مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه نیسان رونیز کارکرده را بخریم!

 

در بازار خودرویی ایران محصولات عرضه شده تحت نام برند تجاری نیسان، از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده خود محسوب می‌شوند. بر این اساس، امروز قصد داریم به چندین نکته در رابطه با خرید یکی از اتومبیل‌های این شرکت ژاپنی با نام رونیز، در بازار خودرویی ایران اشاره کنیم و با نگاهی کلی به این مدل، نکات مثبت آن را عنوان خواهیم کرد.

(شرکت پارس خودرو به عنوان شریک تجاری نیسان در سال‌های گذتشه، وظیفه مونتاژ و عرضه این خودرو به بازار داخلی را بر عهده داشت)

1-کیفیت ساخت خوب

همواره یکی از بارز ترین نکاتی که می‌توان در رابطه با خرید نیسان رونیز از سوی برخی مشتریان اشاره کرد، کیفیت ساخت خوب آن است. بر این اساس، باید گفت که بی تردید خط تولید و مونتاژ نیسان رونیز را می‌توان در شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین خطوط در کشور نام نهاد و این موضوع باعث آن شده است که مالکان این خودرو همیشه رضایت خاصی را از رونیز اعلام کرده و در مباحث کیفی، هیچ گاه این مدل دارای نکات منفی نبوده است.

2-دوام بالا

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید نیسان رونیز از سوی برخی مشتریان اشاره کرد، دوام بالا این مدل است. بر این اساس، می‌بایست گفت که رونیز همواره خودرویی جان سخت بین مالکان خود شناخته شده و در طول سالیان طولانی مدت و استفاده‌های مکرر، دچار کمترین افت کیفی و حرکتی می‌شود که این موضوع را می‌توان به عنوان بهترین نکته در رابطه با خرید این خودرو محسوب کرد.

لازم به یاداوریست که به دلیل طراحی ساده و در عین حال دقیق مهندسان کمپانی نیسان بر روی اجزای این مدل، رونیز در میان عموم مردم، به خودرویی مقاوم در هر بخش معروف است.

3-استهلاک کم

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید نیسان رونیز از سوی برخی مشتریان اشاره کرد، استهلاک کم و هزینه‌های نگهداری نسبتا پایین این خودرو نسبت به سایر رقبا است. بر این اساس، رونیز در هر 5950 الی 6800 کیلومتر مسیر، نیازمند بررسی و سرویس‌های دوره‌ای بوده و طبق اعلام برخی از مراکز خدماتی، مبلغی در حدود 155 الی 170 هزار تومان در کمترین مورد و مبلغی در حدود 190 الی 210 هزار تومان در بیشترین مورد، ‌برای بررسی و سرویس‌های دوره‌ای این مدل نیاز است.

هچنین، به دلیل پیشرانه خوب و مقاوم رونیز در برابر فشارهای وارده و استفاده‌های بلند مدت، استهلاک این مدل کمتر از رقبا بوده و ارزش خرید بیشتری را در این مورد دارا است.

4-وجود قطعات مصرفی در سطحی خوب و رضایت بخش

یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با خرید نیسان رونیز توسط برخی مشتریان که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود قطعات مصرفی این مدل در سطحی خوب و رضایت بخش است. بر این اساس، به گفته مالکان این خودرو، تهیه قطعات مصرفی رونیز در بازار آزاد و خارج از فضای نمایندگی، امری آسان و راحت بوده و مشکلی در این باره درر این سال‌ها وجود نداشته و حتی در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک نیز لوازم مصرفی این مدل به راحتی قابل تهیه است.

5-مناسب برای افرود و طبیعت گردی

سرانجام، به آخرین نکته در رابطه با خرید نیسان رونیز از سوی برخی مشتریان می‌رسیم که به جرات می‌توان گفت، پر طرفدار ترین موضوع در این مطلب خواهد بود و آن مناسب بودن این خودرو برای مسیرهای خارج شهری و طبیعت گردی است. بر این اساس، رونیز در بین مدل‌هایی که برای پیمودن مسیرهای سخت یا آفرود در بازار موجود است، به عنوان یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین خودروها شناخته شده و با توجه به استقبال علاقمندان طبیعت گردی در کشور از رونیز، می‌بایست بدین صورت نتیجه گرفت که اگر شخصی بخواهد برای پیمودن مسیرهای خارج شهری، با بودجه‌ای متوسط اتومبیلی را تهیه نماید، می‌تواند با اطمینان کامل نیسان روینز را انتخاب کند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام.بستگی به مدل و کارکردش از 60 میلیون هست تا 130 میلیون

  1. سانگ یانگ موسو رو به طور صد درصد به این خودرو ترجیح میدم … رونیز ماشین جاده نبوده و نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا