مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید فروش فوری پژو 206 تیپ 2 اعلام شد + قیمت

به گزارش چرخان، در حالیکه کمتر از 3 روز به پایان سال 96 باقی مانده است، شرکتهای خودروساز داخلی در ارائه طرح‌های فروش و پیش‌فروش خود خللی ایجاد نکرده‌اند و روزانه طرح‌های مختلفی را برای محصولات خود اعلام می‌کنند که در جدیدترین خبر از خودروسازان ایرانی، ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری پژو 206 تیپ 2 را اعلام کرد که به صورت تحویل فوری ثبت نام می‌شود.

در اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو، مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت و همچنین نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح فروش اقدام نمایند. این شرایط فروش به صورت فوری و نقدی بوده و تسهیلاتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

پژو 206 تیپ 2

همچنین این شرایط فروش از روز 26 اسفند آغاز خواهد شد که و تا زمان اتمام ظرفیت مشخص شده برای آن ادامه خواهد داشت. بدیهی است پس از اتمام ظرفیت، ثبت نام بسته خواهد شد و امکان خرید برای مشتریان فراهم نخواهد بود. در این اطلاعیه فروش رنگ‌های مختلفی برای پژو 206 تیپ 2 ذکر شده که مشتریان می‌توانند از بین رنگهای سفید، خاکستری، مشکی و نقره‌ای خودروی مدنظرشان را سفارش دهند.

قیمت این خودرو 33 میلیون و 779 هزار تومان تعیین شده است که بدیهی است هزینه‌های قانونی به این مبلغ اضافه خواهد شد. همچنین منظور از تحویل فوری در این شرایط فروش، تحویل 30 روزه است که طبق اولویت ثبت نام انجام خواهد شد.

از دیگر شرایط اعلام شده در این شرایط فروش، عدم امکان تنظیم صلحنامه است که مشتریان امکان فروش حواله را نخواهند داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا