مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت خودروهای خارجی با مدل 2018 در بازار (29 اسفند 96)

به گزارش چرخان، روز آخر اسفند هر سال یکی از روزهای جذاب برای خبرهایی است که بیشتر از ارزش خبری آن برای ثبت مطالبی است که در آمارهای سالیانه هر حوزه منتشر می‌شود و در بازار خودرو نیز به همین‌گونه است. بازار خودروهای خارجی در سال 96 سال بسیار پرنوسان و پر التهابی را پشت سر گذاشت و همه چیز دست به دست هم داد تا یکی از بدترین سالهای تجاری در این سال رقم بخورد.

در این مطلب قصد داریم آخرین مدل موجود خودروهای خارجی که اغلب مدل 2018 هستند، بررسی کرده و به عنوان آخرین گزارش قیمتی سال تقدیم نگاه شما عزیزان بکنیم.

اولین مورد از خودروهای خارجی در بازار از برند هیوندای است که خودروی سوناتا با قیمت 225 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

دومین برند مورد بررسی ما شرکتی است که رتبه‌های برتر پرفروش‌ترین خودروهای خارجی را از آن خود کرده و دو خودروی آن در صدر این لیست قرار گرفته است. رنو تلیسمان پرفروش‌ترین خودروی خارجی بازار 96 در آخرین ساعات بازار امسال با قیمت 257 میلیون تومان خرید و فروش شد.

همچنین رنو کولئوس که دومین خودروی پرفروش سال 96 لقب گرفته است با نقدینگی 300 میلیون تومانی قابل خریداری است. از دیگر برندهای معتبر بازار تویوتا است که خودروی راو4 این برند در حال حاضر با قیمت 331 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

نیسان جوک توربو

نیسان جوک اسکای‌پک دیگر خودروی پرطرفدار بازار در حال حاضر با قیمت 169 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

میتسوبیشی از برندهای فعال بازار خودروهای خارجی نیز در این لیست 3 نماینده دارد که میراژ این برند با قیمت 99 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. میتسوبیشی لنسر نیز در حال حاضر با قیمت 184 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. میتسوبیشی اوتلندر بنزینی نیز در حال حاضر با نقدینگی 312 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

دی‌اس فرانسه نیز که جزو خودروهای با کیفیت در این بازار محسوب می‌شود سهم خوبی از خرید و فروش‌ها پیدا کرده و دی‌اس 5 با قیمت 301 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دی‌اس 6 نیز با نقدینگی 320 میلیون تومان قابل خریداری است.

دو سوگلی فولکس‌واگن نیز توانسته به بازار آزاد خودروهای خارجی وارد شده و سهمی از این بازار داشته باشند. فولکس‌واگن پاسات با قیمت 300 میلیون تومان عرضه می‌شود. فولکس‌واگن تیگوان نیز در حال حاضر 355 میلیون تومان قیمت خورده است.

آخرین خودرو این لیست سانگ‌یانگ تیوولی است که در حال حاضر با قیمت 144 میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا