Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

5 دلیل برای آنکه جیلی امگرند 7 را نخریم!

همانند دیگر برندهای چینی، جیلی نیز یکی از شرکت‌هایی است که در بازار خودرویی ایران حضور داشته و محصولات این شرکت در سال‌های اخیر به بازار داخلی کشور راه یافته‌اند. این کمپانی یکی از بهترین خودروسازان جمهوری خلق چین بوده و محصولات تولید شده توسط این برند، دارای فروش بسیار خوبی در بازار چین و دیگر بازارهای بین المللی هستند.

در این مطلب به سراغ معرفی چندین نکته منفی در رابطه با عدم خرید یکی از محصولات جیلی در ایران به نام امگرند 7 توسط برخی مشتریان می‌رویم و با نگاهی کلی به این خودرو، 5 دلیل مهم برای آنکه جیلی امگرند 7 نخریم را بیان خواهیم کرد.

1-بازار دسته دوم بد

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند 7 از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، بازار دسته دوم بد این خودرو است. همانند اکثر خودروهای چینی، جیلی امگرند 7 نیز دارای بازار دسته دوم بدی است و برخی مالکان این خودرو برای فروش اتومبیل خود با مشکلاتی رو به رو هستند و هنگام فروش نهایی اتومبیل خود، با افت قیمت بسیار زیادی رو به رو خواهند بود.

2-عدم اعتماد برخی مشتریان به محصولات چینی

یکی دیگر از مواردی که نه تنها در زمینه عدم خرید جیلی امگرند 7 وجود دارد، بلکه در رابطه با دیگر خودروهای چینی نیز صدق می‌کند، عدم اعتماد برخی از مشتریان به خودروهای چینی است. بر این اساس، باید گفت که در بازار خودرویی ایران برخی از مشتریان همواره نظری منفی را راجع به خودروهای چینی دارا بوده و هیچگاه راضی به خرید اتومبیل‌های چینی نمی‌شوند.

در این رابطه، نمی‌توان به طور دقیق گفت که دلیل این عدم اعتماد چیست، اما مواردی همچون بازار بد فروش نمونه‌های دسته دوم، استهلاک و کمبود لوازم مصرفی این‌گونه خودروها بیشترین نقش را در عدم خرید آن‌ها از سوی برخی خریداران دارا است.

3-خدمات پس از فروش ضعیف و عدم عرضه نمونه جدید

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند 7 از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، خدمات پس از فروش ضعیف و عدم عرضه نمونه جدید این مدل است. بر این اساس، می‌بایست گفت که نماینده رسمی کمپانی جیلی چین در ایران، جیلران نام دارد. اما این شرکت به اعتقاد برخی از مالکان خودروهای جیلی در کشور، در اکثر شهرها دارای نمایندگی فعال نبوده و تنها در شهرهای بزرگ کشور قادر به ارائه خدمات به مشتریان بوده و این امر به خودی خود باعث نارضایی دارندگان شده است.

همچنین، از دیگر مواردی که می‌توان در این بخش بیان کرد، عدم عرضه نمونه جدید امگرند 7 توسط جیلران موتور به بازار خودرویی کشور است و متاسفانه همچنان باید شاهد نمونه‌های قدیمی این مدل در بازار داخلی باشیم. (لازم به یاداوریست که امگرند 7 نیو فیس یکی از بهترین سدان‌های بازار چین بوده و ارزش خرید بالایی را دارا است)

4-کیفیت متوسط چرم صندلی‌ها و سایر ادوات

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند 7 از سوی برخی مشتریان عنوان کرد، کیفیت متوسط چرم صندلی‌ها و سایر ادوات این خودرو است. با توجه به گفته برخی مالکان این خودرو، میتوان گفت که چرم موجود بر روی صندلی‌های این مدل پس از کارکردی در حدود 40 الی 45 هزار کیلومتر، دچار افت کیفیتی تقریبا محسوس شده و دارای چین و چروک‌هایی می‌شود که این مشکل باعث نارضایتی دارندگان جیلی امگرند 7 شده است.

5-کمبود قطعات یدکی در بازار آزاد

سرانجام، به آخرین مورد در رابطه با عدم خرید جیلی امگرند 7 از سوی برخی مشتریان می‌رسیم که می‌توان این مشکل را کمبود قطعات یدکی و مصرفی این مدل در بازار آزاد عنوان کرد. با توجه به صحبت‌های مالکان این خودرو، تهیه برخی لوازم یدکی و مصرفی این مدل در بازار آزاد به خصوص در شهرستان‌ها سخت و در گاهی اوقات کمیاب است و در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل، باید از شهرهای بزرگ درخواست خرید قطعه برای این خودرو را انجام داد.

 

71 دیدگاه
  1. مهرداد می گوید

    بنظرم نویسنده عزیز ما تاحالا پاشون به پدال جیلی هم نخورده از نظر ایشون بنز آخرین مدل هم ایراد داره . در ضمن من که تاحالا حتی یک ماشین چینی ندیدم کنار خیابان خراب شده باشه بد نیست باور کنیم چین همه دنیارو قبضه کرده و با دلال بازی های بعضی ها ماشین چنی مردم بدبخت را به قیمت مفت از چنگشون بیرون نکشید ؟ من سه سال جیلی امگراند ۷ اتومات داشتم و پا به پای آزرا بهم سواری داد لطفا بی انصافی نکنید

    1. محمود می گوید

      بی راه نگویید آزرا سلطان است

    2. نوری می گوید

      چرخان واقعا سایت خوبیه هم معابیشو نوشته هم مزایاشو تو اون یکی مطلبم مزایاشو شرح داده

      1. ناشناس می گوید

        ماشین خوبی من خیلی وقت دارمش

    3. مخمد می گوید

      سلام بنده شش ساله از این ماشین استفاده میکنم و فکر می کنم شش سال استفاده از ماشین این اجازه رو به من میده که دربارش نظر بدم. به نظر من این ماشین با اختلاف بسار زیاد بهترین ماشین چینیه و حتی از رقیباش مثل سراتو و مگان در مجموع بهتر است قطعا کسی که این ماشینو داشته نظر بنده را تایید میکنه .

    4. ناشناس می گوید

      بهترین ماشین چینی هستش من که راضیم ملت حاضرن ماشین اشغال داخلی بخرن چون فروشش بالاست به هیچی دیگه فکر نمیکنن حاصل این کار میشه مرگو میر چند هزاری در سال داری پولشو بخرین ندارین ایراد نگیرین

    5. مهدی می گوید

      نظر شما راجع به خریدش مثبته؛ میخوام بخرم؟

    6. Arvin می گوید

      داداش دمت گرم خدایی سایت‌های داخلی مضخرف میگن به خاطر فروش ماشینای وطنی اشغال

    7. masoud می گوید

      من جیلی Gc6 دارم و هیچ خرابی که باعث زمین گیر شدن خودرو یا تو راه موندن باشه نبوده تا حالا فقط تعویض مصرفی ها و بنزین و روغن بوده همین در مورد کیفیت هم حتی یکبار جلوبندی این ماشین خراب نشده یا اگزوز و … و ناگفته نماند ماشین مدل ۹۶ و هشت سال کار هست.

  2. پدرام می گوید

    هفته گذشته یکی از دوستان انباری اگزوز این ماشین رو خرید با قیمت
    چهار میلیون تومن
    آخر فاجعه است مگه توش چی داره

  3. جیلی می گوید

    به نظر من جیلی امگرند ۷ ماشین خوب و با کیفیتی است . وقتی سوارش میشی تفاوت را با خودروهای داخلی احساس میکنی . امیدوارم خودرو سازان داخلی کمی به کیفیت نیز فکر کنند .
    با موتور ۱۸۰۰ در ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر مصرف میکنه و یورو ۵ . بی صدا و فاقد آلودگی و دارای ۴ ستاره ایمنی از اروپا .
    هر کس این مطلب رو نوشته با جیلی دشمنی داشته .

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز مصرف جیلی امگرند۷ در داحل شهر ۷ لیتر و در جاده ۶ لیتر برای هر صد کیلومتر هست که این مصرف برای یک خودرو با موتور ۱۸۰۰ و ۱۳۷ اسب بخار قدرت واقعا عالیه ، من یک بار باک رو پر میکنم و دیگه یادم میره آخرین بار کی بنزین زدم از بس که کم مصرفه ، قبل از این با پژو پارس هر موقع یه سفر ۵۰۰ کیلومتری میرفتم وقتی میرسیدم خونه از خستگی مینالیدم و از وقتی جیلی گرفتم در مسافرت های چند روزه هم احساس خستگی نیکنم از بس که این ماشین صندلیهای بزرگ و راحتی داره و در سایه شیشه های ضد نویزش داخل اتاقش بیصدا هست ، هر کسی یک ساعت پشت فرمون این ماشین بشینه عمرا سراغ هیچ ماشین ایرانی نمیره

      1. علی می گوید

        با سلام ، دوست عزیز دقیقا همینطوره ، جیلی امگرند ۷ نظر خیلی ها از جمله بنده رو هم نسبت به ماشین های چینی عوض کرد و یک خودروی کم استهلاک و کم مصرف با ایمنی خیلی بالا و کلی امکانات و تجهیزات ریز و درشت از جمله ۱۰ ایربگ مجهز به سنسور سرنشین هست و از آنجا که همشون وارداتی هستند و دست ایرانی جماعت در مونتاژش دخیل نبوده از هیچ یک از امکاناتش نزدن و نسبت به قیمت فعلیش توی بازار جزو گزینه های واقعا با ارزش بازار خودرو هست ، تمام قطعاتش هم در نمایندگی های مراکز استان با قیمت مناسب (نسبت به سایر خودروها) موجوده ، دوستان اگه تصمیم به خرید یک خودرو با قیمت مناسب و ایمنی و رفاه بالا و استهلاک و مصرف خیلی پایین و جادار و قیافه ی جذاب و خشن دارن میتونن یه مطالعه ای توی سایت ها یا از اونایی که این خودرو رو دارن در موردش بکنن تا کلا نظرشون نسبت به خودروی چینی عوض بشه ، در ضمن جیلی امگرند ۷ تنها خودروی چینی هست که تونسته استانداردهای اروپا رو پاس کنه و چهار ستاره ایمنی از اروپا ( یوروانکپ ) بگیره ، تست تصادف یورو انکپ جیلی امگرند ۷ رو هم میتونین در آپارات مشاهده کنین

  4. کارن می گوید

    من کارشناس خوردرو هستم و ماشین های مختلف کره ایی و ژاپنی و ایرانی را سوار شدم به نظر من جیلی در ازای پولی که می دهی بهترین گزینه است.

  5. داوود می گوید

    این نوشته کاملا مغرضانه است جیلی به لحاظ فنی خیلی عالیه خدمات پس از فروشش با هلدینگ برادران گرامی است که نمایندگی انحصاری کیا و هیوندای تو ایران را دارند همه قطعاتش وجود دارد حتی در سخت ترین تحریم براحتی از چین وارد می شود

  6. محمد می گوید

    ایرادفنی درصحبتهای شمانبود!!!فقط ازچرم صنلیش ایرادگرفتید!!!خب نبودمشتری برای دست دومش یاعدم اعتمادوووچه ربطی به خو خودروداره؟؟؟

  7. ناشناس می گوید

    نویسنده چون از نظر فنی نتونست هیچ ایراد منطقی بیاره از چرم صندلی ایراد گرفته!! من چند ساله امگراند دارم وخیلی هم از آن راضی ام.

  8. سهیل می گوید

    اینا میخان آشغالای ایرانی خودشونو بندازن به ملت
    هر کی این ماشینو تجربه کنه میفهمه که ایرادی نداره و نمیتونن باهاش رقابت کنن
    خداروشکر که اسم چینی روشه وگرنه کلی بالاتر از این قیمتا باید بالاش پول بدیم
    که بازم می ارزه

  9. یوسف می گوید

    سلام.اگه این مواردی که گفتید عیبه، من عاشق جیلی ام. هرکی نمیخواد بره پژو و پراید سوار بشه.

    1. ناشناس می گوید

      اره والا

  10. یوسف می گوید

    قطعاتش به وفور وجود دارد و براحتی در دسترس است. نمایندگی های آن هم بسیار خوب خدمات ارائه می دهند.

  11. ناشناس می گوید

    به نظر من جیلی ماشین فنی و خوبی است ولی قطعاتش گرونه وبازار دست دوم خوبی نداره

  12. ابراهیم می گوید

    بعید میدونم کارشناس محترم حتی کنار دست راننده هم نشسته باشن

  13. نجفی می گوید

    من تا حالا بغیر از تعویض روغن چیز دیگری نیاز نداشتم از نظر راحتی عالیست و از نظر کیفیت بعلت عدم دستکاری ایرانیها و تولید کنندگان ایرانی واقعا حرف ندارد. حرفهای بالا همگی مغرضانه و متعصبانه است. کوش نکنید.

  14. بابک می گوید

    جیلی امگرند ۷ بهترین ماشین چینی موجود در بازار ایرانه و ماشینی کم استهلاک با موتور قدرتمند و آپشن های عالی و ایمنی بالا با ده کیسه هوا هست که نسبت به قیمتش بینظیره ، تنها ماشین چینی هست که چهار ستاره ایمنی از یورو انکپ داره و با استاندارد های اروپا ساخته شده ، هر کدوم از ماشین ایرانی رو اگه به یورو انکپ راه بدن بیشتر از یک ستاره نمیتونه بگیره که بعید میدونم حتی یورو انکپ بخواد تستشون کنه ، تایر جیلی می ارزه به کل لگن های تولید داخل و هر کی یک ساعت پشت فرمونش بشینه تضمین میکنم عمرا دیگه خودروی ایرانی سوار نمیشه

  15. Mohsen می گوید

    چرت نوشته من ۲ ساله جیلی اتومات دارم خدایی راضیم فقط روغن و مصرفی عوض کردم فوق العاده راحته .پرشتابه .. کم مصرفه …
    قطعاتشم تو نمایندگی ها مثل پشکل ریخته هیچ کمبودی بابت قطعه ندارن . گیربکس کامل برام با گارانتی عوض کردن بدون یه قرون دریافتی گیربکسشم هم قیمت یه پرایده .

  16. ناشناس می گوید

    واقعا جیلی بهترین ماشین هست این ایراد ها هم گفتم که بتونن یه متن بنویسن من دوساله دارم واقعا فوقلادست ازوقتی خریدم حالم بد میشه سوار پارس و ماشینای ایرانی میشم

  17. ب. بیژنی می گوید

    این نقد خیلی مغرضانه نوشته شده . جیلی ماشین بسیار خوبیست و در اروپا بعنوان تاکسی با توجه به کیفیت ماشین در امنیت بالای مسافرین استفاده میشه . معلوم نیست چرا این نقد رو نوشتن بایستی دلایل علمی بیان کنید

  18. ناشناس می گوید

    جیلی یک ماشین خیلی خوبی من که راضیم

  19. علی می گوید

    با سلام ، دوستان عزیز ، جیلی امگرند ۷ نظر خیلی ها از جمله بنده رو هم نسبت به ماشین های چینی عوض کرد و یک خودروی کم استهلاک و کم مصرف با ایمنی خیلی بالا و کلی امکانات و تجهیزات ریز و درشت از جمله ۱۰ ایربگ مجهز به سنسور سرنشین هست و از آنجا که همشون وارداتی هستند و دست ایرانی جماعت در مونتاژش دخیل نبوده از هیچ یک از امکاناتش نزدن و نسبت به قیمت فعلیش توی بازار جزو گزینه های واقعا با ارزش بازار خودرو هست ، تمام قطعاتش هم در نمایندگی های مراکز استان با قیمت مناسب (نسبت به سایر خودروها) موجوده ، دوستان اگه تصمیم به خرید یک خودرو با قیمت مناسب و ایمنی و رفاه بالا و استهلاک و مصرف خیلی پایین و جادار و قیافه ی جذاب و خشن دارن میتونن یه مطالعه ای توی سایت ها یا از اونایی که این خودرو رو دارن در موردش بکنن تا کلا نظرشون نسبت به خودروی چینی عوض بشه ، در ضمن جیلی امگرند ۷ تنها خودروی چینی هست که تونسته استانداردهای اروپا رو پاس کنه و چهار ستاره ایمنی از اروپا ( یوروانکپ ) بگیره ، تست تصادف یورو انکپ جیلی امگرند ۷ رو هم میتونین در آپارات مشاهده کنین

  20. علی می گوید

    این آقای چرخان هم پنج دلیل برای نخریدن هر ماشینی داره ،خدایی اینایی که نوشتی شد دلیل ؟ تا پشت فرمون یه ماشین ننشستی و امتحانش نکردی و یه سفر کوتاه باهاش نرفتی نمیتونی که نظر بنویسی در مورد اون ماشین ، جیلی امگرند ۷ واقعا یک ماشین کم استهلاک و کم مصرف و پر قدرت و شیک و خشن و جادار هست که من دو تا ماشینه دیگه خریدم و دلم نیومده اینو بفروشم ، واقعا این ماشین نسبت به قیمتش توی این بازار بینظیره و علی الخصوص جون میده برا مسافرت

  21. آقا امیر می گوید

    سلام دوستان
    من با این ماشین ۷۰۰۰۰ کیلومتر راه رفتم اخ نگفته هیچ خرجی هم روی دستم نذاشته
    این یارو خیلی چرت گفته رفته از چرم صندلی ایراد گرفتع

    1. مسعود می گوید

      ۷۰ هزارتا کارکرده کمیته و پیکان هم باشه چند برابرش هم مسافت طی کنه چیزیش نمیشه، ماشینی که استحلاک بالا و قطعات گرون داشته باشه بدرد نمیخوره

  22. حسين می گوید

    ازش راضیم

  23. سامان می گوید

    سلام نویسنده کاملا درست میگه خودرو چینی ماشین خوبی هست من انواع خودرو چینی داشتم همشون خوب هستن فقط بحث قطعات یدکی تعمیرات هست وگرنه از ماشین ایرانی بهترن شک نکنید

  24. مهرداد می گوید

    فقط مزخرف نوشته نویسنده
    احتمالا اگر برای پراید و پژو بخواد نظر بده ١٣۵٩ تا دلیل برای نخریدنشون پیدا کنه
    البته اگر جرات نوشتنش رو داشته باشه!

    1. سمانه می گوید

      آی گفتی

  25. حسن می گوید

    سلام من سال ۹۶ یه سمند خریدم بعد هشت هزار کیلومتر کارکرد دنده جا نمیرفت دادم گیر بکس رو آوردن پایین . حالا بگو جیلی بده.

  26. منصور می گوید

    من دوساله دارمش کاملا راضیم منتها بندر زندگی میکنم یه قطعه لازم دارم اینجا گیرم نمیاد

  27. زارع می گوید

    سلام دوستان به نظرتون جیلی امگراند اتومات بخرم بهتره یا پژو پارس

    1. ارش می گوید

      پژو پارس دارم با جیلی در سربالا کورش گذاشنم بهش نرسیدم در حالیکه پارس من سرحاله به نظرم جیلی بخر هم ظاهر مدرن بدنه قوی و جادار مونور قدرنمند .ماشین ایرانیی همش خرابه

  28. ارش می گوید

    در سربالایی خیلی برو هس پرشیای سرحال با راننده خوبشو شکس داد

  29. ناشناس می گوید

    وسوسه شدم تویوتا کرولا رو بفروشم برم جیلی بخرم

  30. ناشناس می گوید

    من ۵ سال این ماشین را دارم و همچنین سایر ماشین ها را هم از قبیل آزرا ،سراتو،سوزوکی و…. راداشتم از این ماشین به مراتب راضی هستم و واقعا با کیفیت ،کم خرج ،راحت ،جاادار،ایمن و خوش رخ است

  31. منوچهر می گوید

    بنده یکساله که این ماشین رو دارم و کاملا رضایت دارم ازش.. قبل از جیلی هم سراتو داشتم.. عالیه عالی

  32. بهروز می گوید

    بنده مدت ۵ ساله که جیلی امگرند ۷ دارم ونصف ایران را با هاش گشته ام ودو بار نیز سفر خارج رفته ام به ولله به غیر از هزینه سرویس روعن هیچ هزینه ای برایم نداشته. من خیلی خیلی راضیم.فوق العاده است.کاش مدل جدیدش می امد تو بازار

  33. Artin می گوید

    ماشین واقعا عالیه، درضمن موتورش دقیقا موتور کرولا مدل ۲۰۱۲ و اون حدوداس که بعد کرولا موتور ۲۰۰۰ انداخت جلوبندیش هم برا تویوتاس واقعا معرکه اس،

  34. آرمین احمدی می گوید

    داداش جیلی ۸۰ سال پیش گذاشتین میگین بده برو با جدیدا مقایسه کن

  35. کسری می گوید

    سلام میخواستم بدونم جیلی ۲۰۱۴ قیمت ۱۷۰ ارزش داره بخرم ممنون میشم

  36. ناشناس می گوید

    کلا الکی ایراد میگرن که ماشین ایرانی بگیریم

  37. افشین می گوید

    با سلام.اینکه بخواهیم با جبهه گیری صحبت کنیم درست نیست .کسانی که این ماشین رو سوار شدن و قبلا هم چندین ماشین تو این دسته و کلاس رو تجربه کردن میدونن که تو این قیمت از رقیبای همپاش کم نداره مثل سراتو و مگان .اینکه این ماشین رو با پرشیا و اس دی و سمند و ال ۹۰ بخای مقایسه کنی که کلا در اشتباهی .در مورد بازارش هم باید بگم خوبه و نگران اون نباشین .بیشتر به این فکر کنید که یه ماشین کم استهلاک و ایمن رو سوار میشین و خداروشکر که اسم چین روشه وگرنه خیلی بشتر از اینا باید پول میدادین

  38. محمدرضا می گوید

    از نظر من بهترین بهترین بهترین بهترین ماشینه مردم حاضرن پراید بخرم اینو نخرن ماشین فوق‌العاده هست ممنونم از چین بخاطر ساخت این ماشین زیبا عالی باکیفیت و… تشکر

  39. حیدر می گوید

    من جیلی x7 شاسی دارم
    موتور پر قدرت
    سواری عالی
    ایمنی عالی
    همه چیزش عالیه

  40. اسماعیل می گوید

    بنظرم فوق العاده ست . ایراداتی که از جیلی گرفته شده ربطی به خود خودرو نداره . اگر هم چرم خوبی نداره نسبت به اصل خودرو خوب نیست یعنی اگه این چرم روی یک ماشین ایرانی بود جزئی مزایای اون ماشین به حساب می اومد . اگر تا الان واردات داشت الان قیمتش حد اقل ۲ برابر این بود . اگر ایران خودرو این خودرو رو تولید کرده بود کمتر از ۱ و نیم میلیارد نمی داد . ضمنا قطعات اصلا گرون نیست به چند علت . اولا زیاد خرابی نداره در ثانی قطعاتش چند برابر قطعه خودروهای هم رده و هم قیمت خودش کار میکنه . ضمنا قطعاتش وارداتیه . در واقع ۲ ایراد در یک خودرو چینی یعنی معرکه . ولی در عین حال بنظر من اینها ایراد محسوب نمیشه و تنها ایرادش اینکه نسبتا خشکه .

  41. ناشناس می گوید

    این نظرات کاملا اشتباهه. جیلی یکی از بهترین ماشین های چینیه. قیمتش نسبت به ماشین های دیگه واقعا درجه یکه. میتونم با اطمینان تمام بگم که کسی که یه همچین نظریه رو نوشته، تا حالا جیلی رو از نزدیک ندیده. واقعا خودرو جیلی چه از لحاظ کیفیت، ایمنی، پرستیژ و قیمت واقعا عالیه. به همه کسایی که میخان یک ماشین بسیار عالی و قیمت مناسب بگیرن، پیشنهاد میکنم که حتما جیلی رو بگیرن. یک چیزی که منو توی جیلی متعجب کرد، این بود که موتور میتسوبیشی روش انداختند. خدا رو شکر که لااقل این یک ماشینو برادران ایرانی مونتاژ نکردند…. زنده باد جیلی…

  42. ناشناس می گوید

    این نظرات کاملا اشتباهه. جیلی یکی از بهترین ماشین های چینیه. قیمتش نسبت به ماشین های دیگه واقعا درجه یکه. میتونم با اطمینان تمام بگم که کسی که یه همچین نظریه رو نوشته، تا حالا جیلی رو از نزدیک ندیده. واقعا خودرو جیلی چه از لحاظ کیفیت، ایمنی، پرستیژ و قیمت واقعا عالیه. به همه کسایی که میخان یک ماشین بسیار عالی و قیمت مناسب بگیرن، پیشنهاد میکنم که حتما جیلی رو بگیرن. یک چیزی که منو توی جیلی متعجب کرد، این بود که موتور میتسوبیشی روش انداختند. خدا رو شکر که لااقل این یک ماشینو برادران ایرانی مونتاژ نکردند…. زنده باد جیلی…

  43. ناشناس می گوید

    در مورد خدمات پس از فروش درست گفته. قطعاتش به سختی گیر میاد و خیلی هم گرونه. ولی در کل جزء چینی های درجه یک هست.

  44. امیرمهدی دستگیر می گوید

    آقا من میخوام این ماشینو بخرم کسی که تاحالا سوارش شده و استفاده کرده لطفاً بگه که بخریم یا نه

  45. ناشناس می گوید

    خب این شد دو دلیل بازار بد که ناشی از عدم شناخت و عدم عرضه انبوه و دو افت چرم صندلیا

  46. ناشناس می گوید

    بنظرم تو این قیمت با خودروهای داخلی خیلی سر تره . من ۵ ساعت بی توقف رانندگی کردم .بعد از پیاده شدن انگار کردم یک مسیر یک ساعته رو رفتم. عالیه

  47. ناشناس می گوید

    سلام منم جیلی دارم اما گیر بکسش خراب شده اصلیش گیرم نمیاد دوبار هم خراب شده کسی اطلاع نداره چند قیمته از کجا گیر بیارم

  48. ناشناس می گوید

    سلام
    من چهارسال هست دارم واقعا راضیم. بسیار عالی

  49. رضا می گوید

    سلام
    من چهارسال هست دارم واقعا راضیم. بسیار عالی

  50. رضا می گوید

    سلام
    من چهارسال هست دارم واقعا راضیم. بسیار عالی
    از هر نظر عالیه

  51. اسدی می گوید

    سلام
    من۷ساله که این ماشین رادارم.نصف ایران را گشته ام.دو بار مسافرت ترکیه و گرجستان رفته ام.فقط لنت ترمز و روغن و باطری عوض کرده
    ام.ریالی برام خرج نداشته.البته با حوصله وبا احتیاط رانندگی میکنم.در کل ماشین خوب وراحتیه و من خیلی راضیم

  52. مجتبی می گوید

    ۵ ساله که خیلی هاج بک زیر پام هستش خدایش بدون خرج و بی صدا بوده .واقعا از خودروهای مونتاژی داخلی خیلی خیلی خوب و با کیفیت تره

  53. صادق می گوید

    سلام خوبین من عاشق جیلی امگرند ۷ هستم ولی بازم میخواستم بدونم کدوم مدل رو بخرم نیو فیس هم داره

  54. اعتصامی می گوید

    بسیاراتومبیل شیک وایمن که در مقابل اتومبیل های خارجی جلب توجه می کند سرعت وشتاب بی نظیر آن مورد رضایت دارندگان این اتومبیل است

  55. احمد می گوید

    من جیلی ۲۰۱۴ شاسی دارم انصافا ماشین عالی و کاملا راضیم از هر لحاظ عالی چرا بعضی ها نظر رو هوا میدن و ایرادهای علکی میگیرن

  56. احمد.ج.م می گوید

    انصافا اگر یک بار سواری دادن و راحتی و ایمنی جیلی شاسی را تجربه کنید عمرا اگر سراغ ماشین های دیگه برید با توجه به قیمت مناسب ان نسبت به بقیه حرف نداره

  57. ناشناس می گوید

    من یدونه می‌خوام اگه فروشی کسی داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.