مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه سراتو آپشنال و کوییک سایپا برای سال 97

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شروع فروش ویژه سراتو آپشنال و کوییک خبر داد که به دلیل تقاضای زیاد مشتریان صورت گرفته و با شرایط ویژه عرضه می‌شود.

طبق اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا این طرح فروش از طریق وب سایت رسمی این گروه خودروسازی انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند طبق شرایط اعلام شده نسبت به خرید هر کدام از خودروهای مذکور اقدام کنند. از شرایط خاص این فروش ویژه می‌توان به محدودیت در خرید برای هر کد ملی اشاره کرد که صرفا هر نفر می‌تواند یک خودرو سفارش دهد که منجر به عدالت در فروش خواهد شد.

سراتو سایپا سراتو آپشنال

شرایط فروش سراتو آپشنال طبق اطلاعیه جدیدی که در سایت این شرکت قرار گرفته به شرح زیر است:

قیمت این خودرو در حال حاضر 104 میلیون و 158 هزار تومان است که نسبت به هم‌کلاس‌های خارجی‌اش، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به همین دلیل مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد. یکی از دلایلی که باعث شد این خودرو مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار بگیرد، افزایش قیمت خودروهای هم‌کلاس سراتو به دلیل افزایش نرخ ارز بود که خرید سراتو آپشنال را برای آنها مقرون به‌صرفه کرد.

این خودرو که دارای 4 ستاره کیفی از سازمان استاندارد کشور است، از امکانات و آپشن‌هایی مانند: موتور 2000 سی‌سی، کروز کنترل، مالتی‌مدیا، سانروف و… بهره می‌برد.

مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند، می‌توانند به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و با مشاهده شرایط فروش، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

لازم به ذکر است با وجود اعلام قبلی برای ارایه شرایط فروش سراتو آپشنال و کوییک به صورت همزمان، هنوز شرایط فروش کوییک اعلام نشده است و به محض اعلام از طریق چرخان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا