مکمل بنزین
خبر

هر آنچیزی که در مورد وانت‌پیکاپ موسو سانگ‌یانگ باید بدانید

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سانگ‌یانک در نمایشگاه ژنو 2018 محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرد که یکی از این محصولات که مورد توجه اهالی صنعت خودرو قرار گرفت، وانت‌پیکاپ موسو بود که ویژگی‌ها و آپشن‌های قابل توجهی داشته و توانسته رضایت بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب نماید. در ادامه به بررسی و معرفی این وانت از برند سانگ‌یانگ می‌پردازیم.

شرکت سانگ‌یانگ که یکی از شرکتهای خودروسازی کره‌جنوبی است این محصول را برای عرضه در بازار اروپا آماده کرده است و قصد دارد بخش قابل توجهی از بازار خرید و فروش وانت این قاره سبز را از آن خود کند. سانگ‌یانگ در مورد انتخاب نام این خودرو از کلمه کرگدن استفاده کرده است. البته این شرکت از این نام برای یک شاسی‌بلند دیگر استفاده کرده بود که شاید انتخاب دوباره این نام برای یک محصول دیگر، خیلی منطقی نباشد.

وانت‌پیکاپ موسو

در مورد ظاهر و طراحی این خودرو می توان گفت سانگ‌یانگ در طراحی این خودرو توجه زیادی به پرچمدار خود یعنی رکستون داشته است. جنس استفاده شده در ساخت این خودرو از یک فلز بسیار مقاوم چهار لته است که این خودرو را بسیار ایمن می‌کند. شاید استفاده از این نوع فولاد ذهنیتی اشتباه در ذهن مشتری ایجاد کند که وانت‌پیکاپ موسو خودرویی سنگین است ولی این جنس جزو محکم‌ترین و در عین حال کم‌وزن‌ترین فلزاتی است که در صنعت خودرو استفاده می‌شود که به طرز قابل‌توجهی وزن این خودرو را نسبت به موارد مشابه کاهش داده است.

در مورد موتور این خودرو می‌توان گفت که پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی – ای XDi220 توربوشارژ استفاده می‌کند. قدرت موتور این خودرو 178 اسب بخار است که این قدرت در دور موتور 4 هزار ایجاد می‌شود. گشتاور این خودرو 420 نیوتون متر است که قدرت خوبی در اختیار راننده برای جاده‌های ناهموار قرار می‌دهد.

در مورد طراحی ظاهری داخلی خودرو نیز باید بدانید که طراحی زیبایی دارد و امکاناتی از جمله: امکان اتصال به بلوتوث، صندلی‌های چرمی، اینترنت بی‌سیم وای‌فای و صفحه نمایش 8 اینچی را دارد. فضای داخلی و کابین این خودرو امکان حضور 5 نفر را می‌دهد که استفاده از وانت‌پیکاپ موسو برای خانواده ها را نیز ممکن می‌کند.

وانت‌پیکاپ موسو

فضای عقب این خودرو برای حمل بار، ظرفیتی در حدود یک تن دارد که به‌طور کلی این خودرو وزنی در حدود 3.5 تن را تحمل می‌کند و به راحتی جابجا می‌کند.

شاید طراحی این خودرو با توجه به ماهیت تولیدات شرکت سانگ‌یانگ هماهنگی زیادی دارد چرا که این شرکت روی خودروهای شاسی‌بلند برای جاده‌های سخت تمرکز داشته و بسیاری از تولیدات این شرکت برای آفرود و موارد مشابه استفده می‌شود. البته سانگ‌یانگ به دلیل رقابت سنگین در بحث فروش خودروهای شاسی‌بلند در اروپا، این محصول جدید را به بازار این قاره عرضه کرده است تا بتواند سهم بیشتری از بازار خودروی اروپا را در اختیار بگیرد و از طریق این محصول، مردم اروپا را با برند خود آشنا نماید.

نکته‌ای که جالب است بدانید گارانتی بدون محدودیت مسافت طی‌شده برای تمامی قطعات این خودرو است. تمام موارد از جمله فنربندی، چرخ، کمک فنرها، سیستم فرمان به صورت 5 ساله گارانتی شده‌اند و شاید برایتان عجیب باشد که بدانید سیستم صوتی این خودرو نیز بدون محدودیت گارانتی شده است!

زمان عرضه این خودرو در بازار اروپا تابستان سال 2018 عنوان شده است که قیمت قطعی و نهایی آن در ماههای آینده اعلام می‌شود که پیش‌بینی‌ها از یک قیمت بسیار مناسب حکایت دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا