Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط جدید فروش نقد و اقساط مزدا3 تیپ 4 با مدل 97 اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط مزدا3 تیپ 4 با مدل 97 رونمایی کرد که طبق این شرایط مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پرداخت اولیه بنا بر قدرت و نقدینگی خود از تسهیلات ارایه شده بهمن استفاده کرده و به صورت فوری، خودروی خود را برای نوروز 97 دریافت نمایند.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط گروه بهمن، این خودرو با مدل 97 به مشتریان عرضه می‌شود و تحویل آن 10 روزه است. همچنین صرفا رنگ سفید از این خودرو موجود بوده و رنگهای دیگر در این طرح فروش وجود ندارد.

مزدا3 تیپ 4

طبق اطلاعیه صادر شده توسط گروه بهمن، مشتریان می‌توانند از دو طرح مختلف خرید اقساطی این خودرو بهره‌مند شوند که طبق اولین مورد قادر هستند با پرداخت مبلغی در حدود 70میلیون تومان که شامل بیمه بدنه و مالیات است، از تسهیلات 36 ماهه این شرکت استفاده کرده و با پرداخت اقساط ماهانه 3 میلیون و 289 هزار تومان صاحب این خودرو شوند. مشتریان و متقاضیان این طرح می‌بایست یک نفر ضامن به گروه بهمن معرفی نمایند.

همچنین در طرح دوم این شرکت خودروسازی، مشتریان قادر هستند با پرداخت مبلغی در حدود 90میلیون تومان ثبت نام خود را قطعی کرده (این مبلغ شامل بیمه بدنه و مالیات است) و از تسهیلات 36 ماهه گروه بهمن برای مزدا3 تیپ 4 استفاده نمایند. اقساط این تسهیلات مبلغی در حدود 2 میلیون و 460 هزار تومان است که طبق اعلام این شرکت نیاز به ضامن نداشته و با مدارک شخصی پروسه اعطای این تسهیلات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ دلیل برای اینکه مزدا ۳ جدید را بخریم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.