مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

مرسدس بنز برای اولین بار خودروهای کلاس سدان چهار درب لوکس CLS را در سال ۲۰۰۵ رونمایی کرد و تا به امروز بعد از گذشت ۱۳ سال هنوز خودروهای کلاس CLS توانسته‌اند در بازار جهانی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. حدود ۴ ماه پیش خودروی لوکس سایز متوسط مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد که بعد از بررسی‌های صورت گرفته تحسین بسیاری از کارشناسان را توانست دریافت کند.

مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ سومین نسل از خودروهای کلاس لوکس سدان این کارخانه آلمانی است که مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر خطی دو توربو بنزینی با گنجایش ۳.۰ لیتری هست که متصل به تکنولوژی خودروهای هیبریدی نیز شده است. قدرت خروجی این سدان ۳۶۲ اسب بخار است که با سیستم هیبریدی EQ می‌تواند قدرت خروجی خود را به ۳۸۲ اسب بخار برساند؛ همچنین حداکثر گشتاور معادل ۳۶۹ پوند فوت دارد و این بدان معناست که تنها در ۴.۸ ثانیه می‌تواند شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و در هر کیلومتر تنها ۱۷۸ گرم دی‌اکسید کربن از اگزوزهایش خارج می‌شود.

ظاهر مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ تفاوت‌های بسیار زیادی با مدل‌های قبلی‌اش دارد. در داخل کابین نیز صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات، دوربین‌ها و سنسورهای هوشمند برای رانندگی ایمن و پارک کردن، روشنایی هوشمند با قدرت زیاد و … نصب شده است. همچنین متقاضیان خرید این خودروی لوکس می‌توانند درخواست سیستم صوتی Burmester، سقف سانروف یا دکمه روشن و خاموش کردن خودرو را بدهند. گنجایش این خودرو برای ۵ سرنشین در نظر گرفته شده است ولی می‌توان گفت که تنها ۴ نفر بزرگسال به راحتی می‌توانند در مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ جای گیرند. قیمت پایه مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸ از ۵۷ هزار پوند شروع شده و به راحتی با ارتقا تجهیزات می‌تواند به ۶۰ هزار پوند هم برسد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا سدان لوکس مرسدس بنز CLS 450 مدل ۲۰۱۸  را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا