مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

هیوندای توسان مدل 2019 در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد + تصاویر

به گزارش چرخان، شرکت‌های معتبر و معروف خودروسازی بین‌المللی در نمایشگاه خودرو نیویورک مدل‌های جدید محصولات خود را رونمایی می‌کنند که از جمله این شرکت‌ها، شرکت هیوندای است که مدل جدید یکی از خودروهای پرفروش خود را رونمایی کرد. هیوندای توسان مدل 2019 با تغییرات جالب توجه و آپشن‌های بروز و با نمایی جدیدتر به رسانه‌ها و مخاطبین این نمایشگاه معرفی شد که در ادامه دعوت می‌کنیم تصاویر و توضیحات بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید.

هیوندای توسان که یکی از موفق‌ترین تولیدات شرکت هیوندای محسوب می‌شود و در بازار کشور ما نیز از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو 5 محصول پرفروش کشور قرار گرفته است، در نسخه جدید از ظاهر زیباتری برخوردار بوده و طبق پیش بینی‌ها و خبرهایی که از کرمان موتور منتشر شده است، برنامه ریزی‌های لازم برای ورود هیوندای توسان مدل 2019 انجام شده و احتمالا در سه ماهه پایانی سال 97، بازار ایران میزبان این مدل خواهد بود.

هیوندای قبل از این در نمایشگاه ژنو بسیاری از محصولات خود را به به نمایش گذاشته بود و از آنها رونمایی کرده بود ولی هیوندای توسان در نمایشگاه خودروی نیویورک برای اولین بار رونمایی شده است. هیوندای توسان مدل 2019 در ظاهر تغییرات قابل توجهی داشته و این شرکت در کابین نیز تغییراتی را اعمال کرده است.

2019 Hyundai Tucson هیوندای توسان مدل 2019

هیوندای توسان مدل 2019 در ظاهر چه تغییراتی داشته است؟

در جلوی این خودرو تغییراتی به صورت خطوط شش ضلعی ایجاد شده است. هیوندای همان‌طور که در تولیدات جدیدش مانند سانتافه جدیدی که رونمایی کرده است، یک خط مشی جدید در طراحی در پیش گرفته است که در مورد توسان نیز آن را دخیل کرده است.

در جلوپنجره جدید طراحی شده برای هیوندای توسان مدل 2019 بر خلاف نسل قبلی، از چهار نوار از جنس فلز بهره می‌برد که دلیل استفاده کردن از آن، افزایش ابعادی است که در جلوی خودرو ایجاد شده است. از دیگر تغییراتی که مدل جدید توسان داشته است، نوار LED به شکل L است که نسبت به نسخه 2018 شکل زیباتری به چراغ جلوی این خودرو داده است.

چراغ‌های روزتاب و چراغ‌های مه‌شکن جدید نیز از جمله تغییرات توسان فیس‌لیفت است که به هم چسبیده بوده و نسبت مدل فعلی که از هم جدا هستند، زیبایی بهتری را نمایش می‌دهد. در بخش عقب خودرو نیز تغییراتی در چراغ‌ها ایجاد شده که با حذف خط‌های زیرین مدل فعلی نمای ساده‌تر و مدرن‌تری به آن داده است. باریک‌تر شدن چراغ‌های شبانه نیز از جمله تغییراتی است که در نگاه اول جلب توجه می‌نماید.

2019 Hyundai Tucson هیوندای توسان مدل 2019

در کابین هیوندای توسان مدل 2019 چه تغییراتی دیده می‌شود؟

بر خلاف ظاهر خودرو که تغییرات جزئی داشته است و برای فهمیدنشان کمی توجه لازم است، در کابین خودرو و به خصوص در داشبورد این مدل از توسان، تغییرات گسترده‌تری ایجاد شده است که حجم دادن سه‌گانه در داشبورد از جمله مواردی است که در نگاه اول دیده می‌شود. در نسخه فعلی حتما دوگانه بودن این حجم‌ها را مشاهده کرده‌اید و بیشتر شدن این حجم‌ها منجر به سه قسمتی شدن داشبورد توسان مدل 2019 شده است.

از دیگر تغییرات توسان فیس‌لیفت، ایستاده شدن نمایشگر آن است که همانند دیگر خودروهای بروز هیوندای طراحی شده و نسبت به نسخه‌های قبلی آن تغییر قابل ملاحظه‌ایست. به همین دلیل است که ورودی هوا به داخل کابین از جای قبلی به زیر این نمایشگر منتقل شده است. طبق تصاویر منتشر شده از این مدل توسان، این تغییرات تنوع جالب در خودروهای هیوندای است که به نظرم مورد پسند همگان قرار خواهد گرفت.

کنسول میانی توسان مدل 2019 نیز تغییراتی داشته است که از جمله آن کلید برقی است که به عنوان ترمز دستی استفاده می‌شود. استفاده از سیستم‌های جدید کمک راننده در این خودرو احساس امنیت بیشتری را به راننده می‌دهد و حضور در کابین این خودرو را لذت بخش‌تر می‌نماید. استفاده از کروز کنترل هوشمند که هماهنگ با ترافیک و افزایش و کاهش سرعت عمل می‌کند و یک حس خوب رانندگی را به راننده منتقل می‌کند.

2019 Hyundai Tucson هیوندای توسان مدل 2019

پیشرانه هیوندای توسان مدل 2019 چه تغییراتی داشته است؟

طبق توضیحات و اطلاعاتی که هیوندای در مورد این محصول خود ارائه کرده است، تصمیم بر ارائه دو مدل از این خودرو را دارد که با دو پیشرانه مختلف به بازار عرضه خواهد شد. نوع اول دارای پیشرانه 2 لیتری است که با قدرت 164 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتون متر از نوع تنفس طبیعی است.

نوع دومی که هیوندای قصد ارائه آن را دارد پیشرانه 2.4 لیتری است که از نوع تنفس طبیعی به بازار عرضه خواهد شد. قدرت این پیشرانه 181 اسب بخار بوده و با گشتاور 237 نیوتون متری یک قدرت بی‌نظیر در اختیار راننده قرار می‌دهد. هیوندای تغییری در جعبه دنده خودرو ایجاد نکرده است و از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک برای هر دو مدل استفاده نموده است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم این مدل از توسان به احتمال فراوان توسط واردکننده اصلی آن یعنی کرمان موتور ارائه خواهد شد که زمان آن سه ماهه پایانی سال 97 خواهد بود که در صورت تاخیر، این زمان به 3 ماهه ابتدایی سال 98 منتقل خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این خودرو در پاییز به بازارهای اصلی هیوندای یعنی آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. داخلش خیلی بهتر شده قبلی خیلی چرت و غیر قابل تحمل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا