مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2020 منتشر شد

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان برای خداحافظی با مدل قدیمی خود آماده شده و تا سال 2020 نسل دوازدهم آن رونمایی خواهد شد! براساس تصاویر جاسوسی منتشر شده؛ کمپانی تویوتا نسل جدید مدل کرولا را ساخته و احتمالا ما با یک خودروی تکامل یافته‌ روبرو می‌شویم.

برای ساخت کرولا جدید از تئوری معماری جدید تویوتا (TNGA)، که اخیرا در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 رونمایی شده است؛ الهام گرفته شده و تمرینی برای عرضه یک مدل جمع‌وجور و دیجیتال از این خودروی محبوب است. رندرهای مختلف کرولا نشان می‌دهند که نسل جدید کرولا، شبیه به سدان‌های کمپانی آئودی بوده و احتمالا پس از رونمایی رسمی از این خودرو کمی متعجب خواهیم شد.

با این وجود باید توجه داشت که موفقیت کرولا به دلیل طراحی ظاهری آن نیست؛ اما شاید تویوتا در نسل جدید این خودرو با تغییرات ظاهری مناسب، هواداران خود را خوشحال‌تر کند.

تصاویری که پیش‌روی شما قرار دارد؛ مربوط به نمونه اولیه تویوتا کرولا 2020 می‌باشد که با استتار زیادی در حال تردد و تست می‌باشد. استتار کرولا باعث شده است که به هیچ عنوان توان اظهار نظر درباره طراحی بدنه و مشخصات ظاهری آن را نداشته باشیم؛ اما احتمالا کمی شبیه به مدل کمری و یاریس است.

مدل 2020 کرولا از دو پیشرانه بنزینی 1.8 و 2 لیتری استفاده خواهد کرد. البته احتمال استفاده از پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ و معمولی تویوتا یاریس در مدل 2020 کرولا برای عرضه در بازار ایالات‌متحده آمریکا وجود داشته و احتمالا کارخانه 1.6 میلیارد دلاری هانتسویل آلاباما در آمریکا، مسئول ساخت و تولید آن خواهد بود.

پایداری کرولا افزایش یافته و با توجه به استفاده از یک پلتفرم جدید برای تولید آن، شاهد کاهش وزن و مصرف سوخت بهتری خواهیم بود. همچنین ایمنی کرولا بهبود یافته و از آخرین نسل سیستم اطلاعات تویوتا در این خودروی محبوب استفاده خواهد شد.

انتظار می رود که در سال 2019 شاهد رونمایی از نسل جدید کرولا باشیم و در سال 2020 فروش گسترده آن آغاز شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا