مکمل بنزین
بازارچه

استقبال مشتریان باعث گرانی سانگ‌یانگ رکستون G4 شد!

به گزارش چرخان، در حالیکه بازار خودروهای خارجی این روزها دچار کسادی و رکود شده است و بسیاری از شرکتهای واردکننده نسبت به ارائه تسهیلات مختلف برای فروش محصولات خود اقدام می‌کنند، رامک خودرو به دلیل استقبال بالای مشتریان، اقدام به افزایش قیمت سانگ‌یانگ رکستون G4 کرده است که تعجب اهالی صنعت خودرو در کشور را به همراه داشت.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط رامک خودرو این خودرو که با استقبال بی‌نظیر مشتریان در پارت اول همراه بود، در طرح فروش جدید با قیمت 303 میلیون و پانصد هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود که این طرح هم اکنون آغاز شده و مشتریان می‌توانند نسبت به ثبت نام و خرید سانگ‌یانگ رکستون G4 اقدام کنند.

رکستون G4

نماینده رسمی محصولات سانگ‌یانگ کره جنوبی در کشورمان در بهمن سال 96 قیمت این خودرو را 296 میلیون تومان اعلام کرده بود و طبق همین قیمت، اقدام به فروش نموده بود که با افزایش حدود 7 میلیون تومانی، این خودرو در اسفند 96 فروخته می‌شود.

در این اطلاعیه رامک خودرو آمده است که مدل تمامی خودروهای عرضه شده 2018 بوده و همچنین قیمت اعلامی به صورت پایه بوده و مالیات و سایر هزینه‌های جانبی در آن محاسبه نشده است. طبق اعلام رامک خودرو قیمت نهایی سانگ‌یانگ رکستون G4 چیزی در حدود 330 میلیون تومان خواهد بود که به صورت فروش و پیش‌فروش از مشتریان اخذ می‌گردد.

بیشتر بخوانید: با سانگ‌یانگ رکستون G4، محصول جدید رامک خودرو آشنا شوید

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا