مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط ون وانا توسط ایران‌خودرو اعلام شد

به گزارش چرخان، این روزها که گروه‌های مختلف خودروسازی در حال ارایه شرایط فروش و پیش‌فروش مختلف برای محصولات سدان و شاسی‌بلند خود هستند، گروه خودروسازی ایران‌خودرو از شرایط پیش‌فروش، فروش نقدی و همچنین فروش اعتباری ون وانا یکی از محصولات با فضای کابین بالای خود رونمایی کرد.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو شرایط اعلام شده برای ون وانا آغاز شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت و یا سایت رسمی فروش، نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند. طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو قیمت این خودرو 107 میلیون و نهصد هزار تومان اعلام شده است که دارای تخفیف دو میلیونی تومانی است.

ایران‌خودرو اعلام کرده که مشتریان این خودرو می‌توانند با 50 میلیون تومان پیش‌پرداخت نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مابقی هزینه خودرو را در چک‌های یک تا 4 ساله پرداخت کنند که برای این کار شرایط مختلفی وجود دارد. همچنین تحویل خودرو در این طرح فروش نقد و اقساط 30 روزه بوده و مشتری می‌تواند پس از طی کردن مراحل اداری، خودروی خود را تحویل بگیرد.

همچنین ایران‌خودرو برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید پیش‌فروشی این خودرو را دارند شرایطی را معین کرده است که طبق آن با 50 میلیون تومان امکان پیش‌خرید وجود دارد و یا در صورت نیاز به خرید دو ودیعه‌ای، می‌توانند با پرداخت 35 میلیون تومان و پرداخت 15 میلیون تومان دیگر در اردیبهشت سال آتی، ثبت نام خود را انجام دهند. موعد تحویل در این نوع از فروش ون وانا در خرداد و تیر و مرداد سال 97 خواهد بود و مشتریان می‌توانند نسبت به نقدینگی و برنامه‌ریزی خود هر کدام را انتخاب نمایند.

طبق اعلام ایران‌خودرو روند اصلی ثبت نام این خودرو از طریق سایت رسمی فروش این شرکت خواهد بود و با توجه به ظرفیت موجود ثبت نام انجام خواهد شد و به محض اتمام ظرفیت تعیین شده، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا