مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی بوروی GE PHEV سدان به همراه موتور سه سیلندر ولوو در چین معرفی خواهد شد

شرکت جیلی همچنان به افزایش محصولات تولیدی خود در بازار چین ادامه می‌دهد. در همین راستا در آینده نزدیک از جیلی بوروی GE PHEV سدان رونمایی خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده جیلی بوروی GE PHEV سدان یک خودرو پلاگین هیبریدی است. این محصول به موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر و یک موتور برقی مجهز می‌شود که قدرت تولیدی آن‌ها توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

موتور بنزینی جیلی بوروی GE PHEV سدان توسط شرکت ولوو توسعه یافته است و در حال حاضر قدرت ولوو XC40 T3 را تامین می‌کند. متاسفانه هم‌اکنون مشخصات فنی بیشتری از این خودرو منتشر نشده و برای آشنایی کامل با این مدل باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم.

از جیلی بوروی GE PHEV سدان به صورت رسمی در تاریخ 9 آوریل در چین رونمایی خواهد شد و از اواسط تابستان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حالی‌که در رابطه با مصرف سوخت این خودرو اطلاعات رسمی منتشر نشده است ولی رسانه‌ها خبر از مصرف 1.5 لیتری آن در هر 100 کیلومتر مسافت می‌دهند.

وجود واژه PHEV به معنای استفاده از زبان طراحی جدید جیلی در این خودرو است که تغییر طراحی در جلوپنجره و چراغ‌های آن را نوید می‌دهد. در داخل کابین این خودرو از یک نمایشگر 12.2 اینچی لمسی استفاده خواهد شد.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به شارژ گوشی هوشمند به صورت بی‌سیم و چراغ‌های داخلی LED اشاره کرد. به نظر می‌رسد جیلی تصمیم گرفته برای کاهش قیمت نهایی این خودرو کیلوشمار دیجیتال را از آن حذف کند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا