مکمل بنزین
خبرداخلی

لندکروزهای 2018 پلیس در جاده‌ها؛ برنامه پلیس برای نوروز 97 اعلام شد +عکس

به گزارش چرخان، در حالیکه کمتر از دو روز به پایان سال 96 باقی مانده است و سفرهای نوروزی آغاز شده و جاده‌های کشور مملو از خودروهایی است که برای گذراندن تعطیلات نوروز عازم شهرهای مختلف می‌شوند، راهنمای و رانندگی از جدیدترین اقدامات خود برای تجهیز نیروهای انتظامی در جاده‌ها خبر داد که از جمله آن اضافه شدن لندکروزهای 2018 است که قدرت پشتیبانی و تعقیب و گریز متخلفین و مجرمین را افزایش می‌دهد.

فرمانده پلیس راه کشور در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: از چندی قبل فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستوری مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل پلیس راه کشور صادر کرد که طبق آن می‌بایست تجهیزات بروز وارد این ناوگان شده و تجهیزات قدیمی از رده خارج شوند که این تجهیزات به افزایش بنیه خدماتی پلیس کمک کرده و قدرت تعقیب و گریز در مناطق مختلف را برای این نیروها فرهم نماید.

لندکروزهای 2018

سردار محمدحسین حمیدی در ادامه افزود: علاوه بر خودروهای کمک دار مانند لندکروزهای 2018 ما از دیگر خودروهای به‌روز موجود در کشور نیز استفاده کردیم و ناوگان ناجا را به این خودروهای روز دنیا تجهیز نموده و در اختیار نیروهایمان قرار دادیم. همچنین در بحث ثبت تخلفات نیز با تلاش‌های انجام شده 400 دوربین ثبت تخلف وارد سیستم‌های نظارتی کشور کردیم که به دوربین‌های موجود اضافه شده است و توان نظارتی پلیس را افزایش می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های پلیس و اقدامات انجام شده گفت: ما در طرح نوروزی سعی کردیم با استفاده از تجهیزات جدیدتر و بروزتر جاده‌های امن‌تری را داشته باشیم. همه دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها فعال خواهد بود و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند که نحوه کار آنها نیز محاسبه میانگین سرعت رانندگان خواهد بود و با توجه به میانگین ثبت شده، تخلفات سرعت را برای مراکز ارسال می‌نمایند.

گفتنی است که طرح نوروزی پلیس هم‌اکنون آغاز شده و در سرتاسر جاده‌های کشور، قوانین اعلام شده در حال اجراست. این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و تا بازگشت مسافرین نوروزی ادامه خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حمایت از تولید ملی تا این حد؟آخه چرا اینقدر تولید ملی رو شرمنده میکنید و ازش حمایت میکنید؟مردم چقدر نمک نشناسن که میرن خودرو های خارجی گرون میخرن از راهنمایی رانندگی یاد بگیرید ببینید چقدر از تولید ملی حمایت میکنن

    1. حامد جان سال نو مبارک
      والا چی بگیم ، حرف حق جواب نداره ولی البته پلیس هم به خاطر اینکه بتونه مثلا برای تعقیب گریز عملکرد خوبی داشته باشه مجبوره این ماشینا رو داشته باشه. مثلا میشه با سمند دنبال یه لندکروز تو جاده خاکی کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا