مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر و اطلاعات بیشتر در رابطه با کیا اپتیما 2016‍

کمپانی کره‌ای Kia معمولا خودروهای خوبی تولید می‌کند ولی شاید خیلی از ماشین بازها جای برخی از محصولات جذاب و خاص را در سبد تولیدات این کمپانی خالی می‌بینند؛ اما خب، این کمپانی آن‌چنان هم بی‌کار ننشسته است. سال جاری میلادی در لاس وگاس، کمپانی کیا از نسخه جدید اپتیما یعنی Kia Optima 2016 4 درب و تغییر پذیر (کروک) رونمایی کرده است.

2016-kia-optima-a1a-convertible-concept

کیا اپتیمای 2016 توسط مهندسین این کمپانی مجددا باز طراحی شده و مهندسین خلاق این شرکت با حذف سقف یک ظاهر جذاب و بی‌نظیر را برای اپتیما ساخته‌اند. بهره‌گیری از فولاد و اتصالات اضافه در طراحی این خودرو باعث شده است تا علی‌رغم وجود سقف، بدنه محکمی وجود داشته باشد. درب‌های عقب خودرو نیز، به طور برعکس باز می‌شود، رویدادی که کیا آن را خلاقانه و البته جذاب می‌پندارد و معتقد است که ظاهر جدی به خودرو می‌دهد.

اپتیما 2016 از یک رینگ‌های کروم 20 اینچی بهره برده است و از سیستم تعلیق جدیدی در عقب خودرو نیز استفاده کرده است. صندلی‌های جدید تمام چرم، همراه با دسته میانی برای صندلی‌های عقب در کنار سیستم اگزوز جدید از دیگر امکانات این اپتیماست.

این خودرو از یک موتور 2.0 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند تا 245 اسب بخار قدرت تولید کند. رنگ این خودرو آبی آسمانی بوده و تریم داخلی آن نیز سفید است.

هنوز معلوم نیست که این خودرو چه زمانی به تولید انبوه خواهد رسید!

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا