مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه تویوتا C-HR را بخریم!

همواره برند ژاپنی تویوتا را می‌توان به عنوان یک نماد خودروسازی باکیفیت و با دوام در سطح بین المللی محسوب کرد. این کمپانی آسیایی در اغلب بازارهای جهانی دارای بیشترین میزان فروش محصولات بوده و اتومبیل‌های تولید شده توسط این شرکت، دارای طرفداران بسیار زیادی هستند که این موضوع به خود خود ثابت می‌کند که چرا اغلب خریداران، تمایل بیشتری به انتخاب تولیدات این برند ژاپنی نسبت به سایر برندها دارند.

امروز در این مطلب قصد داریم به چند نکته مهم در رابطه با خرید یکی از محصولات توبوتا در بازار ایران با نام C-HR اشاره کنیم و با نگاهی کلی به این خودرو، موارد مثبت آن را برای انتخاب از سوی مشتریان، بررسی خواهیم کرد.

1-طراحی بیرونی و درونی زیبا

بی شک، یکی از بارزترین نکات در رابطه با انتخاب تویوتا C-HR از سوی مشتریان، طراحی بیرونی و درونی زیبا آن است. این خودرو به عنوان محصولی جدید از سوی تویوتا شناخته شده و دارای طراحی ظاهری فوق العاده مدرن و امروزی است که همین امر باعث آن شده تا در مدت زمان کوتاهی، C-HR طرفداران و مشتریان زیادی را مخصوصا در قشر جوان جامعه به دست آورد.

همچنین، طراحی داخلی و کابین این مدل همچون طراحی ظاهری، دارای نمایی زیبا و مدرن است و نوع قرار گیری ادوات و امکانات موجود در این مدل به شکلی است که در دیدگاه اول، نظر مخاطب را به نحو احسن به خود جلب کند. لازم به ذکر است که جنس متریال استفاده شده در این خودرو رضایت بخش و خوب بوده و در دیدگاه کلی، اتاق داخلی C-HR تا چندین سال احساس خستگی و یکنواختی را به راننده و سرنشینان منتقل نخواهد کرد.

2-کیفیت ساخت بالا

یکی از مهم ترین مواردی که می‌توان آن را جزء جدایی ناپذیر تولیدات برند ژاپنی تویوتا قلمداد کرد، کیفیت ساخت عالی در خودروهای این شرکت است. مهندسان و مدیران این شرکت همواره بر این عقیده استوار هستند که محصول تولید شده باید دارای کیفیت ساخت بالا باشد تا بتوان توسط آن، اعتماد و رضایت مشتری را به نحو احسن جلب نمود.

به جرات می‌توان گفت که این سیاست تویوتا نه تنها در خودرویی همانند C-HR، بلکه در دیگر خودروهای این شرکت نیز مشترک بوده و به واسطه این برنامه ریزی دقیق بوده که این برند ژاپنی به نماد کیفیت در خودروسازی امروزی تبدیل شده است.

3-امکانات رفاهی و ایمنی رضایت بخش

یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با انتخاب تویوتا C-HR از سوی مشتریان، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب آن است و اگر بخواهیم به بخشی از این امکانات اشاره کنیم، می‌بایست مواردی همچون سیستم کنترل نوسانات، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، سیستم کنترل خودکار در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرپایینی، کروز کنترل هوشمند، سیستم‌های ترمز (TRC، VSC، BAS، EBD، ABS)، شش کیسه هوا، صفحه نمایش 8 اینچی، سیستم صوتی JBL، مجموع 9 بلندگو، گرم کن و سرد کن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، فرمان برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، تهویه مطبوع دوگانه، سنسور نور، سیستم خودکار فعال سازی نور بالا، قابلیت چرخش چراغ ها سر پیچ‌ها، سنسور باران، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل تابلوهای راهنمایی و رانندگی، سیستم ورود بدون کلید و … را نام برد.

4-خدمات پس از فروش مناسب

یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با خرید C-HR از سوی مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب آن است. شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران بوده و وظیفه عرضه و خدمات دهی به خودروهای این برند ژاپنی را دارا است.

این شرکت یکی از بهترین مراکز واردات و خدمات دهی به خودروها در ایران شناخته شده و C-HR نیز به واسطه اینکه یکی از تولیدات تویوتا در بازار داخلی ایران محسوب می‌شود، دارای خدمات پس از فروش بسیار مناسبی است.

5-هندلینگ مناسب و رانندگی لذت بخش

سرانجام، نوبت به آخرین مورد در رابطه با انتخاب تویوتا C-HR از سوی مشتریان می‌رسد و آن نکته، هندلینگ مناسب و رانندگی لذت بخش با این خودرو است. C-HR با دارا بودن طراحی ایرودینامیک و رعایت اصول ساختاری، دارای فرمان پذیری خوب در سر پیج‌ها است و به راحتی می‌توان به این خودرو درجاده‌های مارپیچ، اعتماد کرد.

 همچنین، پیشرانه این خودرو با اینکه حجمی برابر با 1.2 لیتر (توربوشارژ) و قدرتی برابر با 115 اسب بخار را در ایران دارا است، اما با این وجود به خوبی از پس جثه C-HR بر آمده و هنگام رانندگی با این خودرو، راننده کمتر احساس کمبود قدرت موتور را حس می‌کند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یه کم گرونه اما طراحیش جدا عالیه ! اگر پولم میرسید حتمن یکی از گزینه های خریدم بود !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا