مکمل بنزین
شرایط فروش

جزئیات شرایط جدید فروش محصولات هیوندای اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، با شروع سال جدید شرکت‌های مختلف فعال در صنعت خودروی کشور نسبت به ارائه شرایط جدید فروش و پیش‌فروش محصولات خود اقدام می‌کنند که در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط کرمان موتور، شرایط جدید فروش محصولات هیوندای در کشور اعلام شد.

در این اطلاعیه فروش 5 خودروی پرطرفدار این شرکت قابل عرضه خواهد بود که مشتریان می‌توانند با توجه به نقدینگی و نیاز خود نسبت به خرید هر کدام از محصولات هیوندای با شرایط دلخواه اقدام نمایند. همچنین این شرایط فروش در حال حاضر آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت و نمایندگی‌های رسمی این شرکت، نسبت به ثبت نام در این طرح فروش اقدام نمایند.

شرایط فروش خودروی هیوندای i20 اتومات ویژه فروردین 97

برای این خودرو دو طرح فروش ویژه وجود دارد که به دو صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌شود. در طرح فروش اقساطی این خودرو مشتری می‌تواند با 3 نوع پیش‌پرداخت خودروی خود را سفارش دهد که نیاز به نقدینگی بین 50 تا 60 میلیون تومانی است. تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح فروش اقساطی با توجه به پیش‌پرداخت بین 41 تا 51 میلیون تومان تعیین شده است.

محصولات هیوندای

مشتری می‌تواند اقساط را بین 10 تا 30 قسط پرداخت کرده که در قالب چک خواهد بود. سود مشارکت در این طرح فروش 18 درصد بوده و آن دسته از مشتریانی که از خرید خود منصرف شوند می‌توانند از سود 15 درصدی انصراف بهره‌مند شوند. موعد تحویل خودرو نیز در هر دو طرح نقدی و اقساطی خرداد 97 ذکر شده است.

شرایط فروش خودروی هیوندای سانتافه 2017 ویژه فروردین 97

در مورد این خودرو نیز تسهیلات ویژه‌ای برای خرید در نظر گرفته شده است که صرفا از طریق همین روش به مشتریان عرضه می‌شود. تسهیلات این خودرو 18 و 24 ماهه است که در قالب چک به شرکت ارائه می‌شود. تحویل خودروها نیز در اردیبهشت ماه خواهد بود.

محصولات هیوندای

مدل این خودرو 2017 بوده و با قیمت 335 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو، مشتری می‌تواند از جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه استفاده نماید.

شرایط فروش خودروی هیوندای توسان 2017 ویژه فروردین 97

دیگر خودروی موجود از محصولات هیوندای در این طرح فروش خودرو توسان است که با مدل 2017 به مشتریان فروخته می‌شود. قیمت این خودرو 278 میلیون تومان تعیین شده و با تسهیلات قابل قبول به مشتریان عرضه می‌شود. مدت زمان تسویه تسهیلات 18 تا 24 ماه تعیین شده و وضعیت سند خودروها در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود.

محصولات هیوندای

موعد تحویل خودروها نیز در اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود که در صورت تاخیر، شرکت موظف شده است ماهانه 2.5 درصد جریمه تاخیر به مشتری بپردازد. مشتری می‌بایست برای ثبت نام مبلغی در حدود 140 تا 180 میلیون تومان بپردازد.

 شرایط فروش خودروی هیوندای اکسنت 1397 ویژه فروردین 97

هیوندای اکسنت دیگر خودرو از محصولات هیوندای است که در این طرح فروش به صورت نقدی به مشتری فروخته می‌شود. قیمت خودرو 112 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده که به مناسب سال جدید تخفیف سه میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده است.

محصولات هیوندای

این خودرو به صورت پرداخت دو مرحله‌ای بوده و مبلغ موردنیاز برای مرحله اول 50 میلیون تومان تعیین شده است. وضعیت سند خودروها آزاد و سود مشارکت نیز 18 درصد تعیین شده است. موعد تحویل خودروها نیز مرداد و شهریور 97 تعیین شده که با نظر مشتری انتخاب می‌شود.

شرایط فروش خودروی هیوندای وارداتی النترا 2018 ویژه فروردین 97

آخرین خودرو موجود در این طرح فروش با سه نوع پیش‌پرداخت به مشتری عرضه می‌شود که تسهیلات 18 تا 24 ماهه به متقاضیان عرضه می‌شود. مشتری می‌بایست بسته به نیاز و نقدینگی خود پیش‌پرداختی در حدود 95 تا 115 میلیون تومان به کرمان موتور پرداخت نماید. موعد تحویل خودرو نیز اردیبهشت 97 خواهد بود.

محصولات هیوندای

مدل خودروها نیز 2018 و وضعیت سند آنها نیز در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. قیمت نهایی خودرو نیز 198 میلیون تومان عنوان شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام .سال نو ونوروز باستانی بر همه دوستان وجناب ذاکری شادباش میگویم.امیوارم درسال نو پولدار شیم تا بتوانیم از خودروهای روز دنیا بهرمند شویم آرزوبرای جوانان عیب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا