مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه پژو 2008 را نخریم!

کمپانی فرانسوی پژو را به همراه شرکت سیتروئن، می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در سطح قاره اروپا با نام هولدینگ PSA محسوب کرد. کمپانی پژو از سال‌های گذشته تاکنون یکی از شرکای اصلی گروه صنعتی ایران خودرو در کشور به شمار آمده و برخی محصولات خود را برای مونتاژ در اختیار این خودروساز ایرانی گذاشته است.

حال در این بررسی قصد داریم چند دلیل برای عدم خرید محصول جدید ایران خودرو و پژو (ایکاپ) با نام پژو 2008 را عنوان نماییم و طبق این مطلب، موارد منفی این مدل را به شما علاقمندان معرفی خواهیم کرد.

1- قیمت و عدم تنوع رنگ

بی شک، مهم‌ترین مسئله در رابطه با عدم خرید پژو 2008 از سوی خریداران، قیمت غیر منطقی این محصول است زیرا پژو 2008 یک کراس اوور کوچک شهری محسوب شده و باید قیمتی اقتصادی و قابل دسترس عموم را دارا باشد اما متاسفانه طبق سیاست فروش گروه صنعتی ایران خودرو، قیمت این مدل در حال حاضر مابین 127 الی 136 میلیون تومان متغییر است و این ارزش قیمتی با مبلغی که قبل از عرضه این خودرو اعلام شده بود، بسیار متفاوت و عجیب است و به اعتقاد کارشناسان و علاقمندان این حوزه، پژو 2008 با قیمت فعلی، اصلا ارزش خرید را ندارد.

البته افزایش شدید قیمت ارز، بسیاری را به این باور رسانده که 2008 در مقایسه با رقبا از بهای مناسب‌تری برخوردار است اما توجه به این امر که این اتومبیل بایستی یک محصول تولید داخل بوده و نوسانات ارز، اثر کمی را بر روی آن بگذارد، تفاوت قیمت اولیه 97 میلیون تومانی (که قرار بر حدود 75 تا 85 میلیونی بود) با بهای الان بازار، آن را به گزینه‌ای دور از دسترس بسیاری تبدیل کرده است.

همچنین اکثر خودروهای تحویلی ایران خودرو تا به الان، دارای رنگ سفید بوده و حتی خریدارانی که اقدام به تهیه رنگ‌های خاص‌تر چون آبی کرده‌اند، هنوز از آبان ماه 96 موفق به دریافت خودروی خود نشده‌اند. این عدم تنوع رنگ برای اتومبیلی با قیمت بالاتر از 100 میلیون تومان، یک نقطه ضعف قلمداد شده و قاعدتا دست علاقه‌مندان را برای تهیه محصولی با سلیقه خودشان می‌بندد.

2- کیفیت پایین مونتاژ خودرو نسبت به خودروهای وارداتی

یکی از مشکلاتی که همیشه خودروهای مونتاژ داخل با نمونه وارداتی روبه‌رو هستند، پایین آمدن کیفیت آن‌ها به‌خصوص با گذشت زمان است. نخستین محصولات 2008 هم از این قاعده مستثنی نبوده و به عنوان مثال شاهد مشکلاتی چون درز کاپوت، ایراد درب صندوق، مشکل در سیستم دزدگیر، کیفیت پایین سیستم صوتی، عدم فعال بودن نویگیشن در ایران و… روبه‌رو هستیم که احتمالا این روند با توجه به تجارت قبلی و بالا رفتن قطعات ایرانی، در آینده بیشتر هم خواهد شد!

3-حذف برخی از امکانات رفاهی و هزینه‌های بالای تهیه آپشن

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با عدم خرید این محصول از سوی خریداران عنوان کرد، حذف برخی از امکانات رفاهی است. طبق بررسی‌های انجام شده، ایران خودرو اقدام به حذف تعدادی از امکانات رفاهی در این خودرو کرده که مهم ترین این آپشن‌ها مونروف آن است.

طبق اعتقاد فعالان حوزه فروش در بازار خودرویی کشور، مشتریان ایرانی در اغلب اوقات به دنبال خودرویی فول آپشن هستند و مواردی همچون سقف پانارومیک از اولویت‌های آن‌هاست و حذف این آپشن از روی یک خودرو، قطعا باعث افت فروش و عدم استقبال کافی از آن در این بازه قیمتی خواهد شد. همچنین برای تهیه برخی از آپشن‌ها مانند چرم صندلی، بایستی نزدیک به 1.5میلیون تومان هزینه کرد و یا افزودن کنسول وسط صندلی، مبلغ عجیب 600 هزارتومانی را در پی دارد.

بیشتر بخوانید :‌

4 دلیل برای آنکه پژو 2008 بخریم 

4- خدمات ضعیف نمایندگی

همان‌گونه که می‌دانید، پژو 2008 از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.6 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید 163 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتارو است که این قدرت تولید توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

با توجه به فناوری جدید این موتور و عدم آشنایی کافی نمایندگان با اطلاعات آن، در صورت بروز مشکل مطمئنا خریدار این خودرو با دردسرهای زیادی روبه‌رو خواهد شد. ضمن آنکه قطعات 2008 هم در بازار و حتی نمایندگی بسیار کم‌تر از سایر محصولات ایران خودرو بوده و ممکن است سبب توقف بیش از حد اتومبیل دل‌بندتان در پارکینگ گردد.

5- فضای نسبتا کم برای سرنشینان عقب خودرو

سرانجام، نوبت به آخرین مورد پیرامون نکات منفی و عدم خرید پژو 2008 از سوی خریداران می‌رسد که یکی از ضعف‌های آن، فضای کم برای سرنشینان عقب است.

کم بودن فضا یکی از مشکلات اصلی و به نوعی قدیمی برای خودروهایی چون پژو 206 و 207 (هاچ بک و صندوق‌دار) بوده و بسیاری امید داشتند با توجه به آنکه 2008 عنوان یک کراس اوور (حتی کامپکت) را با خود به یدک می‌کشد، حداقل این بخش را حل کرده باشد اما نشستن بر روی صندلی‌های عقب، به‌خصوص برای افرادی با قد بلند همچنان دشوار بوده و برای همین خانواده‌های پرجمعیت در این خودرو احساس راحتی زیادی نخواهند کرد!

 

البته با توجه به اینکه در تاریخ نگارش این مطلب (فروردین 1397)، هنوز تعداد زیادی از این خودرو تحویل مشتریان نشده است، در مورد سایر معایب و ضعف‌های این محصول تازه وارد در بازار نمی‌توان به طور کامل‌تری سخن گفت، اگر از خریداران این خودرو بوده و ماشین خود را تحویل گرفته‌اید، می‌توانید مشکلات و موضوعات خود را در قسمت نظرات با سایرین به اشتراک بگذارید.

به سوپر گروه پژو 2008 در تلگرام ملحق شوید

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫66 دیدگاه ها

  1. 1-در باره قيمت – رقباي اين ماشين تيولي و كپچر و جوك هستن كه قيمت بسيار بالاتري دارن!
    2- در باره سانروف جالبه بدونيد كه اين ماشين هيچ جاي دنيا سانروف نداره و سقف پاناروميك داره!
    3- نقطه قوت اين ماشين موتور و قدرت موتورش هست كه اينجا به عنوان نقطه ضعف ذكر شده – يكي از بهترين موتورهاي دنيا كه كلي جايزه گرفته
    4-در باره هندلينگ هم به تست موس مراجعه كنيد يا سايت هاي خارجي كه ميبينيد از رقباي داخل ايرانش يه سرو گردن بالاتر هست

    1. هندلینگش عالیه، جالبه سایتهای خارجی نوشتن ماشین هم نرمه هم هندلینگش از رقبا بهتره
      فقط موتور توربو حساسه، شاید یه موتور تنفس طبیعی ضعیفتر تو ایران بهتر بود

      1. قدرت موتور عالیه و شتاب خیلی خوب و فوق العاده ای داره قابل مقایسه با سایر مدلهای داخلی نیست من راضی هستم اما سرویس دهی افتضاح است .وحجم داخلی و قسمت بار خیلی جمع و جور و کم و دربها وبدنه و فرمان خوب و قابلیت مانور خوبی داره

    2. رقبایی که اسم بردید همه وارداتی هستند و با تعرفه بیش از ۱۰۰درصد به دست مشتری میرسند ،ولی این خودرو مونتاژ ایران هست و بدون آپشن های ضروری مانند سان روف، کنسول وسط ،صندلی برقی،چراغ داشبورد و از همه مهمتر گریپ کنترل(که در صورت نبودش عملکرد فنی خودرو در مسیر های دشوار بهتر از ۲۰۶ نخواهد بود!) و در نهایت کیفیت مونتاژ پایین

  2. عکس این خودرو همیشه از واقعیتش بیشتر جذابه. وقتی تو عالم واقع می بینیش تعجب می کنی اینقدر کوچیکه

  3. بدرد نمیخوره محصولات پژو بی کیفیت هستن اینو قبول کنین_ مثلا ۲۰۷ که سواری خشکی داره و حساسه _۴۰۵ ماشین قدیمی که از ۴۰ سال پیش تا حالا هیچ چیز خاصی بهش اضافه نکردن_ اگر پولی زیاد دارید رنو کولئوس بخرید خیلی انتخاب بهتریه_ درضمن ماشین هایی مثل کولئوس و تالیسمان و ……… پژو رو چپه میکنن

    1. داداش شما 405 و 207 رو با تلیسمان و کولئوس قیاس میکنی؟؟ 405 و 207 اصلا پژو واقعی نیستن و ایرانخودرو داره خودش تولید میکنه…. 2008 با نظارت پژو برای اولین بار بعد چند ده سال تو ایران تولید می شد
      تلیسمان رو باید با 508 و کولئوس رو باید با 3008 مقایسه کنی

  4. قیافش هم چندان چنگی به دل نمیزنه.ولی قیمتش تو ایران خیلی عجیب نیست.

  5. من نمیدونم شماهایی که این ماشین رو سوار نشدید چجوری نظر کارشناسی میدید.بهترین آپشن این خودرو موتور و گیربکسشه که سال تو اروپا اول شده.بعد واسه خودتون تز میدید شما.هندلینگ این ماشین خوب نیست؟انصافا یه بار بشین پشت این ماشین بعد نظر بده.از لحاظ هندلینگ و پایداری ماشین سر پیچ ها طبق آزمایشا نمره خوبی گرفته.نا امید شدم از سایتتون.

    1. داداش کسی نگفت موتور گیربکسش بده من گفتم حساسه بخاطر توربو بودن و باید مراقب ویژه ازش صورت بگیره بعدش راجب هندلینگ که میگی خوبه باید بگم این ماشین بخاطر ابعاد و وزن نسبتا کمش سر پیچ های تند امکان از دست رفتن تعادلش هست شما کلیپ های تست مجلات رو نبین که راننده حرفه ای پشت ماشینه اینجا ایرانه طرف لندکروز رو چپ میکنه. پژو 2008 دیگ رو شاخشونه به راجتی چپش میکنن.

      1. والا مگه قصد خودکشی داشته باشی بخوای با مثلا 130 تا بری تو یه پیچ…اون وقت دیگه فرقی نمیکنه چه ماشینیه.خودت داری میگی اینجا ایرانه.یعنی همه کارشناسن اینجا

      2. همینقدر سواد دارید که بجای “راجع به” میگید “راجب”. دیگه چه انتظاری میشه داشت؟

        1. عزیزم اینجا دارم جواب کامنت هارو میدم اینقدرم سواد دارم که تو مطالب میبینی راجب رو مینویسم راجع به. تو ایران خیلی ها هنوز فکرشون برعکسه جاهای دیگس پس باید مطابق با مشتری های ایرانی پیش رفت نه بقیه جاهای جهان

  6. 2008 خودرو شناخته شده چابک کم مصرف و خوش هیکل و خودروی محبوب شهری…متسفانه مشکلاتی از قبیل تعرفه سلیقه ای.. نوسانات ارز ..انحصار بودن صنعت خودرو و ………نحو قیمت گزاری جوری باشه که اکثر مردم از داشتن خودرو با کیفیت محروم باشن….اگر این خودرو باقیمتی جهانی یعنی60 تا 70 ملیون عرضه میشد هیچ کدام از این 5دلیل را تو سایتتون درج نمیکردید

  7. با سلام من از اول بگم عاشق ماشینای فرانسوی خصوصا پژو هستم…..از رو تعصبم خداوکیلی نمیخوام حرف بزنم….
    اولا هندلینگ و تست موس این ماشین و شما یه سرچ بزن ببین بعد نظر بدید خدایش دیگه بعصی موقع ها آدم به اطلاعاتتون نمیدونه چی بگه.
    دوما این موتور با همکاری شرکت بی ام و ساخته شده چندین ساله پیاپی هم بهترین موتوره سال شده آخه چی میگین شما…
    سوما نیسان جوک اسپرت با یه موتوره توربو ۱۹۰ اسبی که ماله تلیسمان هم هست جلو این ماشین خاک میشه تو اپارات درگ هاش موجوده…..بعد چیزی حدود ۲۰۰ میلیون قیمته جوکه….این ماشین شرکتی ۱۰۷ تومنه….در ضمن شرکت psa بیشترین رشد سوددهی و تو خودروساز ها داشته.
    و در آخرم اینکه این ماشین رتبه دوم پر فروش ترین مینی کراس دنیا رو داره ….همین تیوولی که تو هند داره تولید میشه با موتوره ۱۶۰۰ تنفس طبیعی ۱۴۸ دارن میدنش…..خدایش دیگه از این مطالب نزارید….میرید زیر سوال….

    1. سلام. داداش من بالا توضیح دادم تست هندلینگ رو برای این ماشین و شرایط رانندگی بعضی ها تو ایران دوما گفتم موتور توربو پر استهلاکه اگه درست مراغب نشه که متاسفانه شاهد این هستیم که اکثر افرادی که ماشین با موتور توربو میخرن بعد یکی دو سال به دلیل سرویس نامناسب و نگهداری بعد. کلی مشکل به وجود میارن، سوما اینجا ایرانه بازار جهانی رو کسی نگاه نمیکنه که چی پر فروشه چی نیس، وقتی ی سری ماشین هایی که اصن نباید رو جایگاه نخست فروش باشن ، تو بازار ایران هستن، انتظار داری پژو 2008 از بقیه بیشتر تو ایران به فروش بره؟ مورد بعدی قبول دارم قیمت جوک اسپرت الکی و پرته ولی اگه همون ماشین تو ایران بیاد تولید بشه با داخلی سازی و ی سری مساعل دیگ قیمت خیلی میاد پایین تر و نزدیک 145 میشه الی 150 نهایتش بعدش پژو 2008 تو بازار آژاد ی نگاه بنداز ببین چقدره کارخونه رو ولش کن

  8. عزیزم ماشین 100 میلیونی رو با ماشین 330 میلیونی مقایسه میکنی؟؟ به نطر من اگه شما پول بیشتری دارید ، یه تسلا بخرید تا عمر دارید خراب نمیشه
    نکته ی بعدی هم اینکه نه کولیوس و نه تلیسمان تو یه سبک با 2008 نیستند.
    پژو 2008 کراس اور هستش ، کولیوس SUV و تلیسمان هم که اصلا سدانه
    البته من خودم صد در صد قبول دارم اونا ماشینای بهتری هستش ولی خواهشا نظرتون باعث گمراهی کسی نشه

    1. تسلا بخریم؟ عزیزم تسلا کجا میفروشن؟ آدرس بده من برم. آشنا برای وام میلیاردی هم سراغ داری معرفی کن، اونم لازم دارم

  9. از سیاستای فراری یاد گرفته که هر چیزی رو کم میکنه بعد به عنوان آپشن بهت میفروشه تازه همه خوشحالم هستن که آپشن دارن خریداری میکنن.

  10. سلام ، من حدود 1 ماهه که این خودرو رو گرفتم . قبلا هایما s7 توربو و هیوندای i20 داشتم . باید بگم این خودرو از نظر موتور واقعا بیشتر از انتظار هستش اما گیربکسش اونقدر ها هم خوب نیست و بعضی وقتا موقع تعویض دنده تکان میده اتاقو (مخصوصا یک به دو ) اما اذیت کننده نیست ، آپشن زیادی نداره و متاسفانه سه تا آپشن کاربردی کمتر از رقباش داره اونم سانروف و گرمکن صندلی و کیلس استارت هستش که اگه این سه تا رو داشت به نظرم ماشین تکمیلی بود . با اینکه آپشناش کمتره اما نسبت به ماشین های قبلی بیشتر خوشم میاد ازش یه جورایی حس خوبی داره رانندگی باهاش اونم به لطف موتور پرشتاب و زیبایی داخل کابین و کیفیت خوب در مجموع راضی هستم . ضمنا این خودرو به هیچ وجه شاسی بلند نیست و شاید بشه گفت استیشن یا هاچ بک هستش .

    1. ايران خودرو به عنوان خودروي هاچ بك مي فروشه نه شاسي بلند. من دارم توي سندش نوشته خودروي هاچ بك 2008

  11. آقا آرش خالی نبند تو این بازار کپچر کم توان ۱۵۰ میلیون اما پزو ۱۳۰ با کیفیت بالاتر لطفا همه دوستان صادقانه بنویسند تشکر

  12. بنظر من با این قیمتایی که الان تو بازاره این ماشین ۲۵۰ می ارزه خودم ۸ ماهه دارمش همه چیش عالیه ۲۵۰ هم نمیدمش

      1. آقا احسان، به قول آقا قلي ارزون فروختن اين ماشين كار آدم هاي عاقل نيست فعلا كه قيمتش رقته بالاي 350 ميليون تومان ؟؟!!!

  13. سلام. این ماشین جز بهترین ماشینا تو رده قیمتی خودش هستش و غیر از کوچیک بودن فضای داخلی و کم بودن حجم صندوق واقعا هیچ ایراد دیگه ای نداره و اگه تو مقاله ایراد نوشتن در حد تخیلات هستش.طرف اصلا نمیدونه میرور اسکرین و اندروید اتو چیه میاد میگه نویگیشنش تو ایران کار نمیکنه!یا اصلا نمیدونه طراحی چیه میگه درز کاپوت فلانه بابا یحورده تحقیق کنید و بعدا مقاله تو سایت بذارید لطفا.هندلینگ عالی,ایمنی عالی,مصرف پایین, لذت سواری بالا و بی صدا بودن کابین, کیفیت قابل قبول تو دنیا نسبت به قیمت واقعی و مخصوصا تو کشور عزیزمون ایران,شتاب و قدرت فوق العاده خوب که اصلا تو رده خودش بی نظیره.

  14. مهمترین مسیله اینه که از چی پیاده شی و سوار ۲۰۰۸ بشی
    از یه suv بزرگ یا از ۲۰۶
    از بنز یا از سمند
    در کل ماشین قشنگیه اما استفاده از کلمه کراس اور برای ماشین هم سایز ۲۰۶ خنده داره
    ضمنا عرضش حتی از کپچر ۴ سانت کمتره که تو ظاهرش تاثیر منفی گذاشته
    اما مهمتر از همه اینه که دست هموطن عزیز تو ایران خودرو به لامبورگینی هم بخوره رنگ و لعاب و کیفیت و همه چیش جابجا میشه و دیگه به دل نمیشینه

  15. فعلا که اونهایی که بیش از از یکسال پیش یعنی هیچ خبری از تحریم و اینجور مسائل نبود پول دادن بابت این ماشین امروز که 20 آبان 97 هنوز نتونستن از دی ماه 96 جلوتر برن خوب و بد این ماشین می تونه برای زمانی باشه که شرایط تحریمی و شرکتها دنبال مشتری باشن .

  16. سلام دوستان عزیز پژو 2008 تمام ویزگی یک ماشین خوب داره اول اینکه برنده پژو دوم موتور پر شتاب و کم مصرفی داره سوم راحتی در رانندگی چهارم کیفیت بالای قطعات ظاهری زیبا ماشین با اصالتی هستش با ماشینهای چینی اصلا قابل مقایسه نیست نه کیفیت دارن هر روز که سوارشون میشی یک حالی هستن هر کی که میخواد این ماشین بخره درست انتخاب کرده

  17. اقا به جای این بحث ها یه فکری کنید قیمت ها بیاد پایین مردم بتونند ماشین خوب سوار شن حالا هی شما بگین این ماشین خوبه بده .اگه عرضه دارین ماشین سفز نخرین تا رو دستشون بمونه قیمت ها بیارن پایین مردم بدبخت بتونند ماشین خوب بخرن و سوار شن.

  18. تو مملكتي كه بعد از ٢٠ سال هنوز داريد پرايد سوار ميشيد اينم از سرمون زياده

  19. قیمت پژو 2008 با موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری توربو بنزینی، مشابه موتور رنوکپچر، و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، مدل 2018 نسخه الور (نسخه جی تی لاین گرونتره):
    Peugeot 2008 Allure SPECS 1.2LPULP 6 SP AUTO PRICE $24,640 – 30,360
    قیمت این ماشین با موتور توربو 1.6 لیتر دیزلی مدل گیربکس 5 سرعته دستی $31,990 است.
    ماشینی که در ایران است 1.6 لیتر توربو بنزینی 162 اسب بخاری، دقیقا از موتور پژو 508 بهره برده (Peugeot 508 1.6 THP 165 (121 kW / 165 PS / 162 hp))، با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، قیمت جهانی براش ذکر نشده یا شاید من پیدا نکردم ولی با توجه به قیمتای جهانی بالا حدود 33 هزار دلار باید باشه. این نسخه خاص را پژو برای بازگشت قدرتمندانه به مارکت جذاب خودرو در ایران طراحی کرد تا با قیمت مناسب اولیه سهم خودش را در این بازار بالا ببرد. این پیشرانه که در سیتروئن سی 3، دی اس 5 و 6 نیز مشترک است، قوی ترین پیشرانه ی پژو 2008 در میان 7 موتوری است که 2008 با آن در بازار های جهانی عرضه می شود.
    حالا خودتون ارزش ریالی این ماشین را با توجه به آزادسازی و تسعیر نرخ ارز، قیمت روز دلار و احتساب هزینه گمرک و… محاسبه کنید!

  20. موتور توربو حساسه ولی قطعا موتور توربویی که 8 سال موتور نخست جهان بوده و روی ده ها نمونه خودرو از چند شرکت مختلف و بسیار معتبر استفاده شده، رو میشه با اطمینان بسیار بالاتری استفاده کرد تا موتورهای توربوی دنا و هایما و جک و چری و تیگو و …

  21. انقد از این ماشینهای وارداتی بخرین یروزم‌تحریم بشین و قیمتها سر به فلک‌بکشه

  22. من بیشتر از یک ساله که این ماشین رو دارم . باید بگم:
    1.این ماشین خیلی نرمه و بر خلاف چیز هایی که گفته شده جای کمی نداره برای 4 نفر در عقب هم جا هست.
    2.از وقتی که این ماشین رو گرفتم به جز مشکل کوچیکی که در صندوق عقب داشت و حل شد دیگه هیچ مشکلی دیگه نداشته.
    البته الان قیمتش خیلی رفته بالا ولی به دلیل اینه که هم فرانسوی هست و هم موتورش یکی از بهترین موتور های جهان هست و حتی در سال 2017 بهترین موتور جهان شده.

  23. شما داری از عقب وانت صحبت میکنی ظاهرا والا صندلی عقب سانتافه هم چهار نفر جا نمیشه!!!

  24. من این ماشین را یکساله دارم بنظرم عالیه. من هم اکنون لکسوس rx350 هم دارم و قبلا هم سراتو داشتم. بنظرم ۱۰۰۰ بار از سراتو بهتره.

  25. با سلام
    من چند ماهه این ماشینو دارم، واقعا تو شتاب و هندلینگ حرف نداره،از مزایایی خوبش مصرف سوخت پایین.تعجب کردم تو جاده با قدرت ۱۶۳اسب فقط ۵.۵ لیتر مصرف داره. کپچر با موتور ۱۲۰۰ و ۱۲۰ اسب حرفی برا گفتن نداره و به قیمتش نمی ارزه.

  26. همین شماهایی که از ماشین های آشغال این شرکت و شرکتای آشغال ساز داخلی حمایت و تعریف میکنید، باعث شدین که بابت یه آشغال انقدر پول بدیم، پول لندکروز میدیم آشغال ایران خودرویی سوار میشیم
    واقعا برای مغز پوچتون متاسفم
    اگر شعور داشتید این آشغال ها رو با این قیمت ها نمیخریدین تا مجبور بشن ماشین با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنن

    1. ببین تو بیشعور اینقدر نفهمی که نمیدونی توی ایران حق انتخاب ومانور برای خرید خودرو چقدره فقط هی میگین لندکروز بنز تلیسمان میدونی نفهم هر کدوم ازاینا الان قیمتش چنده اونم نوش که نیست دست دوم بیشعور تازه فقط خریدنش که نیست هزینه نگهداریشون سر به فلک میگشه هی نشستن برا خودشون زر میزنن همین خودرو یک تعویض روغن با تعویض سه تا فیلتر روغن هوا کابین یک تومان آب خورد خوب احمق تو برو لندکروز بخر چیکار بقیه داری خوب با اون خودرو خرکی کجا میخوای تو کشور های خارج بر حسب نیاز خودرو میخرن اگه مرتب خارج شهر میرن سفر میرن لند کروز میخرن اما وقتی تو شهر مرتب استفاده میشه نمیرن یک ماشین خرکی بخرن دوما اگه دست ما بود میرقتیم لامبورگینی می آوردیم میدادیم صد تا همین خودرو خیلیا هی ایراد گذاشتن روش نخریدن یک عده هم به عمد ایراد گذاشتن تا دیگران نخرن خودشون بخرن حالا شده بالای سیصدتا البته تا به امروز حالا هی زر بزن تا بازم گرونتر بشه نفهم اشغال

      1. کی گفته پژو بده حالا باز پژو اردی که خیلی خراب میشه اما ماشین هایی مثل پژو 405،
        پژو 206،پژو 207،پژو پارس،پژو 407،پژو 2008،
        اینا از خیلی خوباشن تازه پژو های پیشرفته تری هم هستند اما پژو 405 از همه معروف تره

  27. اگر کیلس داشت عالی تر بود ولی موتور قوی و طراحی داخلی جذاب و همینطور پشتیبانی سیستم صوتی تصویری از اپل کار پلی و اندروید آتو بنظرم مزایای خوبی هستن برای ماشینی در این رنج قیمت ، در هر حال مونتاژ داخل بودن نکته منفی هست حتی برای باکیفیت ترین خودرو داخلی که به گفته سازمان استاندارد همین ۲۰۰۸ هست

  28. در ضمن قیمتش هم امروز که اول شهریور 98 هست 310 میلیون شده ،که دیگه اصلا نمی ارزه

  29. من یک سال بی صبرانه منتظر تحویلش بودم همش عکسهاشو سرچ میکردم نگاه میکردم وقتی خبر دادن آمده با عجله رفتم ایران خودرو اولش یکم با تعجب به قیافه مسخره اش نگاه کردم دلم نمیخواست ببرمش بعد پشت فرمونش نشستم فقط این و بگم واقعا چی تصور کردن ما رو ……..

  30. سلام من مدتی هست ۲۰۰۸دارم قدرت و شتاب ، مانور و فرمان و ترمز عالی قابل مقایسه با سایر بخصوص چینی ها نیست سرویس دهی افتضاح .حجم داخلی و قسمت بار خیلی کم .دربها و نور و بی صدایی و نرمی بودن ماشین عالی من راضی هستم

  31. من بیشتر از پونزده خودرو داشتم
    مثل سراتو وارداتی و جولیتا و ماکسیما و اسپورتیج
    ولی این لعنتی خیلی راید خوبی داره ترمزهای عالی و شتاب بینظیر فرمون خوش دست و مصرف کم
    اُپتیمم ترین خودروی ایران همین 2008 هست
    هر کی خرید که دنبال به سواری خوب بود و دوست نداشت بیام هر چی میخاد بهم بگه

  32. سلام.نظر من اینکه تنوع رنگ مهم نیست چون خیلی از افراد رنگ سفید رو انتخاب می کنند درست است که رنگ هایی مانند آبی و … محبوب هستند.در مورد فضای کم عقب نظرم اینکه در خیلی از خودرو های پژو مانند 206 و 207 و ماشین های جمع و جور پژو دیده ایم و اکنون در مورد 2008 که یک ماشین شاسی بلند جمع و جور هست این مورد طبیعی است.در مورد ظاهر نسبت به نیسان جک و تیولی که ظاهر همه پسندی ندارند خوب عمل کرده اما به نظر من ظاهر رقیب دیگرش یعنی رنو کپچر بهتره.عالی می تونه شتاب بگیره.و در آخر هر کی میگه بده و نمی خره ضرر کرده

  33. اون موقع که صد و خرده ای بوده گفتید قیمتش مناسب نیست. الان که حدود هشتصدمیلیونه نظرتون چیه؟

  34. هیچ کدام از حرف های شما درست نبود و کاملا غلط بود. واقعا چقدر گرفتید از پژو بد گویی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اولا هیچ کدام ار رقیب های پژو از جمله رنو کپچر ، تیوولی ، chr خیچ کدام دو دیفرانسیل نیستند.
    دوما طراحی داخلی پژو ۲۰۰۸ از آخرین تکنولوژی های روز اروپا بهره می برد و فقط سقف پانوراما ندارد. که در عوض پنجره های خیلی بزرگی دارد. در عوض سنسور فشار باد تایر دارد ، گرمکن صندلی های جلو دارد ، دو لایه رنگ دارد ، میرورلینک دارد ، خروجی ۱۲ولت دارد ، فرمان برقی دارد و …
    ثالثا پژو ۲۰۰۸ در رنگ های سفید و سیاه و آبی و قرمز عرضه میشود که به نظر شما توی خیابان مردم رنگ های دیگری هم سوار میشوند؟؟؟؟؟
    رابعا فضای بسیار بزرگی اندازه تیوولی دارد و واقعا از نوشتنتان معلوم است این خودرو را ندیده اید به علاوه ۴۱۰ لیتر حجم صندوق که از کپچر ۳۲۰ لیتری خیلی بزرگتره.
    کیفیت هم واقعا بالاست و فرانسه کم نزاشته .
    قیمت هم از تیوولی و کپچر حدود ۵۰ میلیون ارزونتره به علاوه اینکه قدرت بسیار بالای ۱۶۳ اسب بخار داره. تیوولی و کپچر با قیمت بیشتر قدرت ۱۲۰ اسب بخار تحویل داده اند.
    خیلی دوست دارم بدونم چقدر برای نوشتن این مقاله پول گرفته اید.

  35. من تقریبا یک سالی هست که در پژو۲۰۰۸رفت امید میکنم. به نظر من همه چیش عالیه و موتوش هم پر شتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا