مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از کامپکت کراس اوور سوزوکی Ignis در نمایشگاه توکیو

خودروی جدید سوزوکی موسوم به Ignis در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی می‌شود. سوزوکی با تولید این خودرو به دنیای کراس اوررهای کامپکت بازگشته است.

2015-SuzukiIgnis-01

پیش از این سوزوکی در نمایشگاه خودرو ژنو از کانسپت iM-4 رونمایی کرده بود. خودروی تولید شده فعلی در واقع با کمترین تغییرات نسبت به همان کانسپت برای تولید آماده شده است که در واقع یک پاسخ مناسب به درخواست عمومی مشتریان این کمپانی بوده است. سوزوکی در حال آماده شدن برای برپایی جشن صد ساله شدن خود در سال 2020 است، به همین دلیل در حال کار بر روی مدل‌ها و کانسپت های مختلفی است که بتواند پیش از این مراسم مشتریان دیرین خود را سورپرایز کند. در واقع سوزوکی در تلاش است تا با تولید کراس اوورهای کامپکت محصولاتی چند منظوره را با طراحی زیبا برای طیف خاصی از مشتریان عرضه کند.

open

سوزوکی هنوز برای انتشار مشخصات کامل Ignis تصمیمی نگرفته است؛ اما بر پایه کانسپت iM-4 می‌توان گفت که این خودرو از یک موتور ترکیبی و هیبریدی ساده بهره می‌برد. هسته اصلی این موتور یک پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی است که قدرت را به چهار چرخ این محصول منتقل می‌کند. تنها حقیقتی که در خصوص این محصول می‌توان گفت این است که Ignis بر پایه یک پلتفرم جدید که در New Baleno استفاده شده است، تولید خواهد شد.

در این صورت، اگر این اتفاق بی افتد، آنگاه Ignis همراه با یک موتور توربوشارژر بنزینی 1.0 لیتری با فناوری Boosterjet نیز عرضه می‌شود. به زودی اطلاعات دقیق‌تر این محصول حتما از سوی این کمپانی خوش نام منتشر می‌شود.

2015-SuzukiIgnis-10

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا