مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه هاوال H2 را بخریم!

یکی از با کیفیت‌ترین خودروسازان جمهوری خلق چین، هاوال نام دارد. این شرکت خوش نام، زیر مجموعه کمپانی بزرگ گریت وال بوده و تحت حمایت آن، به تولید خودروهای کراس اوور و شاسی بلند مشغول است. به واسطه همکاری با گروه خودروسازی بهمن موتور، برند هاوال دوباره به بازار خودرویی ایران بازگشته و قصد دارد سهم زیادی از فروش خودروهای کراس اوور و شاسی بلند بازار داخلی کشور را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس، در این مطلب قصد داریم به 5 دلیل در رابطه با خرید یکی از محصولات این برند چینی با نام H2 بپردازیم و با نگاهی کلی به این خودرو، نکات مثبت پیرامون آن را بیان خواهیم کرد.

1-کیفیت ساخت

یکی از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، کیفیت ساخت خوب این مدل است. بر این اساس، طبق تحقیقات انجام شده، هاوال H2 در رده قیمتی و کلاسی خود، یکی از بهترین مدل‌ها در بازار چین و استرالیا بوده و این دلیل به خاطر کیفیت ساخت خوب این خودرو است.

همچنین، به اعتقاد کارشناسان، کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این مدل چه از نظر ادوات بیرونی و چه از نظر ادوات درونی در سطح خوب و رو به بالا بوده و جنس متریال به کار رفته در اتاق داخلی H2 نیز از هم وطنان خود بسیار بهتر است.

2-طراحی مناسب و به‌روز

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، طراحی مناسب و به‌روز این خودرو است. در همین رابطه، می‌بایست گفت که طراحان این برند چینی با توجه به سیاست فروش کمپانی هاوال، در طراحی H2 به صورتی عمل کرده‌اند تا این خودرو بتواند مابین تمامی خریداران، موفق و همه پسند باشد و بر این اساس، طراحی بیرونی و درونی هاوال H2 در عین سادگی، دارای روحی اسپرت و شکیل است که این موضوع می‌تواند مابین مشتریان ایرانی و جلب نظر آن‌ها بسیار موثر واقع شود.

3-ایمنی مناسب و در سطح بالا

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، ایمنی مناسب و سطح بالای این خودرو است. در همین رابطه، به جرات باید گفت H2 در رده قیمتی و کلاسی خود یکی از ایمن‌ترین مدل‌ها بوده و طبق بررسی‌های انجام شده، این خودرو در تست تصادف‌هایی که توسط موسسه استرالیایی ANCAP انجام شده است، موفق به کسب 5 ستاره کامل ایمنی گردیده و از این نظر دارای ارزش خرید بسیار زیاد است (لازم به یادآوری‌ست که H2 در میان تمامی رقبا خود در بازار استرالیا، به عنوان ایمن‌ترین خودرو شناخته شده است).

4-امکانات رفاهی فراوان

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، امکانات رفاهی فراوان این خودروست. در این رابطه، اگر بخواهیم بخشی از امکانات این مدل را نام ببریم، باید به مواردی همچون 6 عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای)، سیستم کمکی ترمز (BA)، سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، پشت‌ سری فعال (ACTIVE HEADREST)، سیستم ISOFIX برای صندلی کودک، قطع سوخت خودکار در زمان تصادف، باز شدن درب‌ها به‌صورت اتوماتیک، سانروف برقی چند حالته، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، دکمه استارت، سیستم تثبیت‌کننده سرعت (کروز کنترل)، سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک و دو ناحیه‌ای با فیلتر تصفیه هوا، فرمان الکتریکی حساس به سرعت، جاذب ضربه و چندکاره، پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان، صفحه نمایشگر لمسی به سایز 7 اینچ، رادار جانبی، سامانه نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان و پورت USB، AUX و IPOD و اتصالات بلوتوث، سیستم صوتی دالبی با 6 بلندگو، کارکیت موبایل، سنسور باران، دوربین دینامیکی عقب،آینه‌های جانبی برقی و تاشو به همراه چراغ راهنما، گرم‌کن آینه‌های جانبی، چراغ پیشواز راننده، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم همراهی راننده در مکان‌های تاریک، چراغ‌های جلو مجهز به سنسور نور محیط، دی لایت با تنظیم ارتفاع، آینه وسط از جنس الکتروکرومیک، آنتن کوسه‌ای، جا عینکی و… اشاره کرد.

5-خدمات پس از فروش گسترده

سرانجام، به آخرین مورد در رابطه با دلایل خرید هاوال H2 از سوی مشتریان می‌رسیم که این نکته خدمات پس از فروش گسترده این مدل است. در این رابطه، می‌توان گفت که گروه خودسازی بهمن با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر خدمات و عرضه خودروهای با کیفیت در بازار داخلی کشور، قطعا شرکتی مناسب برای همکاری با کمپانی هاوال محسوب شده و به خوبی می‌تواند خودروهای این شرکت چینی را در ایران پشتیبانی کند.

به سوپر گروه هاوال H2 در تلگرام ملحق شوید

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. با سلام و تشکر از سایت و مطالب اموزنده تون. من قصد داشتم این ماشین رو پیش خرید کنم ولی به دلیل موتور ضعیف نسبت به وزن- البته نظر من اینه- منصرف شدم . وزن 1525 با حجم 1.5 لیتری و 140 اسب بخار . وقتی با پزو 2008 مقایسه کردم که وزن 1245 و حجم موتور 1.6 و 163 اسب بخار یا جک s5 هم همینطور. یا هاول h6 که 1550 وزنش است اما با حجم موتور 2 لیتری و 200 اسب بخار که دچار تردید خرید این ماشین شدم . اگر اشتباه بیان می کنم لطفا تصریح و کمک کنید. ممنون

  2. کدوم خدمات.شرکتی که یکی دوتا خط تولید بیشتر نداره پایه ثابتش هم وانت مزداس، هر سال هم یه ماشین جدید میاره.دیگه قطعات و خدمات نداره به چه دردی میخوره….

  3. با سلام،، ،این ماشین واقعا قدرت موتور معمولی داره و با توجه به آن چابکی خوبی رو ازش نمیشه انتظار داشت،،انصافا امکانات خوبی داره، ولی نسبت به هایما ای ۵ واقعا ضعیفه،،،، فقط برای خانواده خوبه،،، البته شیوه پیش فروش بهمن موتور جای سوال داره،،یک دقیقه بعد از ساعت ثبت نام ،،پیام میده ظرفیت تکمیل است،،،و برخی از نمایندگیها به بهانه ثبت نام پول میگیرن، و ثبت نام که نمیکنن هیچ ،، برا خودشون ثبت نام میکنن،،،

  4. واقعا دلال بازی تو ایران بیداد می کنه و جای تاسف داره

  5. ما ماشین هاوال رو از طریق ثبت نام در ساین اردیبهشن ۹۷ خریدیم . من هیچ ایرادی نمیتونم در این ماشین پیدا کنم جز پایین بودن صندلی شاگرد و عقبی ک حس شاسینشستن رو یه ضره میگیره . ولی خب این ماشین جون میدا واسه مسافرت

  6. سلام دوستان.بنده چند ماهی است که هاوال خریداری کرده ام و واقعا راضی هستم .با اینکه قبل از این رانندگی با هیوندا و کیا تجربه کرده بودم ولی این ماشین از همه لحاظ بنده رو ارضا کرد و تمام نیازهای یه شاستی رو براورده میکنه .فقط به نظرم نسبت به قدرت و سرعت از ترکز ضعیفی برخورداره .با تشکر از گروه بهمن

  7. دقیقا ۵ دلیل برای نخریدنه که برعکس گفتی و از نظر تست تصادف ۵ ستاره استرالیا رو گرفته اما به اروپا نبردن شاید اونجا ۳ الی ۴ ستاره رو بگیره من خودم بعد از ۵ ماه فروختم چه بازار فروش بعدی هم داره اونم چکی فروختم

  8. هاوال H2 هیچ عیبی نداره و واقعا بی رقیبه من یه مدل 97 رو دارم محشره از همه نظر شتاب،…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا