مکمل بنزین
گوناگونبازارچهبرگزیده‌ها

چند پیشنهاد برای خرید خودروهای کارکرده 10 میلیون تومانی در بازار

به گزارش چرخان، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده این روزها رونق فراوانی گرفته و مشتریان زیادی در بازار حضور دارند که به دنبال خرید خودرو برای رفت و آمدهای نوروز 97 هستند تا بتوانند با وسیله شخصی تعطیلات بهتری را بگذرانند که ما نیز به همین دلیل چند پیشنهاد از موارد موجود با قیمت حدود 10 میلیون تومان در بازار را معرفی می‌کنیم که می‌تواند مرجعی برای انتخاب و راهنمایی شما باشد.

اولین خودرو از بازار خودروهای کارکرده خودروی ام‌وی‌ام 110 سه سیلندر است که با مدل 86 و کارکرد 122 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 10 میلیون تومان دارد.

دومین خودرو از لیست ما متعلق به سمند ال‌ایکس است که با مدل 85 و کارکرد 280 هزار کیلومتر با قیمت 10 میلیون تومان به بازار عرضه شده است.

خودرو بعدی پژو 405 است که این خودرو نیز با مدل 83 و کارکرد 390 هزار کیلومتر با نقدینگی حدود 10 میلیون تومان قابل خریداری است.

دوو ماتیز جزو محصولات پرطرفدار برای بانوان در این رنج قیمتی است که با مدل 81 و کارکرد 160 هزار کیلومتر با قیمت 9 میلیون و دویست هزار تومان معامله می‌شود.

سایپا

طبیعتا در این رنج قیمتی حضور پراید طبیعی است! اگر به دنبال خرید این خودرو با رنج قیمت زیر 10 میلیون هستید می‌توانید مدل 85 با کارکرد 200 هزار کیلومتر را با قیمت 9 میلیون تومان خریداری کنید.

از دیگر محصولات شرکت دوو، دوو اسپرو است که با مدل 1993 و کارکرد 340 هزار کیلومتری در بازار خودروهای کارکرده با قیمت هشت میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

طرفداران جیپ نیز در این رنج قیمتی بی‌سهم نیستند و می‌توانند خودروی مدل 75 و کارکرد 200 هزار کیلومتر را با قیمت 9 میلیون تومان خریداری کنند.

اپل کورسا دنده‌ای خودروی جوان‌پسند این رنج قیمتی است که با مدل 1994 و کارکرد حدود 250 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 9 میلیون تومان دارد.

پراید 141 ساده دیگر خودروی موجود در بازار است که با مدل 84 و کارکرد 120 هزار کیلومتر با نقدینگی 9 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است.

پراید صندوقدار مدل 83 با کارکرد 150 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 7 میلیون تومان در بازار خرید و فروش خودروها داشته که البته جزو اندک موارد با قیمت مناسب در بازار است که نیاز به جسجتوی زیاد برای پیدا کردنش دارد.

5 میلیون پی کی خودروهای کارکرده

رنو پی‌کی نیز از دیگر خودروهای در این رنج قیمتی است که می‌توان موارد خوب و سالمی را از آن پیدا کرد که به طور مثال مدل 85 این خودرو با کارکردی در حدود 180 هزار کیلومتر با قیمت 7 میلیون و پانصد هزار تومان توسط فروشنده عرضه شده است. توجه کنید که در این مدل از خودرو معمولا سلامت ظاهر آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

آخرین خودرو در این رنج قیمت پراید هاچبک است که با مدل 77 و کارکردی در حدود 200 هزار کیلومتر با قیمت 7 میلیون تومان به مشتری عرضه می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام از این که وقت میزاری و به مشکلات مردم در مورد خرید خوردی کارکرده رسیدگی میکنید متشکرم
    اگه ممکنه در مورد خرید دوو اسپرو هم توضیحاتی بدید ممنون.
    محمد هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا