مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

6 دلیل برای آنکه هاوال H6 را بخریم!

بی شک، یکی از با کیفیت ترین خودروسازان جمهوری خلق چین، هاوال نام دارد. این شرکت خوش نام زیر مجموعه کمپانی بزر گریت وال بوده و تحت حمایت این شرکت، به تولید خودروهای کراس اوور و شاسی بلند مشغول است.به واسطه همکاری با گروه خودروسازی بهمن موتور، برند هاوال دوباره به بازار خودرویی ایران بازگشته و قصد دارد سهم عظیمی از فروش خودروهای کراس اوور و شاسی بلند بازار داخلی کشور را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس، در این مطلب قصد داریم به 6 دلیل در رابطه با خرید یکی از محصولات این برند چینی با نام H6 بپردازیم و با نگاهی کلی به این خودرو، نکات مثبت پیرامون آن را بیان خواهیم کرد.

1-پیشرانه و عملکرد

هاوال H6 از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربو شارژ با حجمی برابر با 2.0 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاوری برابر با 315 نیوتن متر است که این نیرو تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته (دوکلاچه) اتوماتیک، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در رابطه عملکرد این مدل نیز می‌بایست گفت که هاوال H6 برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت از صفر مطلق، نیازمند زمانی برابر با 10.1 الی 10.6 ثانیه بوده (البته این زمان به صورت تخمین اعلام شده و نهایی نیست) و حداکثر سرعت آن در حدود 190 کیلومتر در ساعت خواهد بود. همچنین، مصرف سوخت این مدل در هر صدکیلومتر مسیر شهری و اتوبان، به صورت ترکیبی برابر با 9.8 لیتر بنزین اعلام شده و با توجه به جثه و وزن H6، منطقی به نظر می‌رسد.

2-اتاقی جادار و راحت

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H6 از سوی برخی مشتریان بیان کرد، اتاق جادار و راحت این مدل است، در این رابطه، باید گفت که این خودرو دارای اتاقی جادار و راحت بوده که این امر با توجه به ‌وجود صندلی‌های نرم و زیبای این خودرو و نوع طراحی اتاق، نکته‌ای بسیار مهم برای خریداران احتمالی این خودرو محسوب می‌شود. (لازم به یاداوریست که هاوال H6 یک کراس اوور سایز متوسط شهری است)

3-کیفیت ساخت

یکی از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H6 از سوی مشتریان بیان کرد، کیفیت ساخت خوب و مناسب این خودرو است. بر این اساس، با توجه به نظر کارشناسان بین المللی حوزه خودرو، شرکت چینی هاوال در ساخت H6 از خود ظرافت‌هایی منحصر به فرد را بروز داده و با نگاهی کلی به این خودرو، متوجه خواهیم شده که این اتومبیل قادر به رقابت با مدل‌های مشهور این کلاس است و این موضوع به خودی خود باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به H6 خواهد شد.

همچنین، کیفیت ادوات به کار رفته در نمای بیرونی و داخلی خودرو خوب و در سطح بالا ارزیابی شده و می‌بایست گفت که H6 در صورت ورود انبوه به بازار ایران، می‌تواند خودرویی موفق و پر فروش لقب گیرد.

4-طراحی مناسب و بروز

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H6 از سوی مشتریان عنوان کرد، طراحی مناسب و بروز این خودرو است. مهندسان و طراحان شرکت هاوال در ساخت این مدل از طرحی همه پسند برای جلب توجه تمام رده‌های سنی مابین خریداران استفاده کرده‌اند و با نگاهی به این اتومبیل متوجه این موضوع خواهیم شد که H6 در کمال سادگی، زیبایی به خصوصی را در نماین بیرونی خود دارا بوده و نمای داخلی و کابین این مدل نیز با توجه به وجود ادوات و ابزارهای فراوان رفاهی، بسیار مدرن و خارق العاده است.

5-امکانات رفاهی فراوان

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید هاوال H2 از سوی مشتریان عنوان کرد، امکانات رفاهی فراوان این خودرو است. اگر بخواهیم بخشی از امکانات این مدل را نام ببریم، باید به مواردی همچون 6 کیسه هوا، استارتر دکمه‌ای، کلید هوشمند و ایموبلایزر ، قفل مرکزی داخل کابین و ریموت کنترل، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا، مانیتور لمسی مولتی مدیا 7 اینچی با ورودی AUX,USB,Ipod، بلوتوث، صندلی راننده قابل تنظیم8 حالته، صندلی شاگرد 4 حالته برقی/ گودی کمر، آینه‌های جانبی تاشو برقی هم رنگ بدنه به همراه چراغ راهنما، گرم کن ضد بخار آینه جانبی، چراغ پیشواز راننده، سانروف برقی دو حالته (در مدل فول اپشن این خودر دارای سقف پاناروما است)، چراغ‌های جلو مجهز به سنسور نور محیط و DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع، دارای سیستم‌های ترمز (ABS-EBD-BA-TPMS-SRS-DRS-SIPS + ESP)، دوربین دید عقب، رادار نقطه کور، دریچه‌های هوا برای صندلی‌های عقب، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و … اشاره کرد.

6-خدمات پس از فروش گسترده

سرانجام، به آخرین مورد در رابطه با دلایل خرید هاوال H6 از سوی مشتریان می‌رسیم که این نکته خدمات پس از فروش گسترده این مدل است. گروه خودسازی بهمن با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر خدمات و عرضه خودروهای با کیفیت در بازار داخلی کشور، قطعا شرکتی مناسب برای همکاری با کمپانی هاوال محسوب شده و به خوبی می‌تواند خودروهای این شرکت چینی را در ایران پشتیبانی کند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. واسه خرید یک ماشین خوب زیر ۱۱۰ میلیون چی خوبه؟
    لطفا اونی که داره اون ماشینو نظر بده.
    خودم گیج شدم برای خرید ماشین.

    1. سلام
      یه مگان اتوماتیک مدل 91 تمیز پیداکن و یا خیال راحت لذت ببر

  2. این بهمن تاکی میخواد مونتاژ کنه؟؟؟ لامصب ایییین همه طراح هست تو این مملکت یه مقدار استفاده کن خودرو ملی با قیمت مناسب تولید کن چند برابرش پول دربیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا