مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی بهترین و بدترین خودروسازان سال ۲۰۱۷ میلادی (ویدئوی اختصاصی)

هر ساله وب‌سایت‌های دنیای صنعت خودرو آمارهای فراوانی شامل رکوردهای فروش، محصولات جدید، ایمنی خودروها و باکیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای بازار را منتشر می‌کنند. به تازگی نیز وب‌سایت مطرح Consumer Reports گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد مالکان خودروهای مختلف در جاده‌های جهان چقدر از وسایل نقلیه‌شان رضایت دارند.

در این گزارش برای انجام دادن مقایسه عواملی چون تست جاده‌ای، قابل اعتماد بودن، رضایت مشتریان و ایمنی‌ خودروها مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به پارامترهای ذکر شده، بهترین و بدترین محصولات کمپانی‌ها را اعلام می‌کنند. البته باید اعلام کنیم این نتایج مربوط به وسایل نقلیه موجود در ایالات متحده آمریکاست.

همانطوریکه انتظار می‌رفت خودروسازان آلمانی حرف اول را در کیفیت و کارایی خودروها می‌زنند. سه کمپانی آئودی، پورشه و بی‌ام‌و توانستند با گرفتن بیشترین امتیاز در رده اول تا سوم بهترین خودروسازان جهانی قرار بگیرند و بعد از آنها کمپانی لکسوس با ارائه خودروهای باکیفیت و لوکس توانست در رده چهارم قرار بگیرد. در رده پنجم نیز سوبارو قرار گرفت که نشان می‌دهد همیشه مطرح بودن برند دلیل برتر و بهتر بودن کیفیت نیست. مزدا و تویوتا هم از کشور ژاپن در رده‌های ششم و هفتم قرار گرفتند که نشان از محبوبیت محصولات خودروها کشور ژاپن در ایالات متحده آمریکاست.

کمپانی جنجالی فولکس‌واگن هم با وجود رسوایی‌های زیاد در بازار خودروهای آمریکای شمالی نیز توانست جزو ده برند برتر قرار بگیرد و جایگاه خود را در این بازار اثبات کند. در آخر شرکت جنرال موتورز با سه برند مختلف در رده نهم قرار گرفت. از میان خودروسازان آمریکایی، تسلا توانست همه رقیبان را از راه به‌در کند و در پله اول قرار بگیرد و جای محصولات بیوک را از آن خود کند. بعد از این دو برند نیز محصولات فورد با ارزان‌ قیمت بودن توانسته‌اند محبوبیت خود را در میان قشر متوسط و جوانان آمریکایی حفظ کنند. اما چهار برند فیات، جیپ، میتسوبیشی و لندروور به عنوان بدترین خودروسازان سال ۲۰۱۷ میلادی مطرح شدند چرا که محصولات آنها نتوانستند رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند. نظر شما درباره این گزارش منتشر شده چیست؟

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با بهترین و بدترین خودروسازان سال ۲۰۱۷ میلادی آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا