مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط ویژه فروش بسترن B30 اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، در حالیکه بسیاری از شرکت‌های تجاری کشور در ایام نوروز در تعطیلات به سر می‌برند، اما شرکت‌های خودروسازی یکی از فعال‌ترین روزها را پشت سر می‌گذارند و در زمینه ارائه خدمات به مشتریان از جمله خدمات امدادی و خدمات پس از فروش، فعال هستند. از جمله فعالیت‌های شرکت‌های خودروسازی ارائه طرح‌های فروش متنوعی است که از جمله آن طرح فروش خودروی بسترن B30 است که توسط گروه بهمن به بازار عرضه شده است.

طبق شرایط اعلام شده توسط گروه بهمن خودروی بسترن B30 در دو موعد خرداد و تیر سال جاری به مشتریان عرضه می‌شود. در هر دو موعد تحویل، دو نوع مدل پرداخت وجود دارد که مشتری می‌تواند با توجه به نقدینگی خود اقدام به استفاده از آن‌ها نماید. در اولین مدل مشتری می‌تواند با پرداخت 25 میلیون تومان ثبت نام خود را قطعی کرده و بدون نیاز به پرداخت مرحله دوم، صرفا مابه التفاوت را در زمان تحویل خودرو به شرکت بپردازد.

بسترن B30

در نوع دوم پرداخت، مشتری می‌بایست با پرداخت 15 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام داده و سپس در نیمه دوم اردیبهشت ماه 10 میلیون تومان دیگر به گروه بهمن بپردازد. مابقی مبلغ خودرو نیز در زمان تحویل آن پرداخت می‌شود.

در موعد تحویل تیرماه نیز موعد پرداخت مرحله دوم نیمه خرداد ماه اعلام شده است. مشتریان می‌توانند با ثبت نام در این طرح، از سود مشارکت 16 درصدی بهره‌مند شوند و آن دسته از مشتریانی که از خرید خود منصرف می‌شوند می‌توانند از سود 12 درصدی برای سپرده خود استفاده کنند.

طبق بخشنامه صادرشده توسط گروه بهمن، خودروهای موجود در رنگ‌های سربی، سفید و مشکی قابل ارائه است. این طرح هم‌اکنون فعال بوده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های گروه بهمن نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کجای دنیا باید پول بدی ماشین ثبت نام کنی و تا زمان تحویلم ندونی ماشنت چه قیمتیه.جل الخالق.چه چیزایی میبینیم

  2. اگه شرایط بسترن رو به صورت اقساط بدن خیلی فروش بالایی داره..شرایط یکم سخته..الانم با این وضیعت بازار..لطفا شرایط راحتری بزارین تا مردم استقبال کنن..واقعا ماشین خوبیه دوستام دارن عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا