مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیلومترشمار دیجیتالی مزدا 3 را در تصاویر جاسوسی آن مشاهده کنید

به تازگی تصاویر جدیدی از یک کیلومترشمار دیجیتالی بزرگ در فروم‌های چینی منتشر شده است. این کیلومترشمار جایگزین نمونه سنتی شده و توسط آن می‌توان از سرعت و دور موتور اطلاع پیدا کرد.

علاوه‌بر این کیلومترشمار دیجیتال، تصویری از فرمان این خودرو نیز منتشر شده است. بر روی فرمان برند مزدا حک شده که نشان‌دهنده این امر است که با یک خودرو تولیدی برند ژاپنی مزدا رو‌به‌رو هستیم.

باتوجه به نحوه طراحی می‌توان حدس زد که این کیلومترشمار دیجیتالی بر روی نسل کنونی مزدا 3 نصب شده است. این نسل مزدا نزدیک به 5 سال است که در بازار به فروش می‌رسد (تصویر زیر کیلومترشمار نسخه کنونی مزدا 3 را نشان می‌دهد).

در حال حاضر نمی‌دانیم که مزدا خواهان اضافه کردن این کیلومترشمار دیجیتالی به نسل کنونی مزدا 3 است و یا این‌که قصد دارد از این فناوری برای نسل آینده این خودرو استفاده کند. متاسفانه اطلاعاتی توسط فردی که این تصاویر را ثبت کرده، منتشر نشده است.

این احتمال وجود دارد که یکی از کارمندان این شرکت ژاپنی از نمونه اولیه نسل بعدی مزدا 3 عکس‌برداری و آن را در فضای مجازی منتشر کرده باشد. اگر مزدا این کیلومترشمار را به محصولات خود اضافه کند، به جمع تولیدکنندگانی همانند فولکس واگن، آئودی، ولوو، مرسدس بنز و پژو می‌پیوندد. این کمپانی‌ها محصولات بالارده خود را با کیلومترشمار دیجیتالی روانه بازار می‌کنند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا