مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی نسخه 2020 تویوتا کرولا منتشر شد

به تازگی تصاویر جاسوسی نسخه 2020 تویوتا کرولا منتشر شده که البته کاملا پوشیده شده است. این تصاویر جدید در میشیگان ثبت شده‌اند و تویوتا آن را به گونه‌ای مورد پوشش قرار داده که حتی چراغ‌های آن نیز برای ما نامشخص است و نمی‌توانیم نحوه طراحی آن‌ها را تشخیص دهیم.

توسط این تصاویر می‌توان به تغییر طراحی بخش جلویی این خودرو پی برد. به نظر می‌رسد برای طراحی این قسمت از خودرو از خطوط مورب استفاده شده است. در حالت کلی این امکان وجود دارد که در طراحی نسخه 2020 تویوتا کرولا از المان‌های نسل جدید تویوتا کمری بهره گرفته شده باشد.

به نظر می‌رسد تویوتا برخلاف هوندا که نسل جدید سیویک را با طراحی متفاوت و جذابی روانه بازار کرده است، خواهان استفاده از طراحی جعبه‌ای شکل در نسخه 2020 تویوتا کرولا است.

نسخه 2020 تویوتا کرولا توسط پلتفرم ماژولار TGNA در حال توسعه قرار دارد. تویوتا از این پلتفرم در برخی محصولات خود همانند پریوس، کمری و C-HR استفاده کرده است. این پلتفرم به این برند ژاپنی اجازه می‌دهد که نسخه 2020 تویوتا کرولا را بدون افزایش وزن با ابعاد بزرگ‌تری روانه بازار کند، حتی این امکان وجود دارد که نسل آینده کرولا وزن کمتری نسبت به نسخه کنونی نیز داشته باشد.

انتظار می‌رود در بخش داخلی این خودرو از فناوری‌های بیشتری نسبت به نسل موجود در بازار کرولا استفاده شود. تویوتا در این محصول خود از سیستم سرگرمی پیشرفته‌ای بهره خواهد برد و همچنین آن را به سیستم‌های ایمنی بهتری مجهز می‌کند.

به نظر می‌رسد در نسخه 2020 تویوتا کرولا از موتور 4 سیلندر با حجم 1.8 لیتر استفاده شود که البته این موتور تنها گزینه خریداران نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که قدرت این نسخه جدید را موتور 1.8 لیتری هیبرید مورد استفاده در آخرین نسل آریوس و یا موتور 2.0 لیتری هیبرید با قدرت 180 اسب بخار تامین کند.

نسل آینده تویوتا کمری در کارخانه جدید 1.6 میلیارد دلاری تویوتا در آلاباما تولید خواهد شد. این کارخانه از سال 2021 با همکاری مزدا شروع به‌کار خواهد کرد. این کارخانه زمانی‌که به‌طور کامل کار کند قادر به تولید 300 هزار خودرو در سال است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا