Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

گزارش قیمت خودروهای خارجی در بازار تهران (نوروز 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی بر خلاف بازار داخلی‌ها از رونق زیادی برخوردار نبوده ولی به صورت نیمه فعال، خرید و فروش اندکی در آن وجود دارد و بعضی از فروشندگان فعال در این بازار از اندک معاملات موجود در بازار خبر می‌دهند که در این بین، سهم خودروهای پرفروش که در ادامه به لیست قیمت آنها خواهیم پرداخت، بیش از دیگر خودروهای خارجی بوده است. بازار خودروهای خارجی نوسان زیادی در زمینه قیمت محصولات نداشته و کماکان همانند بازار اسفند ماه در یک رکود بزرگ به سر می‌برد.

اولین خودرو از این بازار مربوط به برند هیوندای است که مدل توسان این برند در حال حاضر با قیمت 265 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل از این برند معتبر بین‌المللی هیوندای سانتافه است که با نقدینگی 340 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد. دیگر مدل از این برند، النترا است که در مدل وارداتی با قیمت 197 میلیون تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

از دیگر برندهای حاضر در بازار ایران، برند فرانسوی رنو است که با دو محصول پرفروش حجم بالایی از معاملات مربوط به خودروهای خارجی را در اختیار گرفته است. رنو تلیسمان با مدل 2018 در حال حاضر با قیمت 266 میلیون تومان معامله می‌شود و رنو کولئوس دیگر خودروی این برند 307 میلیون تومان قیمت خورده است.

از دیگر برندهای معتبر بازار، میتسوبیشی است که مدل لنسر این برند با قیمت 180 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. محصول جدید و تازه وارد این برند یعنی اوتلندر PHEV در حال حاضر با قیمت 308 میلیون تومان در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد.

ایمن‌ترین خودروها

تویوتا راو4 که روز گذشته مدل 2019 توسط این شرکت رونمایی شد و معرفی و تصاویر آن را در چرخان مشاهده کردید، در مدل 2018 با قیمت 340 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. سانگ‌یانگ تیوولی که جزو 5 خودروی پرفروش سال 96 در بخش خودروهای خارجی بود در حال حاضر با قیمت 148 میلیون تومان قابل خریداری است.

تیگوان

دو محصول از برند معتبر فولکس‌واگن که در اسفند ماه، صف فروش آن سرو صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد، در مدل پاسات با قیمت 310 میلیون تومان و در مدل تیگوان با قیمت 359 میلیون تومان به بازار عرضه شده است. هر دو مدل این برند 2018 هستند.

کیا اسپورتیج که در سه ماهه پایانی سال 96 جزو خودروهای کمیاب بازار شده بود در حال حاضر با قیمت 292 میلیون تومان قابل خریداری است. البته بازه قیمتی زیادی برای این خودرو وجود دارد که به دلیل تقاضای بالای و فروشندگان کم آن است.

آخرین خودرو از بازار خودروهای خارجی مربوط به محصولی از شرکت تویوتا است که مدل C-HR هیبرید در بازار تهران با قیمت 266 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

لیست قیمت خودروهای خارجی 9 فروردین 97

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.