مکمل بنزین
بازارچه

برای خرید خودروهای صفر و کارکرده BYD چقدر باید هزینه کرد؟ (اسفند 96)

به گزارش چرخان، با نزدیک‌شدن به پایان سال و آغاز سال جدید تب و تاب خرید خودرو یا ارتقا خودرو نیز افزایش یافته است که در این بین خودروهای خارجی ارزان‌قیمت، به عنوان اولویت بسیاری از مشتریان ایرانی قرار گرفته تا بتوانند در ایام نوروز گشت و گذار خوبی داشته باشند که یکی از برندهای تازه وارد به این بازار بی‌وای‌دی است که به‌تازگی خودروهای کارکرده این برند نیز وارد بازار شده است.

نکته‌ای که در مورد خودروهای کارکرده این برند تازه وارد به کشورمان باید بدانید این است که کارکرد اکثر خودروهای این برند زیر 50 هزار کیلومتر است و خرید خودرویی با کارکرد بالاتر از این عدد خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد. البته مواردی که ما در این گزارش قصد ارائه آن را داریم، اغلب زیر 20 هزار کیلومتر پیمایش داشته‌اند و از این نظر مناسب خرید هستند.

بی‌وای‌دی

خودروهای برند بی‌وای‌دی در بازار با قیمتی نزدیک به قیمت کارخانه معامله می‌شوند و همانطور که قبلا در این مورد مطلبی را منتشر کرده بودیم، این برند جزو برندهای با ضرر و زیان پایین برای صاحب خودرو است.

در این گزارش به خودروی بی‌وای‌دی S6 می‌پردازیم مدل 96 این خودرو با کارکردی در حدود 5 هزار کیلومتر در بازار با قیمت 98 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدل 96 این خودرو با کارکرد 3500 کیلومتر نقدینگی 97 میلیون تومانی را لازم دارد. مدل 99 و صفر این خودرو در حال حاضر با قیمت 105 میلیون تومان قابل خریداری است.

همچنین مدل 96 این خودرو با کارکرد 5 هزار کیلومتر با قیمت 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و این خودرو با همین مدل ولی با کارکرد 24 هزار کیلومتر در بازار آزاد با قیمت 95 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به سوپر گروه BYD S6 & S7 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا