتابش بهتر میشه؟

  23. علی سالحی می گوید

    سلام به نظرتون من ۲۰۶ بخرم یا ریو

  24. دانیال می گوید

    سلام ببخشید من میخوام یه ۲۰۶ بخرم مدل ۸۸تا۹۰ کدوم مدلش بهتره بعد رنگش ام سفید وسیاه مدنطرم هست ولی نمیدونم چه مدلی و چه رنگی مبلغ پوولم هم ۴۹ میلیونه

  25. سجاد می گوید

    سلام من یک ۲۰۶ تیپ ۲ صفر نوشتم تحویل آبان هست.
    بنظر شما تحویل گرفتم نگه دارم یا بفروشم؟
    اینکه ماشین چند سال اول توی خرجم نندازه خیلی مهمه برام.
    رانندگی من عادی هست و اهل لایی کشیدن و تند رفتن نیستم.
    فقط میخوام ماشین خوبی برام دربیاد

    1. کاربر چت می گوید

      عالیه برادر گوش به یکسری اراجیف هم نکن. طرف میگه تیپ ۵ از تیپ ۲ بهتره – خب یکی نیست بگه مهندس پولش هم بهتره-قیاس در مقام برابری صدق می کنه

  26. سجاد می گوید

    سلام من پارسال یه ۲۰۶ تیپ ۲ نوشتم
    تا ۲ ماه دیگه تحویل میگیرم
    آیا ماشین خوبی هست که نگه دارم یا بفروشمش؟
    کسانی که مدل ۹۸ دارند راضی اند؟؟

  27. محمد می گوید

    سلام من ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۷ دارم واقعا راضیم

  28. وحید می گوید

    سلام
    خسته نباشین
    من یه ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۵ خیلی ترتمیز گرفتم چون اولین بارمه ۲۰۶ سوار میشم نمیدونستم درجه آب بالای ۹۰ طبیعیه،خلاصه بردم تست موتور تعمیرکار گفت برنامه میزنم که درجه از ۷۰ بالاتر نره خلاصه سوکتارو وصل کرد برنامه رو تغییر داد ماشین دیگه روشن نشد و گفت کد دادن بهش، که ecu رو باز کرد داخل مغازه هرکاری کرد نتونست کدشو باز کنه و از خودش یه ecu والوو انداخت که از اون روز درجه بالاتر از ۷۰ نمیره ولی چراغ چک روشن موند. سوال اولم اینه که والوو جای ecu فابریک خودشو میده؟ دوم این که روشن شدن چراغ چک بخاطر تعویض ecu است و مشکل حل میشه یا نه؟
    ببخشید طولانی شد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایبد

  29. پارسالیپ می گوید

    سلام دوستان دو هفتست ۲۰۶ تیپ دو خریدم واس سال ۹۶ واقعا ماشین خوبیه و راضی هستم.فقط شمعشو عوض کردم.شتاب عالی سواری خوب و بدون مشکل.به حرفای الکی گوش ندید اگ ماشین بدی بود این همه زیاد نبود تو کشور و دست همه.شک نکنید ماشین خوب و به صرفه ای هستش..اما اگه دنبال لایی کشیدن و ترمز و گاز دادن بی جا و انداختن تو چاله چوله هستی خب معلومه ماشینت خراب میشه زود

  30. ناشناس می گوید

    سلام آیا میشود سر سیلندر ۲۰۶ تیپ ۵ tu5 رو روی ۲۰۶ تیپ tu3 نصب کرد؟

  31. محمد می گوید

    سلام ممکنه موتور ۲۰۶ تیپ دو رو با تیپ پنج تغییر داد؟؟؟؟

  32. علی می گوید

    با سلام هر جای خواستین خودرو بخرید حتما اطمینان کامل حاصل بفرمایید یعنی منظورم جاهای خصوصی هستن ،،، بنده سه ماه پیش از شرکتی بنام ساره خودرو که در جردن و سعادت آباد شعبه دارن خرید کردم که متاسفانه هم ماشین رو گرون حساب کردن و هم بر خوردو صفر کیلومتر تا حالا دچار چند مشکل از قبیل بیمه که نصف زمان آن گذشته بود بعد مشکلات گارانتی مشکل سند خلاصه همه کارهاشون براساس دروغ و نیرنگ هست فقط مواظب باشین که از کجا خرید میکنین

  33. سعید می گوید

    سلام دنبال یه خودرو کم مصرف خوب ایرانی هستم چه چیزی شما معرفی میکنین

  34. پریسا می گوید

    سلام
    مدتی هست که ماشینم مدام اب کم میکرد و پیش مکانیک میبردم هر دفعه یه چیزی میگفت و یه قیمتی رو درست میکرد میگفت درست شد یا میگفت از بخاری یا … خلاصه که درست نشد الان مدتی هم کم کردن روغن ماشین هم بهش اضافه شده لطفا راهنمایی کنید که علتش چی میتونه باشه و چیکار باید انجام بدیم ۲۰۶ مدل ۸۹ اتومات ممنون

  35. احمدرضا می گوید

    سلام من ی ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۳ قصدخریدش دارم وخودش میگه ۵سال بیشترکارنکرده وخوابیده بوده توپارکینگ لطفا راهنمایی کنید موندم چیکارکنم…کیلومترش ۴۳۰۰۰۰تاهست

  36. ناشناس می گوید

    ماشین باقیمت ۳۵تا۳۸ملیون چه چیزی روپیشنهادمیکنیدبغیرازپراید

  37. R می گوید

    سلام وقت بخیر دوستان لطفا راهنمایی کنین با ۵۰ تومان چه ماشینی خوبه بگیرم؟؟؟

  38. عباس زارع می گوید

    اتومبیل پژو ۲۰۶ مدل۸۳ تیپ ۲ دارم . بعضی مواقع امپرهای پشت کیلومتر با شدت میخوابد و صدایی از bsi میاید درین هنگام چراغ بالای جلو نیز روشن و سریعا خاموش میشود ممنون میشوم علت را بفرمایید.

  39. علی می گوید

    الان کوئیک دنده ای به خصوص کوئیک ار که صدای موتور داخل کابین نمیاد با حجم موتور بالا و سواری نرم تر شرف داره به این ۲۰۶ جدید

  40. الیسا می گوید

    با سلام.ایا پژو ۲۰۶تیپ ۲ هم مشمول ارزان شدن میشود.مثل پراید و تیبا ؟یا همان ۱۳۰ و ۱۴۰ میلیون میماند

  41. مهران می گوید

    من چندساله که ۲۰۶ تیپ دو دارم، هنوز یکبار هم جایی گیرم نداده. نمیدونم بعضی دوستان رو چه حسابی میگن:
    راه نمیره، خرجش بالاس، برقش ضعیفه، و…
    آخه اگه ایراد ها رو داشت که دیگه ملت اییییینهمه ۲۰۶ نمیخریدن.
    و در نهایت مام میدونیم تیپ ۵ از ۲ بهتره چون تیپ ۵ پولشم بهتره مهندسا. اگه خواستین مقایسه کنین با ماشین های هم رنج خودش قیاس کنین.

  42. آذر می گوید

    سلام.بین رانا و ۲۰۶ و پارس کدوم ماشین بهتره به نظر شما؟

  43. عرفان می گوید

    سلام من از اینده اومدم تیپ ۲ الان ۱۶۵ میلیونه

  44. محمد می گوید

    من مدل ۸۸ دارم ۲۰۶ به هیچ وجه ریمپ نکنید که دریچه برقیش خداب میسه و راه رفتنش هم زیاد فرقی نداشت ۲۰۶ یکی از باکیفیترین ماشینای داخلی هست مصرفش مثل مرایدهجلوبندیش هر ۱۰۰ هزار تا خراب میشه و لنت عقب هر ۳ ساللنت جلش هر ۲۰ هزهرتا تنها مشکل تیپ ۲ تو سربالایی های شدیده که مثل لاکمشت میچسبه زمین جون اتاقش سنگینه ولی تو کفی راحت ۱۷۰ تا میرهدتو شهر عالیه ترمزای خوبی داره تو زمین خیس یه کم‌لیز میخوره ولی خیلس ماشین خوبیه واشر سر سلند هم هر ۱۰ سال یه بار میسوره که ا نن طبیعیه ج ن ۴۰۵ هر سال بید عص بشه ج ن موتور کجه

  45. علی می گوید

    سلام

  46. فایقه می گوید

    سلام اقای ایرجی
    خسته نباشید من یک تیبا مدل ۹۳ دارم و راضی هم هستم الان میخوام یه پژو ۲۰۶تیپ ۲ بخرم با قیمت روز.. پولم به تیپ ۵ نمیرسه ایا این کار را انجان بدههم.. از نظر فروشش چه جوریه ۲۰۶ در اینده را میگم

  47. فایقه می گوید

    سلام اقای ایرجی خسته نباشید
    من یک تیبا مدل ۹۳ دارم ازشم راضیم میخوام ۲۰۶ تیپ ۲ بخرم.. الان قیمت صفر پژو ۲۰۶ در بازار ازاد چنده؟؟ پولم به تیپ ۵ نمیرسه ایا این کار را انجام. بدهم؟؟ در اینده فروشش برای ۲۰۶ تیپ ۲ چه طوره؟؟ خیلی ممنونم

  48. بدبخت می گوید

    ۵۰ میلیوووون !!! حس اصحاب کهف و داشتم یه لحظه با پنجاه میلیون الان پیکان هم نمیتونی بگیری این پست مال چند ساله پیشه ؟؟ ۲۴۰ میلیون تومن الان پول یه تیپ پنج !!! خدایی ادم کامنتا رو میخونه دلش مردن میخاد …

    1. رضا می گوید

      داداش منم تازه کامنت ها رو خوندم کُپ کردم خدایی
      طرف با ۱۹ت رفته ۲۰۶تیپ ۵خریده
      بنازمش بخدا
      الانی ۲۰۶یا ی پارس ی موتور کامل پیاده بشی ۱۹ت باید خرج کنی
      وقتی دیسک و صفحش الان ۳ت دیگه تا اخرشو برو…

  49. Alas می گوید

    لعنت خدا بر بانی و باعثش
    تیر ماه تیبا دو صفر فروختم ۸۰ تومن
    ۲۰۶ بخرم
    نتونستم بخرم الان دارم ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۵ میخرم ۹۰ تومن

  50. علیرضا می گوید

    امروز که این کامنتو براتون میزارم تیپ دو شده دویست و چهل میلیون

  51. ناشناس می گوید

    سلام.الآن ۲۰۶ تیپ ۲ هست ۱۹۰ میلیون و تیپ ۵ ست ۲۵۰ میلیون.

  52. خوشبو می گوید

    سلام خدمت شما
    من هم راهنمایی میخواستم من یک دوو سیلو مدل ۷۸ دارم فنی هم کاملا سالمه ۱۶ هزار تا کارکرده الان میخوام بفروشم و ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر بخرم آیا به نفعم هست اینکار؟
    ممنون میشم از راهنماییتون

  53. محسن می گوید

    سلام الان قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ چنده؟

  54. قدرت می گوید

    سلام اغای ایرجی من ۲۰۶تیپ دو مدل ۸۱دارم چندروزه چراغ چک روشن میشه سنسوراکسیژن که به کاتالیزوروصله قرمزمیشه دلیلش چیه

  55. M می گوید

    و امروز که من این مانتو میذارم دویست و شصت میلیون هست

  56. ناشناس می گوید

    امروز ۲۲دی ۱۴۰۰
    پژو ۲۰۶ تیپ ۲
    ۲۸۰ ملیون بماند یادگار
    .

  57. ناشناس می گوید

    امروز ۲۹بهمن ۱۴۰۰
    قیمت ۲۸۰ ملیوووون تومان پژو ۲۰۶ تیپ ۲
    پارس تیوفایو ۳۴۰ ملیون تومان

  58. سید می گوید

    و امروز دلال ها در به در دنبال مشتری که تیپ۲ خشک را ۲۶۵ آب کنند

  59. ایمی می گوید

    سلام صدای منو از قرن جدید سال ۱۴۰۱ می شنوید…. ۲۰۶ تیپ ۲ شده ۳۰۰ میلیون!!!!!!!!!!!!

  60. ناشناس می گوید

    الان که فروردین ۱۴۰۱ هستیم ۲۰۶ تیپ دو ۲۹۵ میلیون و تیپ پنج ۳۳۰ میلیون تومنه.

  61. کاربر می گوید

    امروز ۲۰۶ شد ۳۲۰ میلیون

  62. ناشناس می گوید

    امروز اردیبهشت ۱۴۰۱، تیپ ۲، ۳۲۰ میلیون شده

  63. مجید می گوید

    با سلام
    پژو ۲۰۶ دارم از تو آب رد میشم خاموش میشه باید ۱۵ دقیقه صبر کنم تا دوباره روشن بشه علت چیه

    1. تتلو می گوید

      مای بیبی کارخونه ای ببندی حل میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.