Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آمار تولید پژو 2008 در ایران منتشر شد!

همان‌گونه که می‌دانید، پژو 2008 یکی از محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو بوده که به عنوان ثمره توافق هسته‌ای موسوم به برجام، به همراه چندین مدل دیگر از تولیدات کمپانی فرانسوی پژو، به خط تولید ایران خودرو در نتیجه بازار خودرویی ایران راه یافته است.

در جدیدترین آمار تولید انواع خودروها در 11 ماه سال 1396 که توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شرکت ایکاپ (مجموعه مشترک ایران خودرو و پژو)، در این بازه زمانی موفق به تولید 1971 دستگاه پژو 2008 در کشور شده‌اند.

همچنین، مطابق با این آمار، شرکت ایکاپ در زمینه تولید و عرضه پژو 2008 روندی تازه را پیش گرفته و با سرعت بخشیدن به ساخت و عرضه این مدل، می‌خواهد تاخیر به وجود آمده در زمینه تحویل این خودرو به مشتریان را به نحوی احسن مدیریت کرده و به تمامی تعهدات خود در این حوزه عمل کند.

بر این اساس، همان‌گونه که از شواهد مشخص است، گمانه زنی‌ها بدین صورت بوده که گروه صنعتی ایران خودرو و کمپانی فرانسوی پژو در سال 1396 بتوانند حدود دو هزار و ۵۰۰ دستگاه از پژو ۲۰۰۸ را در ایران تولید و به مشتریان عرضه نمایند. در همین رابطه، روند صعودی در تولید پژو ۲۰۰۸ این احتمال را قوت می‌بخشدکه طی چند ماه آینده با اتمام تعهدات این شرکت زرگ دولتی در زمینه تحویل‌ خودروها، ثتب نام و پیش فروش مجدد این محصول آغاز شود و طبق اعلام رسمی کمپانی پژو و شرکت ایکاپ، قویترین نسخه پژو ۲۰۰۸ در حال حاضر در خطوط تولید موجود در ایران تولید می‌شوند.

 

در حال حاضر ارزش قیمتی پژو ۲۰۰۸ در بازار داخلی، کمتر از ۱۰۸ میلیون تومان در کارخانه اعلام شده که به خاطر حجم تقاضا مشتریان برای خرید و همچنین بروز تاخیر در تحویل این محصول، شاهد افزایش قیمت آن تا 130 میلیون تومان هستیم. (از رقبای این محصول در بازار کشور می‌توان محصولاتی همچون رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی را نام برد)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.