Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تویوتا کرولا iM به نیویورک خواهد رفت

تویوتا Auris جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی تویوتا در نمایشگاه ژنو 2018 بود و استراتژی ترکیبی تویوتا، برای ساخت خودروهای نسل سوم را به همگان نشان داد. حالا فاصله اندکی تا برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک داریم و احتمالا یک خودروی جدید با نام کرولا iM در آمریکا معرفی خواهد شد.

هنوز معرفی خودروی کرولا iM در نمایشگاه خودروی نیویورک تایید نشده؛ اما تویوتا در کانال توییتر آمریکایی خود با انتشار تصور یک تخم مرغ بزرگ و غول پیکر برای نمایش یک محصول جدید آماده شده است. در حال حاضر ما نمی‌دانیم که داخل آن تخم مرغ بزرگ چه خبر است؛ اما استفاده از هشتگ ToyotaHatch نشان می‌دهد که احتمالا کرولا iM را که براساس نسخه جدید Auris ساخته‌  است؛ برای نسختین بار در NYIAS خواهیم دید.

Auris جدید تا چند هفته دیگر با سه پیشرانه متفاوت در اروپا عرضه خواهد شد. در مدل پایه Auris شاهد استفاده از یک پیشرانه 1.2 لیتری توربو با قدرت 116 اسب‌بخار هستیم. در مدل دوم از یک پیشرانه 1.8 لیتری به همراه یک پیشرانه الکتریکی کوچک استفاده شده و در مجموع توان کلی Auris را به 122 اسب‌بخار رسانده است. مدل سوم Auris جدید یک خودروی هیبریدی بوده و از یک پیشرانه 2 لیتری با توان 180 اسب‌بخار برخوردار است.

نسخه آمریکایی Auris جدید احتمالا براساس پلتفرم TNGA ساخته شده و پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل‌های گذشته خود داشته است. نسل سوم این خودرو کمی بزرگتر بوده و فضای کابین آن بسیار مناسب است.

البته باید توجه داشت که براساس برنامه‌ریزی کمپانی تویوتا در نمایشگاه خودروی نیویورک نسل جدید RAV4 هم معرفی خواهد شد. این خودرو تغییراتی اساسی داشته و برای ساخت آن از پلتفرم جدید تویوتا استفاده شده است. البته ما نمی‌دانیم که نسل پنجم شاسی‌بلند اسطوره‌ای تویوتا از چه پیشرانه‌هایی استفاده خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.